reklamy ukryte
reklamy ukryte
a byłemu odmawiałam, choć serce kazało inaczej. Mimo wszystko kierowałam się rozumem i sumieniem.

Kieruję do was pytanie - co o tym sądzicie, jak się wyleczyć, czy źle postąpiłam odrzucając go? Psychologowie, jeśli tu są - oceńcie tę sytuację. Potrzebuję rady, pomocy, czegokolwiek, a chcę zdania neutralnego, od zupełnie obcej osoby.

Mam chwilami myśli, że już nigdy o nim nie zapomnę i nie stworzę związku z nikim innym. Powoli mnie to zabija, do dziś jak coś robię czy odnoszę sukces myślę, jak były by zareagował. Minęły już ponad 4 lata, a ja reaguje na niego tak samo jak na początku znajomości. Wcześniej zablokowałam go wszędzie, gdzie się dało, nadal mam zablokowanego, próbowałam się leczyć i żyć. Ale wystarczy jego jeden SMS - a ja już szalałam. Nie wiem co mam robić...
133 23

pozostało 1000 znaków
Aga93dodano 836 dni temu
Ja też tak reagowałam na mojego byłego, nawet będąc już mężatką. Po prostu niektórych ludzi się nie zapomina. Szczególnie tej pierwszej wielkiej miłości.
Jeśli masz świadomość, że związek z byłym był t... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
konto usuniętedodano 835 dni temu
Usuń fb, instagrama czy co tam masz, zmień nr tel. Pogadaj z partnerem i najlepiej się wyprowadź do innego miasta. Dopóki nie odetniesz przeszłości nie znajdziesz szczęścia. Miałam to samo! Dopiero po 2 dłuższych ... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
Wilma_Dickfitdodano 840 dni temu
Zmienić numer telefonu?
zoch7dodano 837 dni temu
zablokuj jego numer telefonu i przez kolejne lata w końcu o nim zapomnisz. Nie chcesz tam wracać i znowu być zraniona i mieć coraz gorszą psychikę.
reklamy ukryte
reklamy ukryte
konto usuniętedodano 831 dni temu
Kochana miałam podobną sytuację,więc ja Ci coś powiem. Twój były to palant, cwany lis...Ciebie zdradził,skrzywdził,miotał jak chciał...wszystko wybaczalas.Masz kogoś, a w Twoim bylym budzi się syndrom psa ogrodni... rozwiń komentarz
Ania_Aniadodano 831 dni temu
Który punkt tego wyznania jest o rozwalaniu dupy?
2 odpowiedzi
Anhejdodano 836 dni temu
Iść do psychologa on ci doradzi najlepiej.
erineledodano 831 dni temu
musisz stanowczo zerwac z nim kontakt...ale nie wiem czy to pomoże, to jest juz obsesja na jego punkcie, czasami taki stan moze trwać naprawdę dlugo...moze znajdzie sje ktos, kogo pokochasz jeszcze bardziej niz bylego
lempekdodano 828 dni temu
moj byly rozwalil mi tylek ? o co chodzi
leopoldhehedodano 831 dni temu
ZDRADZIŁ CIĘ I BEDZIE TO ROBIŁ ZAWSZE. Wydaje mi sie ze bd dla niego chwilowa odskocznia dopoki nie pozna jakies kobiety a ty sobie zycia nie ułożysz. daj spokoj z nim, jak ci dobrze z tym obecnym to po co psuć?
1 odpowiedź
Czekomilkadodano 831 dni temu
Wydaje mi się, że były może się do Ciebie odzywać tylko po to, żebyś Ty myślała tylko o nim wtedy kiedy chcesz ułożyć sobie życie z kimś innym. On chyba nie chce żebyś się z kimś związała... Jak dla mnie najlepiej będzie... rozwiń komentarz
Alijowidodano 792 dni temu
Miałam podobną sytuację, ale mój obecny partner wkroczył i stanowczo pogonił byłego. Zablokuj dziada na face, insta, snapie, wszędzie, dosłownie wszędzie. Skup się na tym co masz teraz :-)
palimyjointydodano 829 dni temu
Pamiętasz o nim, bo cały czas masz z nim kontakt, co z tego że neutralny...
Patyska_336dodano 831 dni temu
Ignoruj go... nie daj pokusie za wygraną i na następny jego sms odpisz poprostu "Spierdalaj!" a jeżeli chcesz z nim mieć kontakt to nie utrzymuj z nin nonstop kontakt bo się w nim znów zakochasz a tego c... rozwiń komentarz
Marysia37dodano 833 dni temu
Wydaje mi się że tu działa zasada bycia wyzwaniem - im bardziej nie możesz go mieć tym bardziej go chcesz, ale co ja się tam znam
Ania_Aniadodano 831 dni temu
Który punkt tego wyznania jest o rozwalaniu dupy?
imWerkadodano 730 dni temu
