Witaj na forum wyznajemy.pl

Witaj na forum Wyznajemy. Nieopublikowane wyznania, jeszcze więcej emocji, dyskusje, problemy i porady. Szukasz inspiracji? Przejrzyj działy i zdecyduj, gdzie podzielisz się swoją przygodą. Witamy!

Single, singielki

Poznajcie się!

hej Poznam 25+
hej z chęcią popisze z jakąś normalna dziewczyną
szukam dziewczyny na snapa
Mam 16 lat Dowolny wiek
muszelka
hej No i wlasnie tu pojawia sie pytanie jak wyzej najbardziej z igraszek uw (...)
Poznam kobietę z Trójmiasta
Cześć. Tak jak w tytule. Chcianym poznać jakaś kobietę z Trójmiasta lub oko (...)
Ktos okolice Mielca?
Siemka, mam 15lat jestem dziewczyna, moze ktorys narazie popisac potem sie (...)
wawa okolice
poznam kogos z wawy i okolic najlepiej faceta
Luźna rozmowa
Ktoś zainteresowany rozmową z 19 - latką? Szukam chłopaka do popisania na (...)
Szukam dziewczyny
Hej jak w temacie szukam dziewczyny w wieku 16-18 lat chętnie popiszę
szukam koleżanki
Hej, chętnie poznam Panią tak o do popisania i ciekawych rozmów.
Snap
Hejka, chętnie poznam jakąś panią do snapowania :) wiek obojętny, chętne pv (...)
Poznam miłego mężczyznę
Mam na imię Asia, szukam miłego, kulturalnego mężczyzny do stałego związku, (...)
Ktoś z podlaskiego?
Chętnie popiszę z dziewczyną, normalną, kulturalną. Kandydatką na żonę ;) (...)
poznam
kogokolwiek,choć by było miło gdyby to byla kobieta.
super fotki
hej fajny chlopak 17 szuka towarzyszki na hot foty;))
Głogów/dolny slask
ktos cos chce sie poznać 19 lat z glogowa poznam jakies normalne osoby

Tylko zalogowani użytkownicy moga wypowiadać się na forum. Zaloguj się aby założyć nowy temat.

Ostatnie tematy

szukam przyjaciela
Jstem kobietą mam 18 lat.Szukam przyjaciela do popisania,do spotykania,do p (...)
Żyrafa wczoraj o 20:45
Szukam kogoś do popisania ;)
Tak jak w temacie poszukuję dziewczyny chętnej pogadać o życiu o problemach (...)
Kuba22 wczoraj o 13:59
popisac z byle kim
Jestem Ania. Chce poprostu popisac. Nawiazac nowe znajomosci. 15 lat i mozn (...)
Goblinek_230 wczoraj o 01:23

Popularne tematy

Ostatnia litera!
Gramy? :D Jedna osoba pisze słowo, a druga dodaje inne, kończące się na ost (...)
przez: MaciekWro, 1176 dni temu
Skojarzenia
Czas zacząć nową grę! :D Zapewne każdy z Was zna zasady więc zaczynamy ;) (...)
przez: Harley, 1093 dni temu
Przyłapałam syna na seksie! Co robić?
Witajcie forumowicze. Mam syna, który w sierpniu skończył 16 lat. Bard (...)
przez: Leonida, 1158 dni temu

Statystyki forum

Użytkownicy obecni na forum w ciągu ostatnich 15 minut: 0

Wszystkich aktywnych użytkowników forum: 127 892