reklamy ukryte
reklamy ukryte
Prawdziwa miłość jest wtedy, kiedy masz okres, doła i ochotę na czekoladę, leżysz zaryczana w szlafroku i paskudnej piżamie, a chłopak przynosi ci dodatkową czekoladę i mówi, że i tak jesteś piękna. Ocierasz łzy i wpychasz kolejną kostkę do buzi, a chłopak puszcza ci najgłupszą komedię, jaką udało mu się znaleźć, daje buziaka w osmarkaną gębę i przytula.

Kocham go, naprawdę.
95 31

pozostało 1000 znaków
violetInezdodano 195 dni temu
Okres to nie choroba ani koniec świata, bez przesady, żeby się zachowywać jak nie do końca zdrowa psychicznie osoba.
2 odpowiedzi
Giannadodano 196 dni temu
Chyba wolałabym faceta, który złapałby mnie za fraki, kazał się ogarnąć i przestać się mazać. Nota bene, wydaje mi się, że to irracjonalne zachowanie dziewczynek (bo na pewno nie kobiet) podczas okresu, to jakaś m... rozwiń komentarz
2 odpowiedzi
talktomelaterdodano 195 dni temu
Czy okres stał się jakimś męczeństwem XXI wieku? Ja rozumiem humory, złe samopoczucie, się użalanie się nad sobą pod względem normalnej miesiączki jest bardzo specyficzny przy dzisiejszym dostępie do leków przeciw... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
Sweettruedodano 195 dni temu
Kiedy czytam juz setne wyznanie kobiety o okresie to niedobrze mi się robi . Dziewczyny ogarnijcie się ! Też raz w miesiącu mam okres i wiecie co wam powiem ? Mój chłopak nie musi leciec mi po czekoladę i troszczy... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
reklamy ukryte
reklamy ukryte
szarawkropkidodano 192 dni temu
Każda kobieta przechodzi okres inaczej i ma również inny próg bólu. Jedna jest w stanie wymieniać podpaskę 3 razy dziennie, inna natomiast co godzinę chodzi do toalety. Dlaczego niektórzy tam^... rozwiń komentarz
smietanowa11dodano 192 dni temu
Oczywiscie,ze nie mozna robic z tego smiertelnej choroby, ale jesli kobieta dostaje miesiaczki i ma wolny dzien, to logicznym jest, ze bedzie lezec w lozku zawinieta w koc bo nie widze sensu w szukaniu na sile zajecia,ki... rozwiń komentarz
kurkaNioskadodano 192 dni temu
Ok ok jak za 10 lat powie i zrobi to samo to jest szansa, że to prawdziwa miłość.
Nanabelldodano 192 dni temu
Dziwne, że mając okres nie zachowuje się jak histeryczka.
arc20dodano 192 dni temu
kobieto masz cudownego faceta, rozumie co wtedy przechodzisz.
okres niby normalna sprawa ale dla nie których kobiet to męka, znajoma co miesiąc niemal mldeje z bólu.
smietanowa11dodano 192 dni temu
I nie,nie wtedy jest milosc, ale autorka traktuje to jako wsparcie i zrozumienie od partnera,nie tylko podanie czekolady,nie badzcie tacy plytcy
vvhe0dodano 192 dni temu
Nie popieram robienia z siebie męczennika, ale czy jest jakaś kobieta, która nigdy podczas okresu chociażby raz nie zachowała się jak niezrównoważona pacjentka oddziału zamkniętego?
Czekam na czasy, w ... rozwiń komentarz
beznadziejna23dodano 192 dni temu
i po co sie tym chwalic ?
1 odpowiedź
Selekcjadodano 192 dni temu
Spokojnie, jak minie Ci rok od kiedy dostalas pierwsza miesiaczke to bol bedzie bardziej znosny.
1 odpowiedź
xxMagicznaxxdodano 192 dni temu
Autorka miała na myśli to jak bardzo kocha swojego chłopaka, a nie jak wygląda jej okres xd
BigFightdodano 192 dni temu
Wyznanie conajmniej takie jakbyś umierała na raka a nie miała okres.Zauważyłem ,że sporo lasek robi z okresu coś na kształt armagedonu połączonego i robi z siebie męczennice które krzyczą "świecie...ty mnie n... rozwiń komentarz
Rejnbołdodano 186 dni temu
OKRES TO NIE CHOROBA
Szymonek_xddodano 192 dni temu
Naprawdę takie wyznania tu coś wnoszą. A mianowicie NIC
mrocznapszczoładodano 190 dni temu
żałosne
zolza199dodano 192 dni temu
Dziwna moda na robienie z siebie ofiary losu, bo okres..
Trzeba iść normalnie do pracy, wykonać swoje obowiazki domowe.
Faktycznie nieraz mi zaproponuje np. "przygotuje Ci termofor, a Ty się połóż"... rozwiń komentarz
KotMuminekdodano 191 dni temu
Kiedy czytam kolejne wyznanie "dziewczynki" o tym jak przechodzi okres i jakiego ma wspaniałego faceta to nie wiem czy mam się śmiać czy płakać. Rozumiem, że podczas okresu można odczuwać ból, wzmożony a... rozwiń komentarz
konto usuniętedodano 192 dni temu
Hehe fajnie masz sama jestem dziewczyną i nie wiedziałam , że okres może wyglądać w taki sposób
FullOfIronydodano 192 dni temu
Nie. Tak wygląda niedorozwinięcie.
Elliotdodano 192 dni temu
Proszę państwa, oto człowiek ułomny.
Elliotdodano 196 dni temu
Ryczysz co okres? Hahahahaha dobrzr ci tak.
-24

reklamy ukryte

następne wyznanie
nasze nowe forum
Nieopublikowane wyznania, jeszcze więcej emocji, dyskusje, problemy i porady. Szukasz inspiracji? Przejrzyj działy i zdecyduj, gdzie podzielisz się swoją przygodą.


reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni
0 dni temu
Moja kuzynka toleruje LGBT, zresztą jak ja. Była w szkole na religii. Ksiądz zapytał klasę, co sądzą o związku... czytaj dalej
0 dni temu
Ludzie! Przestańcie oglądać TVP i wierzyć w brednie, które opowiadają w Wiadomościach czy w Panoramie. Polska... czytaj dalej
0 dni temu
Uwaga. Przygotować się. Będzie smutno. Bardzo.

Jestem Karol i mam 27 lat. Możecie nie wierzyć, ale miałem w... czytaj dalej
0 dni temu
Chcę zaprzedać duszę diabłu.

Rok temu przeprowadziliśmy się z chłopakiem do stosunkowo nowej kamienicy w... czytaj dalej
dziś
Dwa lata temu, pomimo iż byłem zaręczony, poznałem wspaniała dziewczynę, z którą cudownie mi się rozmawiało,... czytaj dalej