reklamy ukryte
reklamy ukryte
Cała akcja działa się w kwietniu 2018 roku. Moja dziewczyna była umówiona na babski wieczór z koleżankami, a ja postanowiłem się jej wtedy oświadczyć. Napisała mi, że będzie w domu u jednej z koleżanek i tam będą we trójkę, powiedziała, że jak skończę pracę to mogę przyjechać. Prowadzę gospodarstwo rolne i akurat był sezon na kukurydzę, pracę skończyłem o 21:00.

Zjeżdżam na miejsce, a tam nikogo nie ma, dzwonię do niej, po 5 telefonie odebrała, lecz ktoś zabrał jej telefon. Napisałem do jednej z koleżanek i powiedziała mi, że są tu i tu, zjeżdżam na miejsce a tam siedmiu chłopaków i one we trójkę. Kazała mi się zabrać, po drodze zrobiła mi awanturę, że nie ma we mnie oparcia, gdzie ja cały swój czas poświęcialem tylko jej.

Przez 4 tygodnie kłótnie z byle powodu i o nic w końcu ustały. Po jakimś miesięcu byliśmy u jednej z jej przyjaciółek na grillu i dowiedziałem się, że owego wieczóru całowała się z jednym z 7 chłopaków. Ja, jak gdyby nigdy nic, wróciłem z nią do domu i poszedłem spać. Następnego dnia wieczorem mnie poniosło i zacząłem pytać, czy to prawda - powiedziała mi wszystko, że to prawda, że się spotykała z nim kilkanaście razy, całowali się i zarzekała się, że nic grubszego nie robili. Nie wytrzymałem i rzuciłem ją, lecz po dwóch tygodniach zaczęła mi doskwierać samotność i wróciłem do niej.

Zawiodłem się na niej do końca, nikt w życiu mnie tak nie zranił, w dodatku moja najbliższa osoba w życiu mnie zdradziła. Teraz jestem z nią i się męczę, bo nie umiem jej zaufać, a co powiedzieć żebym miał ją kochać tak jak kiedyś... Rodzice mi powtarzają, żebym się oświadczył, a ja nie chcę.

Aktualnie w grudniu minęły już 3 lata, jak jesteśmy ze sobą... Ciągnąć to, czy ją olać?
33 14

