reklamy ukryte
reklamy ukryte
Witam, mam 16 lat. Nie jestem przystojny, brzydki, maksymalnie średni. Jakiś czas temu poznałem dziewczynę przez internet, w miarę ładna, mądra, nie była taka, jak większość nastolatek w tych czasach. Poukładana i fajna, mówiła mi, że nigdy nie miała chłopaka, ja też nigdy nie miałem dziewczyny więc się rozumieliśmy.

Wysyłaliśmy sobie swoje zdjęcia i wiadomo, że na zdjęciach wygląda się lepiej niż w rzeczywistości, więc wtedy jej się podobałem. Po jakiś czasie pisania zostaliśmy parą, było wszystko dobrze. Mieliśmy do siebie 210 km, trochę dużo, ale chciałem do niej przyjechać. Musiałem błagać i lizać dupe tacie, aby mnie tam zawiózł, bo nie pozwalał, po tylu dniach błagania zgodził się z zażenowaniem na twarzy,a le za paliwo musiałem płacić ze swoich pieniędzy.

Nadszedł dzień spotkania, moja pierwsza randka z dziewczyną w życiu. Przyszykowałem się jak tylko mogłem, oraz kupiłem jej naszyjnik z sercem. Pojechałem, gdy ją zobaczyłem podszedłem do niej. Ona tylko się na mnie patrzyła, gdy podszedłem, chciałem ją przytulić, ale ona mnie odepchnęła. Spytałem jej, co się dzieje, a ona: "sory, ale nic z tego nie będzie, nie jesteś w moim typie".

Powiedziała mi, że na zdjęciach wyglądałem lepiej niż w realu i jestem brzydki, dlatego nic z tego nie będzie. Powiedziałem tylko "aha" i odszedłem. Historia się skończyła tak, że musiałem dzwonić do taty, aby po mnie wrócił a był już 50 km ode mnie, bo miałem nocować u tej dziewczyny, musiałem zapłacić za paliwo prawie 200 zł, ochrzanem od taty, na naszyjnik dla niej 80 złotych i z pogorszoną depresją i samooceną, bo nigdy nie znajdę dziewczyny przez mój wygląd.
109 13

pozostało 1000 znaków
NiemieckiTostdodano 283 dni temu
Szkoda, że nie wyszło, ale czy trzeba było kupować dziewczynie której nie znasz naszyjnik za 80 zł? Nie widzę w tym do końca sensu
1 odpowiedź
hacker_mandodano 283 dni temu
Faktycznie przejebane. Dlatego jestem sceptycznie nastawiony do związków na odległość. Lepiej poznać kogoś dobrze zanim wejdzie się z kimś w relację. Powodzenia :)
SfenconcyStrupdodano 282 dni temu
A mi się zawsze wydawało, że to w rzeczywistości się lepiej wygląda niż na zdjęciach o ile nie ingerujemy zbyt dużo photoshopem.

