reklamy ukryte
reklamy ukryte
Mój chłopak to typowy niewyżyty samiec. Najchętniej pieprzyłby się ze mną na sto różnych sposobów, w stu różnych miejscach. Pięćdziesiąt twarzy Greya to dla mnie nudna powieść o słabym seksie. W porównaniu do tego, co funduje mi mój Romek, wszystko inne wydaje się być pozbawione jakiejkolwiek pikanterii.

Ostatnio Romek ubzdurał sobie, że powinniśmy spróbować seksu w sklepowej przymierzalni. Ruchaliśmy się już w parku, w publicznej toalecie, na zapleczu w fabryce, w której pracuje, w ogrodzie sąsiada, na ulicy w środku nocy, w kontenerze na śmieci i w wielu innych miejscach, ale jeszcze nigdy w sklepie z ubraniami.

Poszliśmy więc do galerii i wstąpiliśmy do Zary. Wzięłam kilka przypadkowych ciuchów. Miałam tak wielką chcicę, że mogłabym to z nim zrobić nawet na podłodze, na oczach klientów. W końcu poszliśmy do przymierzalni. Romek od razu ściągnął mi spodnie i przeszedł do czynów. Było gorąco, robiłam co w mojej mocy, by nie wrzeszczeć na całą poczekalnię. Rżnęliśmy się na całego i wtedy wydarzył się dramat.

Zasłonka odsłoniła się, a naszym oczom ukazała się kilkuletnia dziewczynka. Widząc nas, zaczęła głośno płakać. Romek nie zdążył nawet ze mnie wyjść, gdy do przymierzalni wbiegła matka dziewczynki. Kobieta wrzasnęła i wściekła zawołała obsługę.

Na oczach wszystkich ludzi zostaliśmy wywaleni ze sklepu. Byłam czerwona ze wstydu, a Romek rozbawiony stwierdził, że zaliczyliśmy kolejną przygodę.

A potem zaliczył mnie w kiblu w galerii.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Książka Wyznajemy jest już dostępna! Możesz ją zamówić w naszym sklepie: KLIKNIJ TUTAJ

