reklamy ukryte
reklamy ukryte
Miałam gorszy dzień. Na brodzie wyskoczył mi pryszcz, podczas prasowania przypaliłam moją ulubioną sukienkę, moje włosy nie chciały się układać w prostownicy...

Stałam przed lustrem i przyglądałam się sobie. Zawołałam mojego chłopaka i kazałam mu stanąć obok mnie.

- Przyjrzyj mi się. Gdybyś mógł zmienić we mnie jedną rzecz, co by to było?

Mój chłopak zmrużył oczy i powiedział po chwili:

- Szczerze? Jedyne, co bym w Tobie zmienił, to nazwisko. Na moje.
2359 50

pozostało 1000 znaków
konto usuniętedodano 1450 dni temu
moj mi ostatnio powiedział że po smierci bedzie chciał miec troche spokoju wiec bedziemy mieli osobne nagrobki.. :(
123
4 odpowiedzi
Kociakdodano 1461 dni temu
Cholera chciałabym aby mój mi tak powiedział :-D
1 odpowiedź
pisanesercemdodano 1461 dni temu
chyba nie doczytałaś do końca smerfecia toż to jak oświadczyny;-)

kropkakreskadodano 1456 dni temu
Zazdroszczę !!!!
reklamy ukryte
reklamy ukryte
Gosiwadodano 1443 dni temu
jakie to piekne <3
Serduszko123dodano 1382 dni temu
Jakie Słodkie. ❤ Pozdrów go
NightmarePlanetdodano 1409 dni temu
Zazdrocha poziom hard!
Czapla1704dodano 1405 dni temu
Cudowny chłopak :)
Queenndodano 1393 dni temu
awwwww :* ♥
1 odpowiedź
PaulaXDdodano 1302 dni temu
Do mnie też tak powiedział chłopak ale... nie zakapowałam i myślałam że chciał mnie obrazić i moje nazwisko
1 odpowiedź
Arieelkadodano 1389 dni temu
zazdro :D
malenkaczarnadodano 1388 dni temu
Najlepszy :')
Hariadodano 1346 dni temu
Urocze
ZakreconaPsychopatkadodano 1197 dni temu
Mam na imię Weronika. Mój chłopak ma tatuaż z imieniem swojej byłej (Kasia). Pewnego dnia zapytałam, jaka jest jedna rzecz, którą by we mnie zmienił. Luby odpowiedział wtedy: "Szczerze? Jedyne, co bym ... rozwiń komentarz
Paulczidodano 1302 dni temu
Matko. Stare to jak świat :D ten tekst wszedzie krążył po sieci XD
iAnonimousdodano 1302 dni temu
Ahh... Wszyscy sie teraz beda jarac jaki to ten podryw z przed nie wiadomo ilu lat jest fajny oraz jak bardzo go zazdroszcza ;')
Ps. Bylo na jakims kwejku (czy jak to sie pisze) lub innej tego typu stronce
wiecznypesymizmdodano 1300 dni temu
Fejk ;=; Był taki mem -.-
nieznajoma_84dodano 1215 dni temu
Zapytałam się swojego, i wiecie co mi powiedział? Że mam garbaty nos i mogła bym zmienić trochę fryzurę, a po za tym to jeszcze jakaś kosmetyczka by się przydała... Ja go zapytałam czemu że mną jest, a on na to: Ty g... rozwiń komentarz
NightmarePlanetdodano 1409 dni temu
Zaz
tofiskadodano 1302 dni temu
Było już takie wyznanie ze 3 razy na tej stronie może przynamniej byś coś zmieniła a nie w hamski sposób słowo w słowo przepisywać .
1 odpowiedź
Oreganododano 1319 dni temu
To bylo coś ☺
jajestemjadodano 1318 dni temu
O ja, ale urocze
alexandraUnicorndodano 1302 dni temu
O jeju <3 Jak slodko❤️
Awanadodano 1302 dni temu
A jak dla mnie to fejk lol.
Już to widziałam.
Leenikadodano 1302 dni temu
Zerzniete z neta :) nieładnie:))
mysiaadodano 827 dni temu
