reklamy ukryte
reklamy ukryte
To znowu ja, autor wyznania "Dlaczego trafiam na takie wstrętne babska? Jedna gorsza od drugiej, posłuchajcie:". Czytając wasze komentarze pod moim pisanym we frustracji wyznaniu postanowiłem przemyśleć sobie swoją sytuację i przyznaję, to co robię to równie chore gówno. W dużej części dziewczyn po pewnym czasie szukam sobie materiału na kobietę.

Jest to niezdrowe, przyznaję, powoli się z tego leczę na własną rękę po prostu się kontrolując i nie wkręcając sobie tego syfu. Ale tak mówiąc zupełnie szczerze, brak mi dziewczyny, chciałbym mieć kogoś do kochania, rozmów, kogoś zaufanego i tym podobnych. Mój problem leży nie tylko w tym, z kim się spotykam, on leży również we mnie i mojej chcicy. Moje libido ostatnio znowu wariuje, a ja sobie powoli nie daję z nim rady. Zaczynam też powoli odczuwać chęć jak najszybszego rozładowania swojego napięcia seksualnego, tylko że chęci to jedno, a działanie to drugie. Mógłbym sobie powiedzieć że zawsze mogę sobie znaleźć desperatkę (o co w rzeczywistości wcale nie aż tak trudno jak myślałem) w podobnej do mnie sytuacji, albo jak ktoś sugerował, iść pod latarnię czy ogarnąć sobie jakąś głupią, wkręcić jej tekst o tym, że się zakochałem, a potem, jeśli by mi nie pasowała zostawić.

Ale żadna z tych opcji mi nie podchodzi. Jestem tylko niewyżyty, nie jestem chamem, który będzie wykorzystywał naiwne czy równie niezaspokojone co ja dziewczyny. O pójściu na kurwy nie mówię. Moim największym problemem w poszukiwaniach swojego szczęścia jest moje zachowanie. Mówiąc wprost, widać po mnie, że mi się chce, a to skutecznie odstrasza. I teraz naprawdę nie wiem co zrobić. Chciałbym się jakoś z tym ogarnąć a chyba jednym z etapów w dążeniu do tego celu, to rozładowanie tej chcicy. Tylko czy naprawdę muszę? Czy nie ma innego sposobu w moim przypadku, żeby to jakoś ogarnąć? Nie mam już na siebie pomysłu, a w zasadzie jedyne czego teraz chcę, to po prostu być w porządku wobec innych i siebie.
24 13

pozostało 1000 znaków
Lisdziewczynadodano 106 dni temu
W jaki sposób działa twoje libido? Co je napędza? Myślę że tych rzeczy powinnieś unikać. Rozumiem że chcesz się wyżyć, chcica jest ciężka do okiełznana. Ale polecam ci w takich momentach prostu się czymś zająć, cz... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
joshuadodano 103 dni temu
Każdy zdrowy facet czuje potrzebę współżycia. Popęd dział i nic tego nie zmieni. Nie jesteś nadzwyczajnym wyjątkiem. Tylko każdy (jak się okazuje po za Tobą) sobie z tym radzi. I to też nie jest nic nadzwyczajnego... rozwiń komentarz
xXLeaXxdodano 103 dni temu
Ale w sumie jak znajdziesz jakąś niewyzyta desperatke, to oboje będziecie mieli z tego korzyść i nie będzie to wykorzystywanie. Po prostu friends with benefits.
Nanabelldodano 103 dni temu
Uważam, że można nauczyć się nad tym panować.
reklamy ukryte
reklamy ukryte
Niemanadzieidodano 102 dni temu
Są gorsze rzeczy, odezwij się na priv
malaczarna93dodano 102 dni temu
Zawsze możesz znaleźć dziewczynę która będzie skromna i stanie się niewyrzyta... tylko dla Ciebie. Trochę więcej wysiłku ale warto. A co do dziewczyny znalezienia no cóż sam napisałeś że jakieś tam ... rozwiń komentarz
Morenadodano 101 dni temu
Bleee! Nie lubię,zapalonych samczyków.Idz sobie koleś ulżyć gdzieś
Patoldodano 103 dni temu
Zjenana reklama jak autor postu.Idz na kurwy zaplac i wyluzyujes siem
karlitoskadodano 105 dni temu
A czemu nie chcesz się spotkać "z równie niezaspokojonymi" dziewczynami? Kto lepiej zrozumie drugiego desperata niż inny desperat?
NickP_Wildedodano 103 dni temu
Jeżeli masz taki duzy problem z tym to polecam samemu sie zaspokoic i dopiero wtedy kogoś szukać, żebyś nie patrzył na kobiety tym porządającym wzrokiem i popędem a sercem i żebyś szukał po charakterze
KrakowskiSzaraczekkkdodano 105 dni temu
Ja pierdolę, człowieku. Idź na kurwę skoro aż tak cię nosi. Póki co sam sobie robisz krzywdę i zdradzę ci pewną tajemnicę: w niczym obecne nastawienie ci nie pomoże. Prędzej zawalisz sobie wszystkie ważne sprawy, ... rozwiń komentarz

reklamy ukryte

następne wyznanie
nasze nowe forum
Nieopublikowane wyznania, jeszcze więcej emocji, dyskusje, problemy i porady. Szukasz inspiracji? Przejrzyj działy i zdecyduj, gdzie podzielisz się swoją przygodą.


reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni
0 dni temu
Znacie obietnice bez pokrycia? Bolesne zderzenia z ludzkim chamstwem? Powiecie - jak każdy... Ale są formy chamstwa,... czytaj dalej
0 dni temu
Mam 20 lat i jestem dziewicą, nigdy się tego nie wstydziłam i nie chciałam robić tego z „byle kim”. Od paru... czytaj dalej
dziś
Ludzie nie wytrzymują ze mną dłużej niż 4 miesiące.

Czekam, aż trafi się taki śmiałek. I życzę mu... czytaj dalej
dziś
Historię zacznę od samego początku, zawsze, już w gimnazjum, ważyłem za dużo, bo kończąc 3 klasę gimnazjum... czytaj dalej