reklamy ukryte
reklamy ukryte
Znalazłam sobie faceta, który wydawał mi się dobrym materiałem na nowego ojca mojego dziecka. Zamieszkaliśmy u niego w domu, utrzymuje mnie i synka, gdyż ja nie pracuję, bo muszę się zajmować dzieckiem. To tyle dobrych wieści. Mój nowy facet zaczyna za dużo sobie wyobrażać, oczekuje, że będę jego kurą domową. Słyszę pretensje - może byś coś ugotowała, posprzątała, co robiłaś cały dzień. On nie ma pojęcia, ile wysiłku pochłania opieka nad dzieckiem. Ojcem jest dobrym, ale facetem beznadziejnym.

Myślałam, że się przekonam, ale on mnie nie pociąga. Nie ma w nim tego czegoś, jest taki mdły, nijaki i często mnie denerwuje. Wie, że lepszej niż ja nie znajdzie, bo jest mały i brzydki, ja wiem że lepszego niż on też nie znajdę, kto zechce wziąć sobie na utrzymanie niepracującą kobietę z dzieckiem? Coraz częściej nachodzą mnie pomysły, żeby go zdradzić.

Potrzebuję faceta który mnie nakręci, rozpali do czerwoności i porządnie przeleci. Mam takich kolegów i cały czas się zastanawiam. Myślę czym ryzykuje i jak zrobić, żeby się nie wydało.
25 105