Cokolwiek nie napiszę to nie naprawię Twojego samopoczucia, ale spróbuj to po... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
dabonidodano 282 dni temu
Znajdziesz, znajdziesz. Z wiekiem człowiek się zmienia, a mężczyzna pięknieje (w przeciwieństwie do większości kobiet). Ale wyciągnij z tego wnioski i przyjmij lekcję od życia: 1. "związki" na odległość przez n... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
reklamy ukryte
reklamy ukryte
gkziomdodano 281 dni temu
pusta laska ktora leci na wyglad zeby zablysnac przed kolezankami
1 odpowiedź
duchbooododano 274 dni temu
jeju szkoda mi ciebie wydajesz sie byc naprawde spoko ze tak sie starales dla dziewczyny ktora poznales przez internet ❤️
NobodyImportantXDdodano 279 dni temu
ehh no lekcja dla ciebie :/ Wspolczuje ci, przez internet trzeba miec bardzo ograniczone zaufanie. Ja swojego chlopaka poznalam przez internet, powiedzialam mu że spotkamy sie najwyżej za 4 lata albo 3 (bardzo nie ufna j... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
Jawiem1210dodano 274 dni temu
Sam chciałeś pojechać do niej, ona Ci nie kazała. Sam chciałeś jej kupić naszyjnik, ona tego nie wymagała. Wszelkie koszty poniosłeś ze swojej winy. Poza tym trzeba było wysłać jej normalne zdjęcie, na którym wygl... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
Rapeeedodano 274 dni temu
Nawet jak jesteś brzydki to możesz mieć piękną dziewczynę
ReyMysyeriododano 274 dni temu
Jak edytujesz zdjęcia to co się dziwisz.
Toxycznadodano 280 dni temu
Zazdroszczę takiego poważnego podejścia do związków :( Może do mnie masz bliżej :D
1 odpowiedź
marletdodano 274 dni temu
Nie widzieli sie ani razu na żywo.Po paru wiadomościach zostali para.To ile ja musiałam mieć chłopaków oj oj oj nie wiedziałam
HentaiMemesdodano 274 dni temu
Hmmm i dlatego nie powinno się wchodzić w związek przez internet, nigdy wcześniej nie widząc danej osoby. Jak sam przyznałeś, na zdjęciach zawsze wychodzi się lepiej. Przecież też nie byłeś na 100 procent pewny, czy ta d... rozwiń komentarz
cukiereczek3223dodano 273 dni temu
ale z niej szmata, nawet nie docenila ile dla niej przejechałeś, widać że to nastoletnia idiotka ktora nie umie sie poprostu zachowac. brak kultury naprawdę
mariantrix01dodano 274 dni temu
smutne. ake nie poddawaj sie
cukiereczek3223dodano 273 dni temu
ale przecież nie liczy się tylko wygląd!!!!
Miszagdodano 273 dni temu
eh, same koleś, tylko ja jestem dziewczyną.
Możesz pisać na priv
KochamTornadododano 196 dni temu
Czy tylko ja na zdjęciach wyglądam gorzej.
I to że ciebie wystawiła przez wygląd świadczy że to zwykła szmata
MistycznaMarmoladadodano 272 dni temu
Ej, skoro dziewczyna skreśliła cię przez wygląd to nie była ciebie warta. Kiedyś na pewno znajdziesz tą jedyną, ta najwyraźniej nią nie była. Głowa do góry.
atociekawedodano 274 dni temu
w dzisiejszych czasach trudno o dobrą dziewczynę...mówię to choć sama nią jestem ale o normalnego chłopaka też nie łatwo...
mala94dodano 274 dni temu
Nie przejmuj sie. masz 16 lat.. wygląd i wszystko sie u Ciebie dopieto kształtuje. Wygląd można zmienić.. Niestety ale najważniejszy jest charakter! Dziewczyna jest młoda i głupia, ale kiedyś zrozumie, że wygląd to tylko... rozwiń komentarz
hobo4000dodano 274 dni temu
Było dać w pysk pustej lasce xD
Weronika2020dodano 195 dni temu
Szkoda, mi ciebie, ale po co kupiłeś naszyjnik za 80 zł osobie której tak praktycznie nie znasz.. Wygląd nie gra roli tylko liczy się charakter.. Ja jestem teoretycznie nastwiona do związków na odległość...... rozwiń komentarz
atociekawedodano 274 dni temu
to*
Kuwety123dodano 274 dni temu
Jak mogliscie być parą przez internet? Szkoda, że nie wyszło, ale nie przejmuj sie za mocno. Brzydki pewnie nie jestes, tylko masz niska samoocene i tak ci sie wydaje. Masz 16 lat i z wyznania wygladasz na dobrego chłopa... rozwiń komentarz
atociekawedodano 274 dni temu
tym że nigdy nie miałeś dziewczyny nie znaczy że jej nie będziesz miał. Ja też nigdy nie miałam chłopaka i żyje
atociekawedodano 274 dni temu
co za ... sz***a
1 odpowiedź
atociekawedodano 274 dni temu
sond
Sh0ckerdodano 273 dni temu
daj jpg to ocenie -10/10
stachudodano 274 dni temu
chociaż bedziesz miał historie życia :P
JednorozecManiekdodano 274 dni temu
Moke biedactwo :(

reklamy ukryte

następne wyznanie
nasze nowe forum
Nieopublikowane wyznania, jeszcze więcej emocji, dyskusje, problemy i porady. Szukasz inspiracji? Przejrzyj działy i zdecyduj, gdzie podzielisz się swoją przygodą.


reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni
0 dni temu
Dostałem na WFie piłką w łeb i to tak, że zemdlałem.

Okazało się, że podczas majaczenia, zanim się... czytaj dalej
0 dni temu
Dzisiaj mija dokładnie 365 dni od mojego ostatniego picia. Przez ten rok udało mi się odświeżyć kilka starych... czytaj dalej
0 dni temu
Marzeniem mojej siostry zawsze było zobaczyć na żywo słonia, z bliska, móc go dotknąć. Niestety, rak zabrał ją,... czytaj dalej
0 dni temu
Założyłem się z babcią o to, kto pierwszy zrobi prawo jazdy - ja, czy ona, która ma 72 lata i większą motywację... czytaj dalej
0 dni temu
Moja ciotka kupiła za 500zł "yorka" z jakiejś pseudohodowli na necie. Piesek urósł i okazało się, że to wcale... czytaj dalej