reklamy ukryte
reklamy ukryte
Mało kto z moich znajomych wie, że tak naprawdę nie jestem żadnym właścicielem małej firmy. Że jedyną firmą, którą mam w otoczeniu, jest ta, którą prowadzi moja dziewczyna. Jestem z nią od siedmiu lat, a od ponad czterech jestem na jej utrzymaniu. Zostałem kurą domową na własne życzenie.

Wstydzę się do tego przyznać, bo w społeczeństwie facet bez pracy postrzegany jest jako nieudacznik, a ja wcale nie jestem jakiś durny. Po prostu jestem zbyt leniwy na pracę, po co mam się przemęczać, skoro Iwona daje mi tyle, że żyję w luksusie? Ona zarabia majątek, trafiła w świetną niszę, a że jesteśmy parą... no cóż, takie są przywileje drugich połówek. Moje obowiązki to zajmowanie się domem, robienie prania, gotowanie obiadów - ja to wszystko naprawdę LUBIĘ! Mamy dwa psy, ktoś się nimi też musi zająć i z reguły jestem to ja.

Jedyne, co mnie naprawdę uwiera, to to, jak taki facet jest postrzegany w społeczeństwie - jako niedojda, nieudacznik. A ja naprawdę umiałbym znaleźć porządną pracę - gdybym chciał. Ale nie chcę, bo nie muszę. Lenistwo połączone z chęcią wygodnego życia, tak to wygląda.

Musiałem się wygadać. Zanim mnie ocenicie to pomyślcie tylko - ile kobiet żyje tak, jak ja?
65 45

pozostało 1000 znaków
emash6dodano 161 dni temu
W sumie w XXI w. Nie powinno być żadnego problemu z tym, że jesteś kurą domową jeśli wierzymy w równouprawnienie.
Propsuje
1 odpowiedź
Braksdodano 161 dni temu
Jeżeli obojgu wam się to pasuje. To dlaczego ktoś ma się wpieprzac? Ale wiem, o czym mówisz. Kobiety, które wolą być kura domową, też są postrzegane jako te zniewolone i bez ambicji.
tempteddodano 161 dni temu
Mój Tata siedział ze mną jak byłam mała a Mama pracowała. Całe życie zarabiała więcej od niego, ja też zarabiam więcej niż mój Maz, nie widzę problemu jeśli ktoś nie jest śmierdzącym leniem tylko naprawdę z... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
NormalnyFacetdodano 158 dni temu
Spoko, skoro Wam to pasuje, to jest ok.
reklamy ukryte
reklamy ukryte
DOMI_NIKAdodano 160 dni temu
Jak Tobiei Twojej dziewczynie taki układ odpowiada, to super :D
Leenikadodano 158 dni temu
Znam kogoś kto żyje na takiej zasadzie jak Ty i wcale nie jest postrzegany jako nieudacznik. Facet zajmuje się w domu WSZYSTKIM. Jego żona przychodzi do domu na obiad i robi swoje rzeczy, a on dba o wszystko. Oczywiście ... rozwiń komentarz
Latina777dodano 157 dni temu
Nie rozumiem tego waszego bólu dupy xD. Żyjecie tym jakbyście to wy byli w tej sytuacji. Baba pracuje, facet w domu (dramat, tragedia, gównoburza) kobieta siedzi w domu wszystko git... Skoro im odpowiada ta... rozwiń komentarz
Jawiem1210dodano 160 dni temu
Wcale nie jesteś takim nierobem, na którego się kreujesz, skoro ogarniasz cały dom. Warto jednak zadbać o bezpieczeństwo finansowe na wypadek odejścia/rozwodu, bo ludziom z dużą przerwą w życiu zawodowym trudniej ... rozwiń komentarz
Officerdodano 129 dni temu
Zarówno kobieta tak i facet powinni być niezależni finansowo, z różnych przyczyn, rozwód, wypadek, kalectwo, śmierć... a nie podpinać się pod drugą osobę i żyć na jej koszt a samemu nie mieć czegos w... rozwiń komentarz
ProximaDiluculumdodano 158 dni temu
"Ile kobiet żyje tak jak ja"- dokładnie tyle samo, co facetów. Niestety ja nie popieram tego ani wśród jednej płci ani drugiej. Praca to praca. Szkoda tylko tej dziewczyny
late123dodano 157 dni temu
Powiem Ci tak jestem w podobnym związku. Zarabiam znacznie więcej od mojego partnera i jak idziemy do sklepu na zakupy to zawsze mówię : Kochanie wybierz sobie coś ładnego. Zawsze mówiłam, że ja chcę pracow... rozwiń komentarz
blackARRowdodano 158 dni temu
Czy powinno cię obchodzić zdanie innych ?
MistrzGezododano 159 dni temu
Zawsze możesz jej pomagać w firmie... W firmie nigdy nie brakuje pracy
1 odpowiedź
realitydodano 157 dni temu
Fejk
johnySdodano 161 dni temu
Wszystko dobrze jest do kiedy... Kobiety lubią facetów macho o ile twoja kobieta jeszcze to toleruje w końcu pojawi się jakiś Alvaro i będzie porównanie... Klucha w domu czy zaradny Alvaro, który gdz... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
Patoldodano 158 dni temu
,wymyśl cos lepszego!
KrakowskiSzaraczekkkdodano 160 dni temu
Nie dziw się, że jesteś postrzegany jako nieudacznik, bo nim jesteś. Praca to przede wszystkim własne pieniądze i samodzielność. Ty nie masz i jednego i drugiego, więc jesteś nieudacznikiem.
1 odpowiedź
zimorodekdodano 160 dni temu
Nieudacznik i tyle.Wstyd żeby facet był utrzymankiem a wy co hipokryci komentujący?Większość z was to popiera i nie widzi problemu a jak kobieta siedzi w domu i zajmuje się dzieckiem i domem to hejtujecie ją że jest utrz... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
CZORTdodano 158 dni temu
Nierób! leser! obibok! Nieważne że jej to odpowiada. Tobie powinno być wstyd, że kobieta Cię utrzymuje! Leń! nygus! pasożyt! darmozjad!

reklamy ukryte

następne wyznanie
nasze nowe forum
Nieopublikowane wyznania, jeszcze więcej emocji, dyskusje, problemy i porady. Szukasz inspiracji? Przejrzyj działy i zdecyduj, gdzie podzielisz się swoją przygodą.


reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni
0 dni temu
Przyszedł taki moment w moim życiu kiedy uświadomiłam sobie, że czas zacząć myśleć bardziej o przyszłości.... czytaj dalej
0 dni temu
Chcę napisać moją historię i przestrzec innych przed takimi partnerami. Mam na imię Piotr i mam 38 lat, w wieku 27... czytaj dalej
0 dni temu
Witam, mam 21 lat, poznałem kiedyś kobietę, z którą byłem w związku. Ale po jakimś okresie zerwałem z ta... czytaj dalej
0 dni temu
Mąż oznajmił mi, że między nami koniec i odchodzi do młodszej.

Ja mam 21 lat, wyszłam za niego rok temu, a on... czytaj dalej
0 dni temu
To dosyć krępujące, ale nie mam z kim o tym pogadać. Więc moja relacja trwa już rok, przez ten czas on nie dał... czytaj dalej