reklamy ukryte
reklamy ukryte
1633 dni temu
Kiedy odchodziła ode mnie moja dziewczyna, nie mogłem tego znieść i zrozumieć.

Wiecie, co mi powiedziała?

"Jesteś dla mnie za stary, pierdolę to, nie będę się spotykać z 35-latkiem".

Wyobrażacie to sobie? Co za chamka... używać takich słów w gimnazjum...
360 76

pozostało 1000 znaków
Trrrolldodano 1632 dni temu
Facet wraca do domu i widzi jak jego dziewczyna się pakuje.
-Co robisz?
-Pakuję się i odchodzę od ciebie
- Dlaczego?
- Bo jesteś pedofilem ty chory pojebie!!!
- Łoooo mocne słowa jak na dziewięciolatkę
140
3 odpowiedzi
ixinidodano 1633 dni temu
kurwa pedofil
1 odpowiedź
Fajniee2550dodano 1632 dni temu
Okkk... ja mam 19 lat i spotykam sie z 34 letnim facetem.. bo wole starszych.. Ale ja koncze szkołę w przyszlym roku.. I jestem pełnoletnia..
Ale żeby dziecko z dorosłym facetem ?
Ciekawe co na to rodzice dziewczyn... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
kotka18dodano 1633 dni temu
No to tak miałam podobną sytuację. Byłam mniej więcej w jej wieku a on miał prawie 30 lat. Powiem Ci tylko tyle to ja Go kochałam , tak 15-latka. On mnie olewal. Widzisz jak jest w życiu ? I on powiedział że ja jestem dl... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
reklamy ukryte
reklamy ukryte
olka_onadodano 1633 dni temu
hahaha :)
ironialosu99dodano 1628 dni temu
Tak czytam te niektóre komentarze i mi się śmiać chce. Rozumiem, że niektóre z Was chcą starszego faceta, ale no bez przesady, 5-6 lat to góra. Pomyślcie, że wy będziecie mieć 40, a on 60, to wcale n... rozwiń komentarz
StefciaxDdodano 1632 dni temu
To pedofilia :v
1 odpowiedź
wypierdzielajdodano 1628 dni temu
bez jaj!
Gochacokochadodano 1632 dni temu
To jest powód dlaczego nie mogę znaleźć faceta w swoim wieku, też mam 35 lat. Wybieracie dużo młodsze, a nam zostają Panowie po 50 r.z., bo oni też wybierają młodsze. Świat zszedł na psy.
dundundundodano 1576 dni temu
Moje ulubione wyznanie!
Magdalenka2003dodano 1632 dni temu
Wiesz co pedofil zjebany tyle
gocha_20dodano 1631 dni temu
aha.. 32 latek z gimnazjalistka xd mozna i tak :p
nigoldodano 1631 dni temu
XD
spoko5353dodano 1621 dni temu
pedofil ;_;
Anonimowa98dodano 1584 dni temu
jprdl to jest po***ane xd
kacperTMPLdodano 1019 dni temu
Тнug Lifе
narkotiqdodano 1197 dni temu
Bo 19 lat to daleko od 15 ;) nie wierze w tych ludzi tutaj.
1 odpowiedź
kabanasor123dodano 1629 dni temu
znajdziesz lrpsza
Mortis96dodano 1632 dni temu
Ja bym Cię brała :)
drewnododano 1631 dni temu
bk jk rzk
Pitekdodano 1632 dni temu
Starsi są madrzejsi i bardziej doświadczeni... Także fajnie mieć dużo starszego faceta :)
1 odpowiedź
cysia7dodano 1632 dni temu
XD
dominikz24dodano 1632 dni temu
Wiem ze to kawał ale zgiń jebany pedofilu, do gazu cie tak samo jak homoseksualistów
-11
1 odpowiedź

reklamy ukryte

następne wyznanie
nasze nowe forum
Nieopublikowane wyznania, jeszcze więcej emocji, dyskusje, problemy i porady. Szukasz inspiracji? Przejrzyj działy i zdecyduj, gdzie podzielisz się swoją przygodą.


reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni