reklamy ukryte
reklamy ukryte
228 dni temu
Chcę być JESZCZE szybszy, niż Kauflandy i Biedronki, więc już teraz, moi kochani, życzę Wam wszystkim jak najwspanialszych Świąt Wielkanocnych 2018! Mokrego Dyngusa!
285 23

pozostało 1000 znaków
Pchli_Rycerzdodano 228 dni temu
wesołego sylwestra 2019/2020
2 odpowiedzi
DzieckoMallaroydodano 228 dni temu
Hepi Helołin
1 odpowiedź
ZjadamTeczedodano 228 dni temu
Wesołych świąt! Smacznego jajka!
ToTylkoJa52dodano 227 dni temu
Ale 18 grudnia ma być koniec świata...
4 odpowiedzi
reklamy ukryte
reklamy ukryte
Ginaadodano 228 dni temu
hahahhaha :D
nohejcotamdodano 227 dni temu
Maturzyści, powodzenia!
Creeperkaadodano 227 dni temu
Ja też ci życzę miłych wakacji 2018
Kajetanowiczdodano 228 dni temu
wesolej stypy życzę
Mickiewiczownadodano 226 dni temu
Podzieli sie ktos jajkiem?
Lemonadedodano 226 dni temu
I tak nie jesteś szybszy niż mój osiedlowy market. Ostatnio chciałam kupić świąteczną czekoladę Milkę tę z choinkami. Na półce niestety była tylko wielkanocna...
Pchli_Rycerzdodano 226 dni temu
to miłej eksploracji kosmosu
Dzoanna2017dodano 226 dni temu
No to 100 lat na 100-ne urodziny ;-) :-*
januszkododano 226 dni temu
Wszystkiego najlepszego przyjacielu
mamhorommuhedodano 221 dni temu
Wesołego Nowego Roku 2221/2222 ;)
AnonimowaSluchaczkadodano 227 dni temu
Dziękuję i nawzajem
Jvy97dodano 226 dni temu
Za późno
Niepowtarzalnaxddodano 226 dni temu
fenk juz wery macz
nikusiqdodano 226 dni temu
wzajemnie XDDDD
Cafhunedodano 223 dni temu
Wesołego pogrzebu!
onaUroczadodano 226 dni temu
wesołych
szarawadodano 207 dni temu
juz zyczylam po wigilii sorka gosciu szybsza jestem xd
maaqqvxdodano 226 dni temu
ok
mtszkwczdodano 226 dni temu
Szczęśliwego 2682 roku !
Ankojadodano 222 dni temu
wszystkiego najlepszego z okazji 50 urodzin
Anonim112dodano 226 dni temu
Wszystkiego Najlepszego na Boże Narodzenie w roku 100000000000000 :D
Lis_Lissaaadodano 227 dni temu
Będę szypsza xD Życze Wszystkim udanego sylwestra 4008876687665/4008876687666
-10
1 odpowiedź

reklamy ukryte

następne wyznanie
nasze nowe forum
Nieopublikowane wyznania, jeszcze więcej emocji, dyskusje, problemy i porady. Szukasz inspiracji? Przejrzyj działy i zdecyduj, gdzie podzielisz się swoją przygodą.


reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni
0 dni temu
Postanowiłem przejść się do sklepu. Ot, codzienny spacerek. Po drodze mijałem na oko pięcioletnią dziewczynkę.... czytaj dalej
0 dni temu
Mój facet stwierdził, że nadszedł odpowiedni czas żeby zaszaleć w łóżku. Byłam przekonana, że chce już... czytaj dalej
0 dni temu
Od zawsze byłam inna, niż reszta mojej rodziny. Zawsze podłoga wydawała mi się bardziej wygodna, niż najdroższe... czytaj dalej
0 dni temu
Byłam świadkiem rozmowy kobiety z sześcioletnim dzieckiem. Dziecko pokazuje palcem na sklep i mówi: "Mamo, tam są... czytaj dalej
0 dni temu
Dziękuje panu, który dzisiaj podszedł do mnie i spytał, czy nie jestem przypadkiem na coś chora, bo jestem taka... czytaj dalej