Witaj na forum wyznajemy.pl

Witaj na forum Wyznajemy. Nieopublikowane wyznania, jeszcze więcej emocji, dyskusje, problemy i porady. Szukasz inspiracji? Przejrzyj działy i zdecyduj, gdzie podzielisz się swoją przygodą. Witamy!

Ludzie to idioci - codzienność lekarza

Dario1243 Wróżbita Maciej
Postów na forum: 2
Kciuki w górę: 2
Kciuki w dół: 3
2 2
Dodano: 18.01.2019 14:02
Witam chyba jedyny tu jestem lekarzem, ale mniejsza o to. Mam teraz przerwę, więc się nie tak trochę wyżalę, mianowicie jako chirurg ja lubię operować znacznie bardziej niż słuchać ludzi. Normalnie nigdy do głowy by mi to nie przyszło, ale większość ludzi to poprostu do leczenia psychiatrycznego się nadaje. Po pierwsze przyjdą do Ciebie, diagnozujesz, a potem słyszysz, że gówno się znasz na diagnozowaniu. Kolejne to to już poprostu przerasta głupotę ludzie przychodzą z otarcia i malutkim rankami nawet z śniakami, ja rozumiem większą Rana czy otarcie ale leciutkie otarcie skóry o 1 cm i do lekarza szok. Kolejne nienawiść, wiele razy słyszę, że dostaję kasę, a nic nie robię, że ludzie czekają w kolejce, a ja sobie chodzę na swojej zasłużone przerwie, ale i tak źle bo ja zjeb i opierdalacz. W sumie jeszcze najgorsze są te stare baby, co opowiedzą ci o całym osiedlu, a im nic nie jest nawet nie da się dojść do tego co one chcą od człowieka. Myślę, że tyle starczy i się wkońcu ludzie uspokoicie trochę, bo potem się dziwicie, że słóżba publiczna jest taka słaba, jak macie tak odpierdalać idźcie sobie prywatnie niech se was tolerują tam. Także pomyślcie nad sobą i nie przychodźcie do lekarza z głupotami i nie wymądrzajcie się, bo jak tacy mądży jesteście to się sami leczcie.
reklamy ukryte
reklamy ukryte
Kacper033 Wróżbita Maciej
Postów na forum: 432
Kciuki w górę: 220
Kciuki w dół: 225

Pisze z: Szczecin.
0 4
Dodano: 18.01.2019 14:16