Zmień numer telefonu
Odetnij sie od niego najbardziej jak to możliwe.
Nie zostawiaj swojego obecnego partnera dla osoby, która pobawi się Tobą 5min i zdradzi ,a. na koniec zostawi
marianka-dobra-radadodano 760 dni temu
Nie warto wracać do przeszłości i ranić DOBRĄ przyszłość. Skup się na tworzeniu pięknego związku, chwil i miłości z obecnym partnerem bo do przeszłości już się nie cofniesz, a ta przeszłośc i tak była toksyczna.
AnonimowaSluchaczkadodano 789 dni temu
Zablokuj go na wszystkich portalach społecznościowych, zmień numer i zapomnij o nim.Wiem, że to będzie trudne, ale on się nie zmienił. Na początku to będzie taki miły i wgl, a potem będzie takim samym gnojem. Jak będzie... rozwiń komentarz
LiP0617dodano 774 dni temu
chuh w dupe twojemu byłemu . pogoń go w pizdu. cisnij od najgorszych aż sam przestanie sie odzywac. nie pozwol sie traktowac jak wyjscie awaryjne masz faceta ktory cie kocha. Przeczytaj książkę "On cie nie kocha&... rozwiń komentarz
Kotuuuudodano 825 dni temu
dawalas , u jux szanse. skrzywdzi cie poraz kolejny
kris1983dodano 831 dni temu
jak to jest, że kobiety wolą być bardziej z facetami, który je w jakikolwiek sposób skrzywdził lub źle traktuje... zupełnie tego nie qmam...
Devil27dodano 798 dni temu
Masichistka!!!
Lecz się bo to uzaleznienie jakieś
Kasienka2525dodano 617 dni temu
Zgadzam się z większością. Lepiej odpuścić sobie byłego bo zapewne skrzywdził by cię po raz kolejny. Tacy faceci się nie zmieniają. Wie ze masz do niego słabość i wykorzystuje to kiedy jemu się podoba. Masz teraz kochaj... rozwiń komentarz
Wredna123dodano 649 dni temu
Hahah widzicie początek,te 5 słów w tytule :D Padłam.
tajemny21dodano 669 dni temu
w taki sam sposob stracilem milosc mojego życia, byly sie odezwal zaczęli pisac ona mu wybaczyla ppraz chyba setny a mnie po 4 latach zwiazku w tym dwuch z nasza corcia zostawila. Powiedziala nagle ze zawsze o nim mysla... rozwiń komentarz
zwariowane_melodiedodano 429 dni temu
byłam w bardzo bardzo podobnej sytuacji...zakochalam się na zabój a on okazał się totalnym idiotą.. Też zostałam zdradzona i też myślałam że nigdy nie przestanę go kochać. byłam tak samo rozdarta jak ty gdy poznał... rozwiń komentarz
animowaadodano 212 dni temu
Ja bym urwała kontakt z byłym
Zakochana0001dodano 91 dni temu
Mam ten sam identycznie problem i jeszcze się próbuje z nim uporać więc wiem co czujesz :/
konto usuniętedodano 102 dni temu
Gdy o nim pomyślisz przypomnij sobie co przez niego przeżyłaś, wytłumacz sobie, że on nie jest Ciebie warty. Niedobrze zrobiłaś odrzucając tamtego faceta.
kaltorakadodano 800 dni temu
Ja pierdole, niektóre laski serio są przyjebane xd
Pierniczkedodano 672 dni temu
Zerwij z nim całkowicie kontakt. Jedyne słuszne rozwiązanie.
chujcinamatuledodano 781 dni temu
pomyśl o tym jak cię zdradzał i czy tym razem nie zrobi tak samo
omotaniedodano 783 dni temu
Zabij go
zabka_lapkadodano 13 dni temu
zdradzil cie nad czym ty sie w ogole zastanawiasz
karolciaxddodano 695 dni temu
Zablokuj go wszędzie usuń jego zdjęcia i numer ^-^
maaqqvxdodano 732 dni temu
rozjeb go
koles69dodano 696 dni temu
ja poprosze kolejna część bajki xd
PannaM97dodano 710 dni temu
Dlaczego po prostu się nie odetniesz od niego? istnije coś jak blokada kontaktów czy na fb, czy na telefonie. Usuń go ze swojego życia.
xaxaxamdodano 833 dni temu
jesli masz na imie K.. napisz zmozemy sie znac, pomoge
1 odpowiedź
Adria93dodano 836 dni temu
Napisałabym coś ale sobie odpuszczę :) Przyjdzie czas, będziesz wiedziała co robić :D
-15

reklamy ukryte

następne wyznanie
nasze nowe forum
Nieopublikowane wyznania, jeszcze więcej emocji, dyskusje, problemy i porady. Szukasz inspiracji? Przejrzyj działy i zdecyduj, gdzie podzielisz się swoją przygodą.


reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni