reklamy ukryte
reklamy ukryte
Jestem dziewczyną, która od małego wiedziała, że jest stworzona do wyższych celów, niż wszyscy ludzie wokół. Każdy gadał o wykształceniu, o parciu na dobrą pracę, dobre stanowisko, a mnie to wszystko po prostu nie interesowało. Ja byłam rozmarzoną dziewczyną, której pasją było malarstwo i rzeźba, dlatego wbrew całej rodzinie poszłam do liceum plastycznego. Skończyłam je z wyróżnieniem, miałam świetne oceny, moje prace były wystawiane na aukcjach i już na etapie liceum zarobiłam pierwsze spore pieniądze. Nie były to jednak takie pieniądze, żeby z tego żyć, a bardzo chciałam osiągnąć konkretny poziom.

Nigdy nie chciałam jednak uczestniczyć w tym chorym wyścigu szczurów, nie wyobrażam sobie pracowania na etat, 8 godzin w czyimś biurze, to dla mnie tragedia osobista. Wolę moje pasje, artystyczną duszę, środki ekspresji, pracę w godzinach, w których mi się chce... I znalazłam faceta, dzięki któremu mogę sobie na to pozwolić.

Zarabia tyle, że z jego pensji oboje żyjemy dostatnio. Ja nie muszę się zaharowywać w jakiejś firmie, w pracy, którą bym znienawidziła, z natury nie lubię pracy, lubię tylko to, co sprawia mi przyjemność, czyli rzeźbę, olej na płótnie, zapach terpentyny... On zaś spełnia się w swojej firmie, którą prowadzi z sukcesem. I chyba o to chodzi.

Drogie panie, nie wstydźcie się tego, że jesteście "utrzymankami", jeżeli to nie jest wasz cel, a waszym celem jest spełnianie się i realizacja swoich pasji, a nie po prostu leżenie i ładne wyglądanie... Nie ma powodu do wstydu. To tylko korzystanie z okazji, którą stworzyło nam życie.
47 28

pozostało 1000 znaków
BigFightdodano 77 dni temu
Kiedy wy się dziwki nauczycie,że lepiej być niezależną niz żyć na koszt faceta,bo facet który ma kasę takich kurew może mieć na pęczki,a potem wypierdala je z domu jakby wynosił śmieci ...i kolejna do dymania.To,z... rozwiń komentarz
4 odpowiedzi
violetInezdodano 77 dni temu
A co będzie jak się zestarzejesz? Facet sobie znajdzie młodą zamienniczkę, a Ty na bruk. Ale nie wstydź się wtedy być bezdomną, nie Ty jedna.
MownaDuszkadodano 74 dni temu
Oboje jesteście zadowoleni, więc nie widzę problemu. Ludzie myślą, że jak facet pracuje, a kobieta nie, to oni NA PEWNO się nie kochają i on NA PEWNO ją zostawi, a już NA PEWNO jak już są razem w domu to tylko się bzykaj... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
Skoki5315dodano 73 dni temu
Popieram Cię w 100%, choć sama wyszłam za mąż za biedaka, teraz prowadzimy razem firmę i jest super. Na pewno kiedyś będziesz miała profity ze swojej pasji i poczujesz się w pełni spełniona, jak będziesz sama w stanie na... rozwiń komentarz
reklamy ukryte
reklamy ukryte
Czarnywilkdodano 77 dni temu
Mam nadzieję, że bez ślubu. Albo chociaż z rozdzielnością majątkową :p
Arguablydodano 76 dni temu
Znajdzie młodszą i będzie pszypau :d
Neonowydodano 74 dni temu
Ja tam od dziecka wiedziałam, że Bóg stworzył mnie do miłości xD
HaRgieTdodano 74 dni temu
I pewnie nie umiesz gotować
Patoldodano 74 dni temu
od kiedy ty interesujesz się malarstwem czy rzezba ..najpierw była weterynaria potem i walilas w rogi swojego bylego a potem wzenilas się do bogatej rodziny
1 odpowiedź
shepherddodano 74 dni temu
to czas i pora wyrzezbic sobie mozg droga kolezanko piedolnie cie w pizdu a pozniej poszukasz pierwszego lepszego zeby zrobil ci dzieciaka zeby miec 500+ i miec alimenty i zasilki a twoje lenistwo i bycie panna z wyższy... rozwiń komentarz

reklamy ukryte

następne wyznanie
nasze nowe forum
Nieopublikowane wyznania, jeszcze więcej emocji, dyskusje, problemy i porady. Szukasz inspiracji? Przejrzyj działy i zdecyduj, gdzie podzielisz się swoją przygodą.


reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni
0 dni temu
Wszyscy się ze mnie śmiali, kiedy jako 13-latka opowiadałam wszystkim wokół, że Maciek z klasy to mój książę z... czytaj dalej
dziś
Chciałam przekazać to, abyście babki zarabiały własne pieniądze, a nie ciągnęły od mężów. Tak, wiele z was... czytaj dalej
0 dni temu
Parę dni temu minął mój pierwszy rok od wyprowadzki od starych, więc sobie podsumowałem, co gadają, a co jest w... czytaj dalej
0 dni temu
Jest coś gorszego, niż zerwanie przez wiadomość na fejsie - zerwanie przez kolegę kolegi chłopaka.

Chyba... czytaj dalej
0 dni temu
Słowem wstępu, żeby nie było...
Mam piętnaście lat. Może mało, ale jednak jestem typem dziewczyny, która sie... czytaj dalej