reklamy ukryte
reklamy ukryte
Mój chłopak to bardzo zabawny facet, dlatego z nim jestem. Jednak ostatnio Wyznajemy stało się jego odskocznią od życia codziennego, nie ma dnia, by podczas naszego spotkania nie wycinał mi jakiegoś numeru z tej strony.

Przytoczę wam parę z nich:

- W tym roku rozpoczęłam studia w Warszawie. Był u mnie w mieście na tydzień. Kiedy nie umyłam garów, jak mnie prosił rano, po powrocie do domu w moich poskładanych ubraniach czekało na mnie pudełeczko z brokatem. Oczywiście ja niczego nieświadoma włożyłam je do szafy. Brokat wypadł, a wszystkie moje ciuchy świeciły się niczym psu jajca na Wielkanoc. Jakby tego było mało, mój chłop wyskoczył z za szafy z tekstem "it's prank bro".

- Podczas kłótni nazywam go "Ancymonem" i używam wielu określeń w nerwach, których może i nie powinnam, ale czasami się nie da, więc kiedyś nagrał naszą kłótnię na telefon i przy obiedzie z moimi rodzicami pokazał im nasze jedno starcie na telewizorze: kłótnię o ziemniaki... Powiedział mojemu tacie, że moje hormony buzują zawsze i czy nie wie jak to zmienić, bo nawet dobry seks na mnie nie działa...

- Napisał mi wiersz:

"Na górze róże, na dole fiołki,
Ugotuj obiad to będą pierdołki.
Wyjedziesz znów na swoje kresy,
Będziesz pisać mi SMS-y,
Że tęsknisz wielce srogo,
więc po co Ci była ta Warszawa krowo?
Przecież wiesz, że kocham Cię,
a w niedzielę schabowe chcę.
Utrzymujesz już sama się,
ale za kino płacić ja chcę.
Kiedyś wyjadę do Ciebie na rok,
nigdy nie zrobisz skoku w bok,
Przytulam mocno i całuję,
a z tymi schabowymi nie żartuję!"

- Któregoś razu, idąc miastem, podszedł do jakiejś pary, zrobił scenkę zazdrości obcej dziewczynie, a potem wziął mnie za rękę z tekstem "ona zawsze miała lepsze cycki".

- Kazał mi siąść naprzeciwko starszej Pani w autobusie, więc byłam zmuszona przełożyć jej zakupy na ziemię. Wtedy owa pani się oburzyła, a mój chłopak wystartował z tekstem: "Moherze, moherze, czy Ci nie żal, że dziewczę to dziewczę w ciąży opodal, usiąść chcę bardzo na torbach twych, bo na moich to chyba już pych" ( nie jestem w ciąży, a owa Pani patrzyła się na niego jak na debila, gdy cały autobus śmiał się, a jakaś grupka nastolatków biła mu brawa).