pozostało 1000 znaków
dziura88dodano 220 dni temu
Ja bym olal. Zdradzila Cie nie wazne jak sobie to tlumaczyc, zrobi to jeszcze nie raz. spotykali sie kilkanascie razy, lizali i do niczego nie doszlo ?? Taaa dobre...
x_martynaa_xdodano 220 dni temu
poszukaj sobie kogoś lepszego, ona nie zasługuje na ciebie ;)
Leenikadodano 220 dni temu
Zrobiła raz zrobi i drugi
Troll28dodano 220 dni temu
Masz plantację kukurydzy, więc jak dobrze opierdala kolbę, to ja bym jednak ja zostawił.
1 odpowiedź
reklamy ukryte
reklamy ukryte
Officerdodano 219 dni temu
Kilka razy sie spotykali patrzyli na siebie i tylko sie całowali, nosz kurwa jakim trzeba tępakiem.aby takie tlumaczenie wymysli i myslec ze ktos w to uwierzy
johnySdodano 218 dni temu
Po pierwsze... Lej na rodziców bo to stara szkoła ślubu i meczenia się do końca życia. To nie był jednorazowy pocałunek po alkoholu... Miej to na uwadze. Zrobisz co uważasz ale przemysł czy życie rozwodnika Ci pas... rozwiń komentarz
violetInezdodano 219 dni temu
Zdradą jest nie tylko pójście do łóżka. Teraz było całowanie, za chwilę pójdzie dalej.
Nienawidze_Ludzidodano 216 dni temu
Po jaką cholere do nie wróciłeś, skoro teraz jej nie ufasz i nie potrafisz wybaczyć. Powrót nie miał sensu, skoro nie potrafisz się z tym pogodzić i masz wątpliwości co oświadczyn itd.
Madiidamdodano 219 dni temu
ty jestes normalny, ze sie jeszcze pytasz? jak sie oswiadczysz to znaczy ze jestes calkowicie bez jaj
BigFightdodano 219 dni temu
pierdol tą szmatę i niech wypierdala...kurwa,zgubiłęś gdzieś jaja pantoflarzu??Laska cie jebie w rogi a ty wracasz jak potulny piesek?Jeszcze jej kurwa kwiaty kup i przeproś ,że nie rozumiesz jej potrzeb.
fawkulcedodano 202 dni temu
zdradziła??? ty puszczasz się od 2010 roku do teraz mamy2019 .Tłoku przekupił cię i olałaś miłośc swojego zycia ty kokinowy mule...!Jeśli tak chcesz to bądź dziwką słynnej elity ..Ja się toba brzydzę...Nie zasługujes... rozwiń komentarz
Wredna123dodano 217 dni temu
Olaaaać
Socjopatadodano 216 dni temu
olej
fawkulcedodano 202 dni temu
DARUJCIE DOBIE TE DURNE WPISY DOSKONALE WIEM ZE ROBI TO STALKER BY DALEJ TO GOWNO CIAGNAC ... WSZYSCY WIEDZIELI OD DAWNA ZE ZROBIL Z NIEJ KURWE TYLKO NIKT MLODEGO NIE CHCIAŁ MARTWIC BO SERCE BY MU PEKŁO ONI BYLI ZARECZ... rozwiń komentarz
fawkulcedodano 202 dni temu
TO NIEMIECKA KURWA
Sanvidodano 219 dni temu
Nie jest warta Ciebie
Jawiem1210dodano 216 dni temu
Rzuć ja, ona Cię nie kocha. :( Pół biedy jakby się po pijaku pocałowała z kimś tam, bo bywa, zdarza się najlepszym, ale inna sprawa że zrobiła to świadomie kilkanaście razy. Ona działała z premedytacją, nie licząc... rozwiń komentarz
Terra2dodano 219 dni temu
Zostaw ja
GokuMadaradodano 216 dni temu
olej kurwe
soweczkadodano 216 dni temu
olać, jazda z k*rwą
ona666666dodano 215 dni temu
Przecież nie chcesz męczyć się cale życie. Zakończ to ,tak będzie dla Ciebie lepiej.
eda567dodano 214 dni temu
lepiej będzie dla Ciebie jak ją zostawisz , po co się męczyć , znajdziesz kogoś lepszego :)
Alan96dodano 212 dni temu
olej ją! dla twojego dobra
Patoldodano 207 dni temu
On o niczym nie wiedzial..gdyby wiedzial olałby Cię na samym starcie kurewko.Nikt cię nie wydał bo kóra szesnastolatka puszczałaby się za kase ze starymi prykami..Zasługujesz na pogarde zdziro
realitydodano 202 dni temu
to słynna mis w obciąganiu! Rodzice powinni być dumni
Morenadodano 196 dni temu
jak zdradziła raz to zrobi to jeszcze nie jeden raz ..
Nie jest jego warta ..
To nie materiał na żonę
Patoldodano 207 dni temu
Szlauf. Okreciła sobie typa do okoła palca,jeszcze powinien kupic jej kwiaty i przeprosic ze robi jej pretensje za to ze puszcza się z kazdym,niczym Nimfomanka.Taka kurwa nie zasługuje na miłość.W internecie udostepnić j... rozwiń komentarz
Deanasdodano 213 dni temu
zerwij z nią
niech se idzie do tamtego
Nowinkadodano 216 dni temu
Olać
Istredddodano 216 dni temu
Chore podejscie, bierze sobie kovbiete a potem wybrzydza ze zdradza. Jakby wzial sobie kundla do domu i narzekal ze szczeka
majkamdodano 216 dni temu
rzuć ją
mlodykozioldodano 216 dni temu
zostaw ją

reklamy ukryte

następne wyznanie
nasze nowe forum
Nieopublikowane wyznania, jeszcze więcej emocji, dyskusje, problemy i porady. Szukasz inspiracji? Przejrzyj działy i zdecyduj, gdzie podzielisz się swoją przygodą.


reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni