reklamy ukryte
reklamy ukryte
Z moją dziewczyną jestem już od prawie roku. Jesteśmy sobie najbliższymi osobami, ufamy sobie i kochamy się wzajemnie. Oboje mamy po 15 lat.

Ostatnio czytałem wyznanie odnośnie zaspokajania swoich potrzeb seksualnych w naszym wieku. I mamy z tym mały dylemat. Bardzo nas kusi, by spróbować wzajemnej masturbacji, chociaż przez majtki. Ani ja ani ona nie masturbujemy się i chcemy spróbować zrobić to pierwszy raz razem. Nie wiemy czy to odpowiedni wiek i czy to bezpieczne zachowanie. Nie chcemy wpadki.

Czy Wy też w naszym wieku robiliście podobne rzeczy? Co o tym myślicie? Po roku to już chyba można?
62 54

pozostało 1000 znaków
zloty_zniczdodano 100 dni temu
Sex jest „dozwolony” od piętnastu lat. Także nie ma co się przejmować, a zwłaszcza jak to będzie petting. Jak czujecie potrzebę, to śmiało!
Anonimowaqqqdodano 99 dni temu
Jak przy masturbacji przez bieliznę można zajść w ciążę xd
1 odpowiedź
VeraONdodano 100 dni temu
Moim zdaniem troche za wczesnie. W sensie mnie takie sprawy brzydza, mimo, ze jestem od was starsza, ale po prostu wydaje mi sie, ze no to troche za wczesnie. Nie lepiej poczekac az bedziecie bardziej dojrzali? Wszyscy t... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
DeutschLiebedodano 99 dni temu
Jestem w tym samym wieku. Zacznijcie odkrywać swoje ciało sami (oddzielnie) w swoich domach, potem bym próbowała razem. Powodzenia :)
reklamy ukryte
reklamy ukryte
Donatdodano 99 dni temu
Zastanów się. Czy podczas wspólnej masturbacji przez majtki można zajść w ciąże? Też myśle że nie.
1 odpowiedź
ruda1234rdodano 99 dni temu
dajcie sobie na wstrzymanie. W tym wieku seks nie jest najwazniejszy! Chcecie w przyszlosci sie z niego cieszyc? To poczekajcie...
katevalleydodano 99 dni temu
Jeśli wy nie wiecie jak się zachodzi w ciążę. To nie dorośliscie do żadnych seksualnych zbliżen. Darujcie sobie bo to stanowczo za wcześnie.
Toxycznadodano 99 dni temu
Wg mnie z samym seksem należy poczekać, ale co do peetingu nie mam zastrzeżeń. Sama będąc rok starsza pomagałam dojść mojemu byłemu.
Ayshedodano 98 dni temu
Jak ty się boisz wpadki przy masturbacji przez majtki to się serio za to nie bierz xD
gdybymbyladodano 99 dni temu
ja mysle ze skoro tak malo o tym wiecie to to jeszcze nie jest czas..
Jawiem1210dodano 99 dni temu
Ja w wieku 15 lat się pierwszy raz całowałam... Mam 24lata.
NOEMI_JACKSONdodano 99 dni temu
boze czy ty to widzisz:(
SfenconcyStrupdodano 99 dni temu
Zgaduje, że ta pettingowa ciąża to jakaś historia z gazety Bravo typu "pomógł mi zakończyć z sobą, a potem swą ręką umorusaną w nasieniu ztobił mi dobrze".
Fioletowy_Kotdodano 99 dni temu
Nie naciskaj na nią, nie można wymagać seksu, bo minęło X czasu.
Bogatydodano 99 dni temu
Jakiej wpadki?
Ro6inndodano 98 dni temu
Uważam, że spoko. Ale! Jeśli oni ty, ani ona tego nie robiliście.. to bez sensu. Jeszcze zadacie sobie nawzajem ból i się do tego zrazicie. Pouczcie się o sobie w domu, sami. Ja tak robiłam z chłopakiem. On tłumac... rozwiń komentarz
krzysiaczekdodano 100 dni temu
spoko smialo
Natali15dodano 97 dni temu
Nie robiliśmy, bo nie mieliśmy z kim :'( Nadal nie mamy...
DorotaDoradodano 98 dni temu
uwazam ze nie jest to bezpieczne zachowanie. moze lepiej sie wtrzymac
NieznajomyTypdodano 99 dni temu
Wzajemna masturbacja jest spoko, oral też, jak najbardziej ok dla takiego wieku. Tylko hamuj się przed wejściem w nią, z tym warto poczekać
Kalkododano 99 dni temu
jak można wpaść orzy masturbacji xd
Pierniczkedodano 99 dni temu
Róbta co chceta.
mika1234sdodano 98 dni temu
Nikt was nie powinien oceniac, skoro macie swoje potrzeby, to czemu nie? To nic zlego, jezeli potem nie będziecie zalowac albo miec wyrzutów sumienia. Ale moim zdaniem powinniście osobno zaczac masturbacje, bo obo... rozwiń komentarz
katherina404dodano 95 dni temu
Ciąża przez „pocieranie przez majteczki”? To samo przez siebie mówi żebyście poczekali z tym jeszcze.
anonimowa1268dodano 93 dni temu
zaraz zaraz boicie sie wpadki od masturbacji??? nasz pokolenie naprawde cofa sie w rozwoju.
Adria93dodano 97 dni temu
..słownik..
Nie uważam żebyście byli gotowi na taki krok. Jest to duża odpowiedzialność. Ja swój pierwszy raz przechodziłam będąc niewiele starsza od Was..ale psychicznie i fizycznie byłam na to gotowa. Czy Wy... rozwiń komentarz
Adria93dodano 97 dni temu
To kwestia gustu. Nie uważam żebyście byli odpoeied77sq8
TnoniNdodano 98 dni temu
Moim zdaniem naprawdę nie warto, a możecie tego w przyszłości żałować.
KIdodano 66 dni temu
Wpaść od masturbacji no no :’)
Magik123dodano 99 dni temu
Pomysł dobry, tyle że nie przez majtki bo to bzdura. Normalnie bez gaci atakujcie! I pamiętaj, na wszelki wypadek żebyście nie wpadli na koniec wsadź jej koniecznie w usta i tam strzelaj!
Niunia96dodano 98 dni temu
jak miałam 14 to już uprawiałam seks więc nie będę dawała dobrych rad...
ClaudiaClaudiadodano 98 dni temu
mordooo leć na całość
yellovdodano 98 dni temu
Co ty... ja z dziewczyną się zaspokajaliśmy po 2 dniach znajomości... a wiek 16 lat
zoltyserdodano 100 dni temu
Zrób jej dobrze językiem!!! Nie
1 odpowiedź
Darth859dodano 101 dni temu
...
onaaa89dodano 98 dni temu
a ja w waszym wieku kochalam sie po dwoch latach zaszlam w ciążę dzis moja córka ma 11lat robcie wszystko z glowa zabezpieczcie sie jeŚli nie chcecie miec dzieci to tyle pozdro
Niewinna0852dodano 98 dni temu
Jeżeli oboje chcecie, to czemu nie. Wszystko jest dla ludzi. Bez niepotrzebnego napięcia - jedno z Was w pewnym momencie nie będzie chciało, to się wycofacie, przecież to nie problem. Macie czas.
Karolinixdodano 98 dni temu
to czy to jest za wcześnie w sumie zależy od tego czy oboje jesteście na to gotowi to że ktoś inny zaczął w wieku 20 lat nie znaczy że Wy musicie. ale upewnijcie sie że to na pewno ten momemt i jeśli któreś z was ... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
Ania_Aniadodano 99 dni temu
Powinniście zdecydowanie zacząć już sobie nawzajem robić dobrze. Życia szkoda na czekanie!:)
Zenikdodano 99 dni temu
Pierwszy raz jak sie masturbowalem mialem 8 lat i bylem bardzo ciekawski XD
Bart69dodano 99 dni temu
Bezpieczne
W pupę też
1 odpowiedź
sexi13dodano 100 dni temu
Mam 13 lat i masturbuję się sama myślę że możecie spróbować
2 odpowiedzi
Butterfly8607dodano 101 dni temu
Ja bedąc w waszym wieku spotykałam sie z kolezankami lub czytalam książki. Rozumiem ze dojrzewacie i hormony zaczynają buzowac ale lepiej sie z tym za bardzo nie spieszcie. Nawet ppdczas pettingu mozna zajsc w ciążę jesl... rozwiń komentarz
-39
5 odpowiedzi

reklamy ukryte

następne wyznanie
nasze nowe forum
Nieopublikowane wyznania, jeszcze więcej emocji, dyskusje, problemy i porady. Szukasz inspiracji? Przejrzyj działy i zdecyduj, gdzie podzielisz się swoją przygodą.


reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni
0 dni temu
Około rok temu uratowałam małego, trzytygodniowego szczeniaka przed uśpieniem. Przywiozłam go do domu i zaczęło... czytaj dalej
0 dni temu
Cześć, mam 15 lat i coś mam dzisiaj opowiem. Mam dziadka rolnika, który wraz z moim wujkiem prowadzi 40-hektarowe... czytaj dalej
0 dni temu
Dzisiaj mieliśmy ostatnią w tym roku szkolnym historię.

Facet był na tyle genialny, że życzył nam udanych... czytaj dalej
0 dni temu
Ile wart jest mój chłopak przekonałam się w momencie, gdy rodziłam dziecko, a on zemdlał na widok krwi. Po tym,... czytaj dalej
0 dni temu
Choruję na chorobę lokomocyjną. Zawsze jak gdzieś jadę, czy to autobusem, czy samochodem muszę wziąć leki i... czytaj dalej