reklamy ukryte
reklamy ukryte
8 dni temu
Najbardziej przykre jest kiedy patrzysz, jak inni spełniają twoje marzenia.
124 18

pozostało 1000 znaków
CuteDollBloodydodano 9 dni temu
To na co czekasz? Zamiast patrzeć i tak bezczynnie stać to spełniaj te marzenia bo inaczej przepadną
1 odpowiedź
Jawiem1210dodano 11 dni temu
Oj tam, ja się cieszyłam, że moja siostra poślubiła idealnego mężczyznę. Kwestia podejścia. Jak ktoś jest zazdrosny to dupa zaboli.
bulkadodano 7 dni temu
„Jeśli nie zbudujesz swojego marzenia, ktoś inny Cię zatrudni, abyś pomógł mu zbudować jego.”
Madiidamdodano 7 dni temu
najbardziej przykre jest jak widzisz jak ktos sie uzala nad soba, a nie robi kompletnie nic
reklamy ukryte
reklamy ukryte
rozowykrokodyldodano 7 dni temu
Rozumiem. Kiedy ktoś boi się porażki, marzenia to tortura, a sukces innych to wyrzuty sumienia
abazurdodano 7 dni temu
połtora roku temu też tak myślałam, patrząc jak koleżanka dostała pracę o jakiej ja marzyłam... tylko, że ja wzięłam się w garść i teraz razem pracujemy :)
x_martynaa_xdodano 7 dni temu
Wiem, przykre, ale na szczescie nie mam z tym problemów, bo ciesze sie czyimś sukcesem ;)
Pamperododano 7 dni temu
Mam podobnie, masakra ://
potajemnadodano 6 dni temu
Jestem niepełnosprawna...
NightBlackdodano 1 dni temu
To nie jest najprzykszejsza rzecz jaka może być, przykra ale nie aż tak
Blue_Firedodano 5 dni temu
Miałam z przyjaciółką wspólny obiekt westchnień i... zaczęli być parą. Dwa lata później sytuacja się powtórzyła. Przegryw
kebabkebab123dodano 7 dni temu
Rusz dupe i spełniaj swoje Xd
1 odpowiedź

reklamy ukryte

następne wyznanie
nasze nowe forum
Nieopublikowane wyznania, jeszcze więcej emocji, dyskusje, problemy i porady. Szukasz inspiracji? Przejrzyj działy i zdecyduj, gdzie podzielisz się swoją przygodą.


reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni
0 dni temu
Byłam ostatnio świadkiem sceny, że karma naprawdę wraca.

Patrzyłem przez okno. Na podwórku bawiła się grupka... czytaj dalej
0 dni temu
Moja daleka ciotka jest taką typową Grażyną. W życiu nigdzie nie była, nie przeczytała żadnej książki od... czytaj dalej
0 dni temu
Wiecie, co to jest prawdziwa miłość?

Gdy przychodzicie w odwiedziny do rodziców swojej dziewczyny, przyszła... czytaj dalej
0 dni temu
Mój 23-letni brat dowiedział się właśnie, że tampony służą kobietom podczas okresu, bo do tej pory "widział... czytaj dalej
0 dni temu
Nigdy nie zdradzajcie swojego faceta. Nigdy. A podwójnie nigdy, jeśli jest artystą tatuatorem.

Do dziś spłacam... czytaj dalej