reklamy ukryte
reklamy ukryte
Do tych wszystkich, którzy lubią wróżyć ze szklanej kuli i próbują zaklinać rzeczywistość, żeby wyżyć się na kobietach - nie każdy ma rozterki, czy zrobić aborcję, czy jej nie robić i nie każdy "zobaczy po fakcie jak się poczuje". Miałam trzy aborcje, mam dwójkę dzieci.

Aborcje były wtedy, kiedy na dzieci nie byłam gotowa. Dzieci były wtedy, kiedy byłam gotowa. Czy żałuję aborcji? Absolutnie nie. Czy mam jakieś wyrzuty sumienia? Absolutnie nie, to były komórki, a dzieci mam teraz. Do wszystkich proroków, którzy mówią kobietom, jak mają żyć - nie, nie "pożałujemy kiedyś", nie mamy wyrzutów sumienia, nie jesteśmy bezpłodne, żyje nam się świetnie - nam, kobietom, które same zadecydowały o swoim ciele.

Możecie się z nami nie zgadzać, ale nas to ani nie obchodzi, ani nie zmieni czyjegoś poglądu. Nie macie jednak prawa wmawiać nam, że "pożałujemy" albo "będzie nam przykro". Nie żałuję, przykro mi absolutnie nie jest, kocham moją dwójkę dzieci - planowaną. I tyle.
84 35

pozostało 1000 znaków
Jawiem1210dodano 13 dni temu
Czytałam kiedyś wyznanie kobiety, która zrobiła 1 aborcję i nie potrafiła się po tym pozbierać. To jak się podchodzi do sprawy to kwestia bardzo indywidualna. Ty to olewasz, zabieg jak każdy inny, inne kobiety prz... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
SkrytaWCieniudodano 13 dni temu
Was nie obchodzi zdanie innych ludzi, więc dlaczego zakładasz, że ktoś chce czytać o twoim życiu seksualnym na wyznajemy. Miałaś 3 aborcje? Spoko, opisz to na swoim fb albo wytatuuj na czole, jeśli bardzo chcesz się poch... rozwiń komentarz
3 odpowiedzi
patussieqdodano 13 dni temu
A kojarzysz coś takiego jak antykoncepcja? Na prawdę jest wiele możliwości i można uniknąć wielu różnych rzeczy.. rozumiem raz ale trzy razy aborcja? może zacznij sie po prostu zabezpieczać..
1 odpowiedź
Madiidamdodano 12 dni temu
przeciez sa rozne srodki antykoncepcyjne, nie kazda kobieta po aborcji, czuje sie dobrze pod wzgledem psychicznym, moja znajoma miala 2 aborcje i juz nie moze miec dzieci, zabieg mocno ingeruje w organizm i nie kazda kob... rozwiń komentarz
reklamy ukryte
reklamy ukryte
uhuhuhuhdodano 8 dni temu
skoro 3 razy miałaś taki zabieg to znaczy ze jesteś idiotką. Wyjątkowo głupią. Tego nawet nie trzeba uzasadniać.
NickP_Wildedodano 8 dni temu
a kiedy kolejna aborcja gratis? a tak serio to rozumiem wpasc 1 lub 2 razy, ale 3? to juz jest skrajna nieodpowiedzialnosc. rozumiem antykoncepcja zawodzi czasami, ale zeby tyle razy
narkotiqdodano 8 dni temu
Czego oczekujesz? Rób co chcesz
Mrs_Immortaldodano 6 dni temu
A czy twoje już teraz dzieci były dla Ciebie komórkami w okresie ciąży?
Czy gdybyś straciłe te już dzieci w czasie ciąży to nie zapłakałabyś? Czy może wtedy też byłyby komórkami?
1 odpowiedź
jolujdodano 6 dni temu
Czyli anonimowo przyznajesz się, że zabiłaś troje ludzi. LUDZI. Swoją drogą to ty też jesteś dla mnie tylko zlepkiem komórek...
Devirothdodano 6 dni temu
propsy dla Ciebie, oby tak dalej
meaniedodano 4 dni temu
jedni uwazaja ze to zbrodnia zabic cos co nigdy nie mialo szansy przezyc, inni ze to decyzja potencjalnej matki. no i to juz zalezy od kobiety tak naprawde, jak np zostanie zgwalcona to ma prawo nie chciec dziecka a zabe... rozwiń komentarz
niedoceniony33dodano 8 dni temu
bylo sie ruchac jak krolil bez komdonow
Kneesockdodano 5 dni temu
I co z tego, że zostanie tam do 18 roku życia? To oznacza, że jest gorszym człowiekiem? Że nie będzie szczęśliwy? Nalezy usunac ciaze, tylko dlatego, ze dziecko dziecinstwo moze spedzic w domu dziecka? A dalsze zycie? I ... rozwiń komentarz
Kneesockdodano 6 dni temu
Nie to nie był zlepek komórek. To był człowiek a ty go zabiłaś.
1 odpowiedź
Zrogowacialadodano 8 dni temu
wyjebane
krzysiaczekdodano 8 dni temu
szkoda tylko tych dzieci ktore zabiłaś
ana88dodano 8 dni temu
O swoim ciele decydujesz jak malujesz paznokcie, a nie jak wyciagasz z niego życie, bo facet nie lubi w gumce
2 odpowiedzi

reklamy ukryte

następne wyznanie
nasze nowe forum
Nieopublikowane wyznania, jeszcze więcej emocji, dyskusje, problemy i porady. Szukasz inspiracji? Przejrzyj działy i zdecyduj, gdzie podzielisz się swoją przygodą.


reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni
dziś
pierwszy raz nocowałam u mojego narzeczonego - dopóki nie byliśmy po zaręczynach, jego rodzice nie zgadzali się na... czytaj dalej
0 dni temu
Miałam dziś egzamin na prawo jazdy, jakoś nie specjalnie się stresowałam, bo ponoć dobrze jeżdżę.
Usiadłam... czytaj dalej
0 dni temu
Zrobiłam pierniki na święta.

Mam trójkę dzieci i męża. Ale pierników już nie mam.... czytaj dalej
dziś
Przeczytałam w jednym wyznaniu, że samotne matki to zło. I tak, zgodzę się, że ta konkretna kobieta, na którą... czytaj dalej
0 dni temu
Kazałam dzieciom napisać listy do Mikołaja, bo wiadomo, idą święta, a jak nawymyślają dziwactw, które będę... czytaj dalej