reklamy ukryte
reklamy ukryte
Nazwijmy go Zdzisiek. W Zdziśku zauroczona byłam przez minimum 2 lata, jakoś zawsze bałam się wyznać, co do niego czuję, ale w ubiegłe wakacje, ja i jego znajomi umówiliśmy się na piwo, może nawet coś mocniejszego. Jak to bywa po alkoholu, nabrałam odwagi i stwierdziłam, że to jest dobry moment na szczerą rozmowę. Odeszliśmy na bok, powiedziałam mu o wszystkim, jego reakcja była zadowalająca, a przynajmniej dla mnie, obiecał mi, że możemy lepiej się poznać, może akurat coś z tego wyjdzie, pocałował mnie. Byłam dosłownie w siódmym niebie, niestety szybko moje szczęście minęło.

Następnego dnia zapraszał mnie do domu, bo niby wolny dom i można coś „poświrować”. Potem były kolejne propozycje. W końcu nawet rzucił typowym tekstem: „Fajna z ciebie dupa, może kiedyś byśmy coś zrobili”. Tak, chłopak, w którym byłam zakochana, chciał się ze mną przespać, a ja... A ja ani razu nie skorzystałam z jego propozycji, za każdym razem odmawiałam.

On w zamian za to, że w końcu do niczego nie doszło, puścił plotkę i od tego się zaczęło. Zostałam tzw. szonem, szmatą, kurwą i szlauchem. Gdzie bym się nie pokazała i co bym nie zrobiła, wszystko jest podpinane do tych plotek.
Po tym wszystkim miałam chłopaka, ale nie czułam się z nim dobrze. Wierzył we wszystkie plotki, kompletnie mi nie ufał. Gdy pojechałam na imprezę ze znajomą, dzwonił co pół godziny, dokładnie co do minuty, sprawdzając, czy gdzieś przypadkiem z kimś go nie zdradzam. Odcięłam się od znajomych. Cały wolny czas spędzałam tylko z nim, nie chcąc dawać mu powodów do zazdrości. Jednak to nic nie dało.

W końcu z nim zerwałam. Zazdrość jest dobra, bo czujemy, że komuś na nas zależy, jednak wszystko do pewnego stopnia. Ja z nim zerwałam, płakał i prosił żebym zmieniła zdanie... Teraz się do mnie nie odzywa, wstydził się przyznać, kto zerwał i z czyjej winy to wynikło. Z każdym dniem dowiaduje się coraz ciekawszych rzeczy o sobie. Podobno on ze mną zerwał, bo go obgadywałam i podobno zdradzałam, a ludzie to mu gratulują....
84 4

pozostało 1000 znaków
SfenconcyStrupdodano 88 dni temu
Obawiam się, że nie jesteś jedyną dziewicą na świecie, która jest postrzegana przez innych za kobietę lekkich obyczajów.
Niestety bardzo łatwo zszargać komuś opinię, ale osoby, które tak robią ni... rozwiń komentarz
alexxx888dodano 89 dni temu
Laska nie przejmuj się ludźmi miej wyjebane naprawdę dasz rade! ❤️ wierze w ciebie
1 odpowiedź
Zdechlakdodano 82 dni temu
Może najlepiej będzie się przeprowadzić do innego miasta i całkowicie zmienić otoczenie.
ZawirowaniaAureliedodano 82 dni temu
No stres, ja mam 15 lat, miałam w seoim życiu dużo kolegów, z którymi pisałam i rozmawiałam ale nic nie było i też mam opinię kurwy i też jestem dziewicą i czekam na tego jedynego ;)
1 odpowiedź
reklamy ukryte
reklamy ukryte
McCluskiedodano 89 dni temu
Masz na myśli „crush”?
1 odpowiedź
Wkurzylamsiedodano 81 dni temu
Wiecie co dziewczyny? Nigdy nie byłam typem wyzwolonej uwodzicielki i też czekałam na "tego jedynego". No i wydawało się, że się doczekałam. Byliśmy w długim związku, który wydawał mi się absolutnie tym ... rozwiń komentarz
WiecznieSamotnydodano 83 dni temu
99% ludzi na świecie to kurwy , śmiecie i fałszywi przyjaciele . Miej wyjebane na nich i pokaż że Cię to nie rusza aż w końcu odpuszczą i bedziesz miała spokój . Nie jest aż tak źle ;)
Paula2002dodano 82 dni temu
Mam wrażenie, ze czytam o sobie. Tyle, ze o mnie plotki puściła zazdrosna dziewczyna chłopaka, z którym się przyjaźniłam :)) Bo skoro chodzę w spódniczkach, to jemu już pewnie dupy dałam. Własnemu przyjacie... rozwiń komentarz
Toxycznadodano 83 dni temu
The same problem, więc doskonale Cię rozumiem. Nadal dziewica aczkolwiek kurwa i szmata przez to, że nie chciałam się oddać, nie pomagały tłumaczenia, że za młoda, że niegotowa. Nie chciałam oddać swojego dziewictwa bo w... rozwiń komentarz
milosz1606dodano 82 dni temu
nie przejmuj sie zdaniem innych ważne że ty znasz prawde a jak ktos bedzie chcial ja poznac to nie bedzie wierzył w plotki tylko zapyta ciebie

reklamy ukryte

następne wyznanie
nasze nowe forum
Nieopublikowane wyznania, jeszcze więcej emocji, dyskusje, problemy i porady. Szukasz inspiracji? Przejrzyj działy i zdecyduj, gdzie podzielisz się swoją przygodą.


reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni
0 dni temu
Byłam ostatnio świadkiem sceny, że karma naprawdę wraca.

Patrzyłem przez okno. Na podwórku bawiła się grupka... czytaj dalej
0 dni temu
Moja daleka ciotka jest taką typową Grażyną. W życiu nigdzie nie była, nie przeczytała żadnej książki od... czytaj dalej
0 dni temu
Wiecie, co to jest prawdziwa miłość?

Gdy przychodzicie w odwiedziny do rodziców swojej dziewczyny, przyszła... czytaj dalej
0 dni temu
Mój 23-letni brat dowiedział się właśnie, że tampony służą kobietom podczas okresu, bo do tej pory "widział... czytaj dalej
0 dni temu
Nigdy nie zdradzajcie swojego faceta. Nigdy. A podwójnie nigdy, jeśli jest artystą tatuatorem.

Do dziś spłacam... czytaj dalej