romantyczne❤
Coocainedodano 1287 dni temu
Co jak co ale ta historia również jest żywcem zerżnięta z internetu...
WrednaJakZawszedodano 847 dni temu
ale słodkoooo❤❤
Nadinkadodano 877 dni temu
kochane :)
spanchbobdodano 1303 dni temu
oklepane
mariantrix01dodano 787 dni temu
jaki słodki ten twój chłopak
Karoladpsdodano 696 dni temu
oooo... słodko
anonimxd2dodano 1303 dni temu
piękne:')
rozowapanteradodano 1302 dni temu
matko, ale słodkie
i_am_stressed_outdodano 1276 dni temu
ehm... jej wyskoczył pryszcz, a ja tu z trądzikiem i chmarą wągrów oraz pryszczy siedzę... ale chłopak super ;)
Ann91dodano 1302 dni temu
Łoooooo ale milusio! :D
Lucja257dodano 758 dni temu
o jak słodko
markisekdodano 1298 dni temu
bardzo znany tekst z internetu ogolnie
pewnie mi teraz nie wierzycie i dostane 73923 minusow ale poszukajcie sobie sami wiec coz- to fejk stori ups
Asdodano 1300 dni temu
Super oswiadczyny! Rewelacja! :-D
WiecznySingieldodano 1069 dni temu
Jakie to słodkie... Rzucił mnie chłopak dla innej i najgorsze jest to że się mu nie dziwię, pozdrawiam
paullikdodano 1314 dni temu
nie chcą mi zaakceptować wyznania :( Pomocy
1 odpowiedź
Sarkazmdodano 1123 dni temu
Stary tekst z neta... Żal.
TwojChodzacySlownikdodano 1142 dni temu
On chciał się jej oświadczyć, to za pewne nie miało na celu być chamskie XD
darioszenka14dodano 1303 dni temu
Jejku jak słodko
Yeegirldodano 1146 dni temu
Trochę zgapione, z neta, ale co tam.
nopenopenopenopenopedodano 1303 dni temu
Kochane ♡
zebra1345dodano 1303 dni temu
Jeeeeeju
skubidubidu_ksbsdodano 1301 dni temu
masz bardzo kochanego chlopaka . bardzo musi cie kochac . szczescia
Nudnanr1dodano 1300 dni temu
Mój prawdopodobnie zacząłby gadanie że przydałoby mi się przytyć, ja bym na niego spojrzała i dopiero wtedy otrzymałabym podobną odpowiedź :D
QueenBKdodano 1302 dni temu
Ooo...
pamela20dodano 1301 dni temu
o ja cie słodkie <3
truskawkowadziuniadodano 215 dni temu
Widziałam to 2 lata temu -,-
Juliett123dodano 1024 dni temu
słodkie
zuzanna19dodano 999 dni temu
słodko
Lexieidodano 1037 dni temu
Oooooo.....
Lexieidodano 1037 dni temu
Oooooo.....
kubaaa56dodano 1077 dni temu
widziałem to już z 1000 razy na jakiś opisach w necie XDD
Blandynkadodano 943 dni temu
Piękne :) mój w pracy na mojej wizytówce przekreślil moje nazwisko, a obok napisał swoje i postawił znak zapytania
:) jesteśmy dwa lata po ślubie
n1i2k3tdodano 877 dni temu
a może to były nieoczekiwane oswiatczyny
xxxkaroxxdodano 520 dni temu
ooo so sweet
XxkicciaxXdodano 471 dni temu
Romantyczne
mmargiewicz2dodano 522 dni temu
słodkie ❤
hotkarol12dodano 744 dni temu
pewnie nazywa sie psikuta
smutnadziewczynka123dodano 834 dni temu
Taki chłopak to skarb.
tajemniczaiskrytadodano 1112 dni temu
Kochasz Go to niech robi co swoje co to powiedział ,jeśli to chce w Tobie zmienić to trzeba to zmienićw końcu :)
wolinkadodano 1116 dni temu
To były najmilsze słowa jakie mogłaś usłyszeć. Gratuluje!
adex_4444dodano 1151 dni temu
