Witaj na forum wyznajemy.pl

Witaj na forum Wyznajemy. Nieopublikowane wyznania, jeszcze więcej emocji, dyskusje, problemy i porady. Szukasz inspiracji? Przejrzyj działy i zdecyduj, gdzie podzielisz się swoją przygodą. Witamy!

Przyłapałam syna na seksie! Co robić?

Konto usunięte
7 3
Dodano: 23.09.2016 20:23
Ustawcie kurwa na tym forum jakies wymagania wiekowe xD
rudzinka Wróżbita Maciej
Postów na forum: 46
Kciuki w górę: 1
Kciuki w dół: 1
1 1
Dodano: 24.09.2016 21:01
Pani Autorko, a Pani to ile lat miała jak błonka pękła? ;) też pewnie w tych okolicach :P
'' Ona jest niezniszczalna. Wrzuciłbyś ją do wulkanu, to przyniosłaby ci pamiątki. ''


"(...) generalnie była to dziewczyna miła, uczuciowa, choć na wskroś, na wylot chyba pierdolnięta."
Gejsha22 Wróżbita Maciej
Postów na forum: 1
Kciuki w górę: 1
Kciuki w dół: 1
1 1
Dodano: 05.10.2016 18:16
Pani naprawdę przesądza nie jestem wiele starsza od pani syna bo mam Nie daje 23 lata i pamiętam że jak miałam 16 lat powiedziałam mamie o tym ze wspołzyje napoczatku widać było nie zadowolenie Ale na drogi dzień poszliśmy do ginekologa . naprawdę współczuję pani synowi.
pyskata Wróżbita Maciej
Postów na forum: 1
Kciuki w górę: 1
Kciuki w dół: 1
1 1
Dodano: 13.10.2016 18:33
Teraz to juz raczej nic pani nie zrobi :)
Halred Wróżbita Maciej
Postów na forum: 44
Kciuki w górę: 43
Kciuki w dół: 96
3 1
Dodano: 13.11.2016 19:26
"nakryłam go w łóżku z dziewczyną"
A powinien z chłopakiem :D

A na poważnie, to uprawianie seksu jest legalne od 16rż, nic złego nie zrobił, po prostu jest zdrowy i rozwija się prawidłowo.
akacjowa37 Wróżbita Maciej
Postów na forum: 7
Kciuki w górę: 5
Kciuki w dół: 3
0 1
Dodano: 06.08.2017 15:43
Wiesz co wydaje to mi się normalne, tym bardziej że dla pełnoletniej osoby to jest całkiem naturalne. Jeśli jest dorosły- ma takie prawo. Wie co robi
anna1973 Wróżbita Maciej
Postów na forum: 2
Kciuki w górę: 0
Kciuki w dół: 1

Płeć: kobieta
Pisze z: ok warszawy
0 1
Dodano: 04.11.2017 18:41
Cieszyc sie ze zdrowy chlopak ale uswiadamiac ze wpadka to dla niego bedzie klopot....:-) generalnie ku europie coraz mlodsi sie pieprza i nic tyle
armandobi Wróżbita Maciej
Postów na forum: 13
Kciuki w górę: 9
Kciuki w dół: 13

Płeć: mężczyzna
0 1
Dodano: 10.07.2018 01:12
lubię mamy
JesteściePojebani Wróżbita Maciej
Postów na forum: 17
Kciuki w górę: 19
Kciuki w dół: 29
1 1
Dodano: 10.04.2019 23:38
Dołącz sie do nich w trakcie hahahhahahahahahaaa
Konto usunięte
0 0
Dodano: 10.08.2019 20:57
Współczuję Pani wstyd
Sylwia898 Wróżbita Maciej
Postów na forum: 6
Kciuki w górę: 0
Kciuki w dół: 0
0 0
Dodano: 15.09.2019 14:47
Cześć mili panowie, z tej strony Sylwia 25 lat. Chętnie poznam normalnego faceta. Nie szukam sponsora, nie interesuje mnie jakie masz zarobki, samochód itp. Przede wszystkim cenię kulturę osobistą i poczucie humoru, wygląd dla mnie to sprawa drugorzędna. Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu. Więcej moich zdjęć można zobaczyć - http://wyspakobiet.eu/Sylwia25
...
12
»
Tylko zalogowani użytkownicy moga wypowiadać się na forum. Zaloguj się aby odpowiedzieć.

Statystyki forum

Użytkownicy obecni na forum w ciągu ostatnich 15 minut: 1

Wszystkich aktywnych użytkowników forum: 127 954