pozostało 1000 znaków
Butterfly8607dodano 133 dni temu
Utrzymuje Ciebie i cudzego dzieciaka a Ty nie chcesz nawet glupiej zupy ugotowac na obiad? Ja tez mam dziecko, rocznego synka, i jakos codziennie gotuje. Nawet kiedy moj synek byl niemowlakiem to codziennie robilam obiad... rozwiń komentarz
101
3 odpowiedzi
Wreszciesustemhjjdodano 133 dni temu
Droga wolna, szerokiej drogi
MazakPLdodano 131 dni temu
wiecie..mamy tutaj przykład księżniczki pizdolony..która oczekuje od świata sama nie dając nic..na miejscu faceta..albo zajmujesz się domem i swoim dzieckiem albo pakuj się i wypierdalaj nierobie..było się nie pus... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
MajsterCNCdodano 132 dni temu
Dziwne moja matka potrafiła sobie poradzić (mając mnie i brata który miał wtedy rok) ze studiqmi i domem a ty mając jedno dziecko nie jesteś w stanie posprzątać ani nic ugotować
reklamy ukryte
reklamy ukryte
Jodładodano 132 dni temu
MADKA?
AnonymousAdodano 129 dni temu
Karynko, uważaj żebyś z tymi kochankami w drugą ciążę nie zaszła, bo kto się będzie drugim dzieckiem zajmował jak Tobie jedno całe życie pochłania
johnySdodano 132 dni temu
alez maja ostatnio wymagania te samotne matki. a facet to samiec beta skoro utrzymuje was oboje a Ty jeszcze nawet palcem nie kiwniesz
ZboczonaLaskaxddodano 128 dni temu
Szmata leniwa i tyle. Moja przyjaciółka potrafi ogarnąć 2-letnie trojaczki i rocznego synka, posprzątać dom, zrobić obiad, czasem ciasto upiec, rozpalić w piecu (kiedy mąż dostaje nadgodziny) i nie narzeka
1 odpowiedź
atociekawedodano 128 dni temu
Kolejne kurwisko!
Giannadodano 128 dni temu
Moment, skoro nie gotujesz obiadu to co sama jesz? Obiady Ciebie i dziecka nie dotyczą? Lecisz na kanapkach cały dzień? To jest normalne, że skoro kobieta siedzi w domu to powinna swojemu facetowi i sobie zrobić obiad. A... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
gaabi_1906dodano 128 dni temu
Moja tez sobie jakos dala rade majac nas 3 ;) To jest po prpstu ksiezniczka ktora mysli ze facet nie dosc ze bedzie utrzymyeal ja i nieswoje dziecko to jeszcze wroci z pracy ugotuje i posprzatga hahaha.... Czasem mam dos... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
Mistuquedodano 128 dni temu
Skąd Ty się qrwa urwalas? Zadbanie o faceta to wykorzystywanie Ale wymaganie, że on zadba o Ciebie i Twoje dziecko to już całkiem normalne tak...?
1 odpowiedź
michael52dodano 128 dni temu
Jesteś leniwym, pasożytniczym babsztylem i tyle. .
Normalnie cud. Przejrzałem wszystkie komentarze i nie znalazłem ani jednego komentarza broniącego tej kobiety w wykonaniu Userwickiej czy Zfrustrowanej. .
1 odpowiedź
Egoista1985dodano 125 dni temu
Ja pier... Nikt Ci nie kaze uslugiwac, ale z faceta tez jelenia nie rob. Zamiast caly dzien plaszczyc d... dziecko oddaj do przedszkola i pracę znajdź, bo predzej czy później facet Cie w ta leniwa d... kopnie. Kw... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
Livia6szdodano 131 dni temu
musicie się dogadać. ugotować obiad to jeszcze nie służenie :) nie mówię że odrazu masz być na każde jego skinienie, broń boże. ręce ma to też może coś zrobić, podział obowiązków i już :)
rudaa_001dodano 132 dni temu
na stos z takimi jak Ty ! leniwa larwa ! !
ASia122dodano 128 dni temu
Nie chcesz gotować dla tego faceta, bo Ci na nim nie zależy. Nie pociąga Cię i nic do niego nie czujesz. Oczekujesz,że będzie utrzymywał Ciebie i Twoje dzecko, a dla niego nie robisz nic. Tylko z nim pewnie sypiasz. i to... rozwiń komentarz
ShineMyShoesdodano 126 dni temu
Oo co za kretynka!
Mycha0243dodano 124 dni temu
Ja mam dwójkę dzieci i radzę sobie z obowiązkami domowymi. Nie wiem jak można tak robić w dodatku siedzieć tak za przeproszeniem na,, krzywy ryj,,
Kashdodano 127 dni temu
Ja tam sprzątać nie lubie tez ale weź ty cos zrób dla niego bo jesteś niedoceniająca pracującego na ciebie faceta suka
Nikolcia333dodano 127 dni temu
Co twoje dziecko je XD?
Halreddodano 128 dni temu
Niezly desperat ze takie dwa pasozyty utrzymuje
mechanicdodano 128 dni temu
I oto jestem :D wyskakuję z lampy jak Dżinn, bo słyszałem, że potrzebujesz faceta, droga autorko!!!
mechanicdodano 128 dni temu
I oto jestem :D wyskakuję z lampy jak Dżinn, bo słyszałem, że potrzebujesz faceta, droga autorko!!!
anika83dodano 132 dni temu
Nie wierze... :) To za głupie. Jakiś facet to pisał...
1 odpowiedź
Huculskadodano 131 dni temu
Jeden krzepiący komentarz a reszty nawet nie chce się czytać. Żyjecie epoką naszych babć, kiedy to kobieta musiała nadskakiwać mężczyźnie. Według was powinnam cały cały dzień stać przy garach, w drugiej ręce trzymać mio... rozwiń komentarz
4 odpowiedzi
Kasandracdodano 132 dni temu
Mam bardzo podobna sytuacje i wiem co przezywasz. Musze szukac sobie byle jakich facetow do ktorych nic nigdy nie poczuje, z ktorymi bede chodzila na sile do lozka, w zamian za utrzymanie mnie i mojego synka. Zycie jest ... rozwiń komentarz
-16
1 odpowiedź

reklamy ukryte

następne wyznanie
nasze nowe forum
Nieopublikowane wyznania, jeszcze więcej emocji, dyskusje, problemy i porady. Szukasz inspiracji? Przejrzyj działy i zdecyduj, gdzie podzielisz się swoją przygodą.


reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni
0 dni temu
Pragnę powiedzieć całemu światu, że nie ma lepszego uczucia niż to, gdy rano wstajesz z łóżka, idziesz do... czytaj dalej
0 dni temu
Moja matka zorganizowała przyjęcie, żeby uczcić mój "wielki dzień". Zaprosiła wszystkich znajomych, jakich ma,... czytaj dalej
0 dni temu
Pracuję w podstawówce, jestem wychowawcą klasy pierwszej. Na początku tego roku przyszła do mnie matka jednego... czytaj dalej
0 dni temu
Moja teściowa obrzydliwie gotuje. Naprawdę, z rąk tej kobiety nie wychodzi nic, co jest choćby odrobinę jadalne.... czytaj dalej
dziś
Wracałem z klubu z moją dziewczyną i zaczepił nas menel, żeby dać mu parę groszy. O dziwo, moja ukochana... czytaj dalej