Spiesz się, ilość egzemplarzy w promocyjnej cenie 22.99 jest ograniczona i obowiązuje tylko w przedsprzedaży!
100 76
pozostało 1000 znaków
AnonimowySzampansdodano 69 dni temu
historia jakich milion, do tego malo wiarygodna. Już mówię, po prostu jaka dziewczyna tak o sobie mówi? zrobił mnie jebał zaliczył, albo fake albo jestes niezłą karyną :)
1 odpowiedź
smilekdodano 69 dni temu
W kontenerze na śmieci? Na ulicy? Serio? Albo Ty jesteś popieprzona albo ja...
3 odpowiedzi
MusującyWafelek69dodano 69 dni temu
Bardziej nazmyślać się nie dało ? :>
kulka99dodano 69 dni temu
Brak słów
reklamy ukryte
reklamy ukryte
mam_problem_dodano 69 dni temu
O bosze cóż za fascynująca historia idź opowiedz mamie, tacie, siostrze, dziadkowi,babci niech wiedzą, bo ja nie wiem jak nie mogłaś sie jeszcze pochwalić
Rosolicadodano 69 dni temu
Jestes obrzydliwa. Jak mozna w takim syfie sie kochac, a sory ty sie ruchasz.
Reezu1337dodano 68 dni temu
Najśmieszniejsze jest to, że niby blabla policja hurrdurr ale z tego co kojarzę ochrona sklepów typu Zara jest wyluzowana, zara powiem dlaczego. Jakim prawem ta dziewczynka odsloniła zasłony? A gdyby Ona sie przeb... rozwiń komentarz
mam_problem_dodano 68 dni temu
Zastanawia mnie jedna rzecz... Jak można uprawić seks w kontenerze na śmieci? Przeciez to tak jebie gównem ze oddychać sie nie da... ja jak mam wyrzucić śmiecie do kontenera to Rb to z prędkością światła bo ten sm... rozwiń komentarz
Insane13dodano 69 dni temu
W kontenerze na śmieci.......
LadyLadydodano 69 dni temu
dla mnie to nie koniecznie fejk :D sama pieprzę się z moim facetem w różnych miejscach ;) na przymierzalnie jeszcze czekam ale jest w planach ^^
Pamietam jak wracaliśmy że szkoły (3LO) autobusem, wszędzie ludz... rozwiń komentarz
2 odpowiedzi
KanyeWestdodano 69 dni temu
chuj mnie to obchodzi, pozdrawiam
GaziarzAntonidodano 69 dni temu
Zwykły fake... jakbyś się dymali w miejscu publicznym i jeszcze na oczach dziecka to nie skończyłoby się to na wywaleniu tylko na komisariacie i pewnej sprawie w sądzie...
1 odpowiedź
chomik123dodano 69 dni temu
Eh jak zwierzęta...
Sandrixxdodano 69 dni temu
"na ulicy w srodku nocy" https://www.facebook.com/hejtedczestochowa/videos/911240592360651/?hc_ref=ARQCc8H40yjJWVGi5jHESx50kcWHVXL3sX29kjj0mOCrZhHP596Gi3BEBOisPVKN2qg&refid=52&_ft_=qid.64652748354229292... rozwiń komentarz
konto usuniętedodano 68 dni temu
Heh. Opowiesc ze tylko hejtu TeenSpirit brakuje (chyba ze mi umknal kom). No coz ludzie generalnie maja rozne fetysze, zboczenia itd. Osobiscie nigdy bym sie chyba nie odwazyla w publicznych miejscach. Zreszta nie kreci ... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
Vattdodano 69 dni temu
To mogłabyś to zrobić na podłodze a kiedy was wywalali to już zawstydzona
Ragnarokdodano 68 dni temu
W komentarzach już widzę całą masę tępych dziwek wierzących w to gówno,przez co przyznają się,ze kurwią sie po kątach jak bydło :D Wstyd wogóle się wiązać z polkami kurwami :/
Elwirka55dodano 67 dni temu
a wy co hejtójecie moje komy?! trzeba żyć chwilom ktora dostajemy bo moze niedługo przyjść koniec i koniec bendzie
HarleyBlackdodano 69 dni temu
Ehe. Fajnie macie.
Giannadodano 69 dni temu
Osoby które tak jadą po Autorce chyba same mają beznadziejne życie łóżkowo-uczuciowe, lub fakt dla nich, że ktoś może uprawiać seks w innej pozycji niż klasyczna, jest nie do przyjęcia ;)
-16
2 odpowiedzi
Elwirka55dodano 69 dni temu
I dobrze, tak trzymaj, trzeba sie dobrze bawić
-20

reklamy ukryte

następne wyznanie
Nasza nowa książka
Prawdopodobnie najlepsza książka roku. Setki niepublikowanych wyznań. Zamów przedpremierowo!

reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni
dziś
Nasza nauczycielka od biologii słynie z tego, że... jest "inna", niż cała rada pedagogiczna.

Na przerwie kolega... czytaj dalej
0 dni temu
Byłem w związku od 2 klasy gimnazjum. Naprawdę, poznaliśmy się tak dawno, że mam wrażenie, że jestem z nią... czytaj dalej
0 dni temu
Wywaliłem z domu pasożyta, który od dawna mnie zdradzał. Ta parszywa wywłoka, która mieszkała u mnie za darmo i w... czytaj dalej
0 dni temu
Moja dziewczyna drugi dzień zaśmiewa się, że to, co usłyszała, to był "najśmieszniejszy odgłos, jaki w życiu... czytaj dalej
0 dni temu
Mam 21 lat i długo starałem się o związek z jedną dziewczyną. Miała na imię Paulina i była bardzo piękną i... czytaj dalej