dobre
Marta2330dodano 1148 dni temu
urocze
tepydzioddodano 359 dni temu
ludzie ale z was tępe chuje. Zmiana nazwiska na"moje" to ślub
tepydzioddodano 359 dni temu
przy ślubie zwykle nazwisko panny młodej staje się takoe se jak u pana młodego. bożeee ludzie ogarnijcie się
wiktotoria2003dodano 1277 dni temu
Jezu jak ja bym tak chciała ♥♥♡♥♥♥♥♥♥♥♡♡♡
Agnes4153dodano 373 dni temu
moim zdaniem to było bardzo miłe
Obserwatorkadodano 1143 dni temu
Słooooodko
anna10dodano 1141 dni temu
Aż mi się płakać zachciało - z zazdrości. Taki facet to złoto!
imxtalkadodano 1120 dni temu
slodkie xD
hgbigidodano 1122 dni temu
aww
Kosmiczny_Kotletdodano 1127 dni temu
o jakie to słodkie
MasterKUTOCHdodano 71 dni temu
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.eneventgames.looptop2d&hl=pl
Belatilidodano 1137 dni temu
urocze
moniaurbanowiczdodano 1303 dni temu
Ale to wyznanie już było
1 odpowiedź
hosstel666dodano 1278 dni temu
Słodkie
Kejtt00dodano 1250 dni temu
kochany chłopak :)
Qqjuliqqdodano 1251 dni temu
Ooo...
Magdalenka2003dodano 1268 dni temu
Smerfecia masz racje z facetami trzeba postępować ostro bo inaczej taki bedzie sie przypierdalał i chamówę odstawiał tez miałam takiego to mu tak przyjebalam ze bał sie do mnie odezwać przez miesiąc i cały czas ro... rozwiń komentarz
Niemamsiewcoubracdodano 1271 dni temu
Jeej <3
klauduchadodano 1241 dni temu
sądzę że to było naprawde słodkie
_VAPERKA02dodano 1211 dni temu
O jezus
chomiczek11dodano 1163 dni temu
gupia jak but jesteś
1 odpowiedź
Blackssleepgirldodano 1182 dni temu
Jak słodko
Loffciadodano 1183 dni temu
Nie wiem co o tym myslec..
NieznanyNinjadodano 1283 dni temu
Wg mnie to miłe
anonimowa04dodano 1277 dni temu
On chciał żeby wyszła za niego za mąż idiotko
Cichociemna23dodano 1302 dni temu
Ojjj :3
konto usuniętedodano 1302 dni temu
Szczęściara z ciebie :)
Och...żeby wszyscy tacy byli
dorian_kalonadodano 1302 dni temu
Rzygnę.
1 odpowiedź
Popuś619dodano 1302 dni temu
ideał
misiu122dodano 1298 dni temu
Słodkie ^^
OjOjOjdodano 1287 dni temu
c: to urocze zazdroszcze skarbu c;
Ametystdodano 1292 dni temu
Jakie to słodkie❤
xCharlottedodano 1302 dni temu
Ale poznałas go na Skype czy gdzie ?I SZCZESCIA !! ;* troche zazdroszcze ...
1 odpowiedź
jajestemjadodano 1333 dni temu
O ja
Mistik2904dodano 1302 dni temu
Heh podobne wyznanie było chyba na Anonimowych tylko ,że tam jej facet chciał żeby sobie powiększyła biust
Slodziutkidodano 1401 dni temu
Hahahhahahahaahahahahahahhahahahahaahahhaahahahahhahahaah sram xD
-36
1 odpowiedź
smerfeciadodano 1462 dni temu
ja bym mu powiedziala zeby wypierdalal i jeszcze mu kopa w dupsko zasadzila, cojak co ale nie nawidze chamstwa
-585
26 odpowiedzi

reklamy ukryte

następne wyznanie
nasze nowe forum
Nieopublikowane wyznania, jeszcze więcej emocji, dyskusje, problemy i porady. Szukasz inspiracji? Przejrzyj działy i zdecyduj, gdzie podzielisz się swoją przygodą.


reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni