reklamy ukryte
reklamy ukryte
Jestem pracująca mamą i żoną.
Chodzi o to, że od dziecka nie byłam doceniana. Mama nigdy mnie nie doceniała, nie rozumiała, nie wspierała. Zawsze lepsza była starsza siostra. Oparcia miałam i mam tylko w tacie. To on podnosił mnie na duchu, nawet w sprawach sercowych. Myślałam, że jak założę rodzinę, to ktoś mnie doceni. Myliłam się.

Od 3 lat jestem po ślubie, od 2 razem pracujemy w jednym zakładzie. W domu zero docenienia, choć się staram jak mogę, zajmę się dzieckiem, podam kolację. Wszystko musi być pod nos. Jedzenie, ubranie, nawet drobnostki. Nigdy nie słyszę czegoś dobrego, często pretensje i kłótnie, że od tego jest kobieta. Ale jak ja skrobię ściany, noszę drzewo na opał, to już od tego nie jest facet, bo to mój obowiązek.

W pracy też lipa. Odkąd zastąpiła mnie maszyna, ciągle myję i nie tylko swoje stanowisko pracy, ale za każdego. Jestem jak piąte koło u wozu, ale nikt nie widzi problemu, nawet nikt za mną nie stanie, jak coś nie jest z mojej winy. Chcę zmienić pracę, to mąż ma wielkie pretensje że po co.

Nie rozumie, że jest mi źle, nawet jemu nie mogę się wyżalić. W nikim nie mam oparcia, ani w mamie, ani w mężu. Ciągle siedzę sama, po pracy na nic nie mam czasu, a i tak dla każdego wszystko robię źle. Szczerze, wstaję rano i żyję tylko dla mojego synka.
Wszystko mi się wali, nikt mnie nie chce wysłuchać, dlatego piszę to wyznanie, bo nie mam nikogo, kto by powiedział choć jedno dobre słowo na mój temat.
76 2

pozostało 1000 znaków
Braksdodano 16 dni temu
Przestań wyreczac męża. Ma dwie rączki? To niech zrobi śniadanie, posprząta, przyniesie drzewo. Nie? To niech siedzi w chlewie, a ty wyjedź z synkiem np. na weekend.
Zrób tak, żeby Tobie odpowiadało. Jeżeli c... rozwiń komentarz
Tomcio9107dodano 16 dni temu
Nie sluchaj meza i szukaj nowej pracy, to Twoja decyzja i nie ma nic do gadania bo nikt nie moze Ci zabranoc teog. Co do obiadkow to dala mu Bozia rece niech zapier** tez masz prawo po ciezkim dniu usiasc i miec wszystko... rozwiń komentarz
alepawladodano 16 dni temu
Dziewczyno nigdy tak nie myśl jest Mega babka chociażby dla Twojego synka, przestań słuchać gadani męża i całej reszty! Chcesz zmienić prace , życie i przyzwyczajenia proszę bardzo to Twoje życie ! A sprubuj mężowi wszys... rozwiń komentarz
Jawiem1210dodano 11 dni temu
Nie szkoda Ci życia na męza buca? Małymi kroczkami. Może najpierw zmień pracę, bo to Twoje życie i Twoja praca, a nie Twojego męża. On nie ma prawa Ci dyktować gdzie masz pracować. Potem załatw sobie lokum lub wywal męża... rozwiń komentarz
reklamy ukryte
reklamy ukryte
Butterfly8607dodano 11 dni temu
Wiesz, wyjedz na wakacje, zrob sobie babski wieczor z przyjaciółką czy pojdz do kina i zostaw meza ze wszystkimi obowiazkami w domu, chociazby na 1 dzien to zobaczy jak ciężko jest bez Ciebie. Żona to nie to samo ... rozwiń komentarz
Terra2dodano 11 dni temu
Zazdroszczę ci takiej siły by to znosić. Zostaw męża na jeden wieczór i zobaczymy co powie jak nic nie będzie podane pod nos. I jak ci się nie podoba praca to zmień. Nie słuchaj innych i rób co chcesz. To t... rozwiń komentarz
ProximaDiluculumdodano 7 dni temu
Niestety w tym jest też twoja wina. Sama do tego dopuściłaś. Skoro mężuś uważa, że od tego jest kobietą to zrób mu mały strajk. Jedzenie rób tylko dla siebie i dziecka. Pierz ciuchy i prasuj je dla siebie i... rozwiń komentarz
marletdodano 7 dni temu
Powiedz mężowi że jak nie Bedzie Ci pomagał i krytykował to go zostawisz powiedz jak Ty widzisz swoje życie. I zmień pracę szukaj nic mu nie mów. Jak przyjmą Cię w nowej pracy wtedy sam się dowie a jak Bedzie robi... rozwiń komentarz
Blue_Firedodano 5 dni temu
Jesteś wspaniała, że tak wszystko to ogarniasz! Jeśli chodzi o pracę to tylko Twoja decyzja, nie kogoś innego i po jakimś czasie będą musieli to zaakceptować :D. Wogóle to trochę brakuje ludzi na świecie z porządn... rozwiń komentarz
leaaakotdodano 6 dni temu
Twój mąż jest głupi jeżeli cię nie docenia. Robisz za niego wszystko więc jeszcze pogarszasz sytuację. Pewnego dnia pujdź z synem na pizzę, a mąż niech przy garach zap****dala
Dziadek_Indianindodano 5 dni temu
Jesteś spoko babka, nie przejmuj się :)
Flowidodano 6 dni temu
Zawsze możesz wyżalić się swojemu ojcu ( chyba że nie masz czasu go odwiedzać, lub inne powody ). A tak wogóle to jakbyś raz mu nie zrobiła kolacji czy nie wyprasowała koszuli, to nauczyłby się odpowiedzialności i... rozwiń komentarz
Flowidodano 6 dni temu
Zawsze możesz jeszcze iść i wyżalić się swojemu ojcu ( chyba że nie masz czasu go odwiedzać, ale inne przyczyny ). A tak wogóle to jakbyś może raz czy dwa nie zrobiła swojemu mężowi śniadania tylko sobie i dziecku... rozwiń komentarz
Klaudiaabcdodano 6 dni temu
Nie możesz daç komiś żądzić sobą kesteś człowiekiem ja na twoim miejscu przeztała gotować i poctawiać pod nos obiadek dla męża może wtedy zrozumie co dla niego robisz
rafaello27dodano 7 dni temu
Swietna robota .
spotkajmy sie to porozmawiamy ja Cie wyslucham i docenie
marta18691dodano 7 dni temu
bedzie dobrze:)
Metiudodano 6 dni temu
Postaw mu ultimatum: Albo zacznie Ci pomagać, przestanie rzucać idiotyczne, szowinistyczne teksty, że od sprzątania jes
1 odpowiedź

reklamy ukryte

następne wyznanie
nasze nowe forum
Nieopublikowane wyznania, jeszcze więcej emocji, dyskusje, problemy i porady. Szukasz inspiracji? Przejrzyj działy i zdecyduj, gdzie podzielisz się swoją przygodą.


reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni
0 dni temu
Byłam ostatnio świadkiem sceny, że karma naprawdę wraca.

Patrzyłem przez okno. Na podwórku bawiła się grupka... czytaj dalej
0 dni temu
Moja daleka ciotka jest taką typową Grażyną. W życiu nigdzie nie była, nie przeczytała żadnej książki od... czytaj dalej
0 dni temu
Wiecie, co to jest prawdziwa miłość?

Gdy przychodzicie w odwiedziny do rodziców swojej dziewczyny, przyszła... czytaj dalej
0 dni temu
Mój 23-letni brat dowiedział się właśnie, że tampony służą kobietom podczas okresu, bo do tej pory "widział... czytaj dalej
0 dni temu
Nigdy nie zdradzajcie swojego faceta. Nigdy. A podwójnie nigdy, jeśli jest artystą tatuatorem.

Do dziś spłacam... czytaj dalej