Witaj na forum wyznajemy.pl

Witaj na forum Wyznajemy. Nieopublikowane wyznania, jeszcze więcej emocji, dyskusje, problemy i porady. Szukasz inspiracji? Przejrzyj działy i zdecyduj, gdzie podzielisz się swoją przygodą. Witamy!

Single, singielki

Poznajcie się!

Mam pytanie
Od dawna podoba mi się pewnie chłopak jakiś czas temu napisałam mu, że chci (...)
popisze
hej popisze z miłą dziewczyną ja adam 25 lat
Hej ludki
***Czy wam tez sie tak nudzi***
Adam
Hej jest ktoś kto chce popisać?
Hej
Hej
Pogadam sobie
Hej pogadam z jakas dziewczyna XD.
uuuuf
Ale nuda.
Ktoś snap?
szukam kogoś do popisania
Snap
Czy jakaś dziewczyna chciałaby popisać i posnapować i wszystko co z tym zwi (...)
poznajmy sie
hej mam 20 lat szukam jakiegos interesujacego i zb faceta do popisania
Ola 25 poznam Pana
Cześć, mam na imię Ola i mam 25 lat. Lubię ciekawe przygody, dlatego zdecyd (...)
Jestem tu nowy!
Witam miała by ochote popisac jakaś dziewczyna? Wiek nie gra roli, proszę (...)
Siemanko
Ktos jest tu ktos jeszcze, czy ktos tu zagląda?
on jej
Cześć, Niestety z powodu unieruchomienia jestem zajebiście samotny :/ Jed (...)
Hejka.
Chciała by jakaś dziewczyna popisać? Tematy seksu, też ale bez zdjęć i snap (...)
«
1
...

Tylko zalogowani użytkownicy moga wypowiadać się na forum. Zaloguj się aby założyć nowy temat.

Ostatnie tematy

sexting
Hej szukam jakiejs dziewczyny chętnej do sextingu,mam 21 lat,wiecej info na (...)
AdOODle wczoraj o 23:26
Nie wiem co robić...
Od dawna podoba mi się pewnie chłopak jakiś czas temu napisałam mu, że chci (...)
pilkarka09 wczoraj o 21:32
Mam pytanie
Od dawna podoba mi się pewnie chłopak jakiś czas temu napisałam mu, że chci (...)
pilkarka09 wczoraj o 21:27

Popularne tematy

Ostatnia litera!
Gramy? :D Jedna osoba pisze słowo, a druga dodaje inne, kończące się na ost (...)
przez: MaciekWro, 1318 dni temu
Skojarzenia
Czas zacząć nową grę! :D Zapewne każdy z Was zna zasady więc zaczynamy ;) (...)
przez: Harley, 1235 dni temu
Przyłapałam syna na seksie! Co robić?
Witajcie forumowicze. Mam syna, który w sierpniu skończył 16 lat. Bard (...)
przez: Leonida, 1301 dni temu

Statystyki forum

Użytkownicy obecni na forum w ciągu ostatnich 15 minut: 0

Wszystkich aktywnych użytkowników forum: 129 517