reklamy ukryte
reklamy ukryte
281 dni temu
Mam nietypowe, rzadkie imię i zawsze, gdzie się tylko pojawiłem, przez moment byłem "celebrytą" ze względu na to, że nazywam się Gniewosz. W każdej nowej szkole czy pracy słyszałem zawsze: "Wow, ale dziwaczne imię, skąd takie?" - i tego typu teksty. Przywykłem, nie przeszkadza mi to.

Zdziwiłem się jednak, kiedy zmieniłem pracę i przeszedłem do korpo. W moim poddziale jest 10 osób. Nikt, absolutnie nikt nie zareagował na moje imię.

W dziale mam siebie, Kosmę, Iwo, Mieszka, Miriam i Berenikę.

Ktoś chyba chce z nami nagrać nowy film Marvela.
214 1

pozostało 1000 znaków
yatagarododano 285 dni temu
strrażnicy korpo
SfenconcyStrupdodano 285 dni temu
Gniewosz to całkiem dobry browar.

Swoją drogą Twoje imie się przyjemnie zdrabnia, Gniewku.
HauseMatdodano 284 dni temu
Bardzi fajne imię :)
1 odpowiedź
eastern_stardodano 280 dni temu
Przynajmniej nie Żyraf :D
1 odpowiedź
reklamy ukryte
reklamy ukryte
szyszunia92dodano 280 dni temu
U mnie w korpo też dziwne imiona:
Eunika, Princessa i Priscilla
matylda1313dodano 280 dni temu
ja mam matylda, i jak sie przedstawiam to wszyscy "jak? martyna?" itp... jegna kol z ktora znam sie z piec lat czasami mowi do mnie martyna. no xd...
1 odpowiedź
alien_1223dodano 279 dni temu
Pozdrów ode mnie moją imienniczkę - Berenikę :P
mayonaisedodano 26 dni temu
CZEKAM NA FILM XD
Vattdodano 156 dni temu
GIEWONT HAHAHAHAH XD
Vattdodano 187 dni temu
GNIEWONSZ XDD

reklamy ukryte

następne wyznanie
nasze nowe forum
Nieopublikowane wyznania, jeszcze więcej emocji, dyskusje, problemy i porady. Szukasz inspiracji? Przejrzyj działy i zdecyduj, gdzie podzielisz się swoją przygodą.


reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni
dziś
Gdy miałem 20 lat, w czasie wyjazdu do USA z kumplami, podjąłem najgłupszą decyzję w moim życiu. W naszej... czytaj dalej
dziś
Mam zaledwie 14 lat, a życie już dało mi nieźle w kość. I nie, to nie będzie wyznanie o tym, że mama nie... czytaj dalej
dziś
Ślub za 4 miesiące, a mnie coraz bardziej odechciewa się życia u boku takiego faceta. Mieszkamy już razem kilka... czytaj dalej
dziś
Zacznę chyba od tego, że to pierwsza taka sytuacja w moim życiu. Jestem w związku z moim chłopakiem od prawie 3... czytaj dalej
dziś
Kiedyś dałbym sobie uciąć rękę za moją kobietę, no i wiadomo, zgodnie z przysłowiem, dzisiaj nie miałbym już... czytaj dalej