reklamy ukryte
reklamy ukryte
Zacznę od tego, że ostatnio na pewnej imprezie poznałam obcokrajowca. Mówił po angielsku, niewiele go rozumiałam, ale z rozmowy wynikało, że mieszka w Anglii. Pozwoliłam mu odprowadzić się do domu, a z racji tego, że byłam wstawiona i on też, zaczęliśmy się całować.

On chciał czegoś więcej, nie zgodziłam się i odepchnęłam go. Wyciągnął wtedy banknot, na którym dostrzegłam liczbę 200, i wsadził mi go do kieszeni. Nie wiedziałam dokładnie ile to będzie na polskie pieniądze, ale przypomniałam sobie, że pieniądze z Anglii są droższe niż euro i spodziewałam się kwoty wyższej niż 800 złotych. Rodziców nie było, zrobiliśmy to u mnie w mieszkaniu.

Następnego dnia jak tylko wstałam, pobiegłam do kantoru wymienić banknot i już rozmyślałam co sobie za to kupię. Widziałam ostatnio świetną ramoneskę. Okazało, się, że były to ruble, a ja dałam dupy za 10 złotych i 94 grosze.

Czuję się teraz jak ostatnia, naiwna szmata.
99 50

pozostało 1000 znaków
Shotadodano 100 dni temu
Jakby to było 200euro to już byś nie była dziwką ?
1 odpowiedź
worthlessdodano 100 dni temu
Potraktował Cię tak, jak na to zasługiwałaś. Bo w ogóle nie powinnaś się zgodzić. Ani całować, ani nic.
Ale kto się Szonem urodził kanarkiem nie zostanie.
koralowadodano 100 dni temu
za 800 czulabys sie mnie jak szmata? :D wsumie wyruchal Cie dwa razy-doslownie i metaforycznie ;D
mati246304dodano 100 dni temu
a jak dam Ci 15zł to mi też dasz?
reklamy ukryte
reklamy ukryte
Karo463dodano 99 dni temu
Serio? Koleś Ci wsówa 200 pieniążków , a Ty rozchylasz nogi. Bałabym się z Tobą grać w monopol xD
Kasienka2525dodano 100 dni temu
Oj jakaś ty biedna. Jak on mógł cie tak potraktować... co za niesprawiedliwość cie spotkała !
paintedmindqqqqdodano 99 dni temu
Ja pierdole, jestes szmatą i tyle. Nawet jakbyś dala za wiecej to i tak nic nie zmienia. Jebnueta czy jebnieta
SfenconcyStrupdodano 96 dni temu
Przy takiej głowie do interesów lepiej ogarnij sobie alfonsa, bo on lepiej sprzeda Twoją dupę.
Zfrustrowanadodano 99 dni temu
Hahaha. To bylo dobre, usmialam sie jak nigdy
uhuhuhuhdodano 96 dni temu
tak to juz jest jak sie sypia z kimś dla pieniedzy....
każdy towar ma swoją wartość.
hasztaggupilogindodano 96 dni temu
No bo jesteś...
klapciochadodano 96 dni temu
Zapomniałaś dodać jeszcze, że tania.
Heliosdodano 96 dni temu
hhahaha jaki szon
Mr_dodano 96 dni temu
Można się z tobą jakoś skontaktować? XD
BatyushkaSashkadodano 96 dni temu
Sama jesteś sobie winna. Nawet jak chcesz być prostytutką musisz mieć trzeźwy umysł i znać podstawy matematyki. Jak już chcesz dawać dupy za pieniadze rób to świadomie.
gregorsky1dodano 95 dni temu
Fake. Banknot 200 rubli nie jest w obiegu.
Pchli_Rycerzdodano 96 dni temu
Dobrze chociaż, że to nie były jeny japońskie
pojebydodano 96 dni temu
nawet jak by ci dal milion tez bys byla ostania szmata takze wiesz...nie ma roznicy...ty tragiczna kurwo
johnySdodano 96 dni temu
za 800zl nie czulabys sie jak szmata?
downvote_makerdodano 91 dni temu
Czyli ten żart- historyjka jest już na tyle stary, żeby udawać, że wydarzył się naprawdę?
hobo4000dodano 94 dni temu
Dzeeesika xD
ona666666dodano 95 dni temu
Dziwka
Fioletowy_Kotdodano 96 dni temu
Naprawdę nie znacie tego dowcipu o lasce która dała za 100 rubli?? Żenada kawał wklejac jako wyznanie. Słyszałam to na pierwszym roku studiów a już wtedy miało brodę.
Arek36dodano 88 dni temu
Brawo ty.
Młode pokolenie !.
PanZetkadodano 96 dni temu
Masz nauczkę na przyszłość :P
Pierniczkedodano 96 dni temu
Tania jesteś, a i tak połowy tego portalu na ciebie nie stać.
Fioletowy_Kotdodano 99 dni temu
Ten dowcip ma 10 lat przynajmniej
1 odpowiedź

reklamy ukryte

następne wyznanie
nasze nowe forum
Nieopublikowane wyznania, jeszcze więcej emocji, dyskusje, problemy i porady. Szukasz inspiracji? Przejrzyj działy i zdecyduj, gdzie podzielisz się swoją przygodą.


reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni
0 dni temu
Postanowiłem przejść się do sklepu. Ot, codzienny spacerek. Po drodze mijałem na oko pięcioletnią dziewczynkę.... czytaj dalej
0 dni temu
Z moim partnerem byliśmy przez ponad osiem lat. Planowaliśmy wspólną przyszłość, nie było konfliktów, były... czytaj dalej
0 dni temu
Mój facet stwierdził, że nadszedł odpowiedni czas żeby zaszaleć w łóżku. Byłam przekonana, że chce już... czytaj dalej
0 dni temu
Żona się na mnie obraziła, bo według niej za mało pomagam w domowych obowiązkach. Uparłem się, że nie ma... czytaj dalej
0 dni temu
Od zawsze byłam inna, niż reszta mojej rodziny. Zawsze podłoga wydawała mi się bardziej wygodna, niż najdroższe... czytaj dalej