Kochanie, pozdrawiam Cię mocno, wiem, że to czytasz... Do wszystkich innych, to owszem zabawne, ale moja twarz jest czerwona ze wstydu przynajmniej 2-3 razy w tygodniu.
603 37
pozostało 1000 znaków
xxczaroxxdodano 215 dni temu
HAHAHA to z moherem i "scenka zazdrości " najlepsze :DDDD
nika654321dodano 215 dni temu
Haha pozazdrościć chłopaka :) Rutyna jest wam obca więc masz z czego się cieszyć :) Szczęścia dla was ! :)
MajorMarcindodano 214 dni temu
Przynajmniej oboje wiecie że druga połówka was kocha on bo z nim wytrzymujesz a ty bo wywija Ci takie scenki :D Przecież sama powiedziałaś że jesteś z nim dlatego że jest zabawny, może on po prostu lubi wywoływać ... rozwiń komentarz
jakdlaczegogdzieiledodano 215 dni temu
Ale bzbk z niego XDDD
reklamy ukryte
reklamy ukryte
Anciadodano 212 dni temu
A co ma tytul do wyznania?
1 odpowiedź
cqmyk582dodano 214 dni temu
serio tylko pozazdrościć chłopaka XDD niezły jest :D
Reigndodano 213 dni temu
Słoooodziak
mycha-mychadodano 207 dni temu
Hahahahahaha!:D dawno siw tak nie usmialam:) kochana masz przezabawnego chlopaka wiem jak to jest ze sie wkurzasz ale uwierz mi lepiej taki facet niz bydlak:) a za kilka lat bedziesz sie z tego smiala:) zacznij prowadzix... rozwiń komentarz
Popuś619dodano 211 dni temu
"mój chlopak jest bardzo zabawny facet dlatego z nim jestem" nie mam pytań ; )
Camzdodano 210 dni temu
Mam tylko nadzieję że wytłumaczył temu chłopakowi że to tylko żart bo mógł swoim dowcipem spowodować rozpad związku.
MistrzSzopendodano 212 dni temu
Dobrze że go kochasz :D jakoś się wam chyba dobrze układa mimo wszystko? :D (bo nadal jesteście razem :D ) Ja bym z takim nie wytrzymała 2 dni, da mnie te wszystkie żarty opisane by były po prostu dziecinne denerwujące... rozwiń komentarz
asia28dodano 211 dni temu
Uśmiałam się :D Zabawny chłopak- nie ma co :) Chociaż się nie nudzisz haha :)
KsiegowyMafiidodano 206 dni temu
cale życie z wariatami ☺ pozytywnymi
Varriesadodano 175 dni temu
Pozytywny wariat ;) Życzę wam szczęścia :D
Bad_girl22dodano 213 dni temu
Najlepszy hehe
Septiembredodano 208 dni temu
Hahaha, zabawny facet :D Ja też uwielbiam gości z poczuciem humoru. Szczęścia wam :)
anonim01234dodano 210 dni temu
Ale ciśnie :-D
ania19980011dodano 184 dni temu
Haha xd
halinkakiepskadodano 211 dni temu
Mistrz, tez bym takiego chciała
JulkaJulkadodano 186 dni temu
Zajebistee! Fajnego masz chłopa xd
Awieszcododano 184 dni temu
Zazroszczę chłopaka.. xD Też bym chciała takiego xD
AnaSteelGreydodano 183 dni temu
Masz rewelacyjnego faceta :) czy on przypadkiem nie ma brata?? Bo mój jest dokładnie taki sam :D
serduszkododano 197 dni temu
o boze marzenie takiego chłopaka
uwagapeklagumkadodano 212 dni temu
Mistrz! :D
marika2dodano 201 dni temu
hhhhhhhhaaaaaaaa hhhhhhhhaaaaaaa
abdodano 203 dni temu
Nie marudź dziewczyno! Mój jest ciągle skwaszony... możemy się zamienić na tydzień, zobaczymy co powiesz
m12345dodano 134 dni temu
:)
anonim1111dodano 183 dni temu
To podobny początek do filmu ,,Życie jest piękne " ci którzy nie znają niech obejrzą.
Tylko życzę szczęśliwego zakończenia
anonim1111dodano 183 dni temu
To podobny początek do filmu ,,Życie jest piękne " ci którzy nie znają niech obejrzą.
Tylko życzę szczęśliwego zakończenia
Amimandi336dodano 197 dni temu
chcialabym takiego <3
Amimandi336dodano 197 dni temu
słodki
Ona1213dodano 197 dni temu
Haha super
Takasebeznazwydodano 98 dni temu
Facet -skarb xD
truskawkowynalesnikdodano 129 dni temu
az Ci zazdroszcze chlopaka
konto usuniętedodano 147 dni temu
Haha
gwiazdka450dodano 133 dni temu
Nie wiem czego tu zazdroscic ale ok spoko. ... Chłopak fauny no mu sie zarty trzymaja ale zeby robic posmiewisko ze swojej dziewczyny. .... Spoko
Taka_Jadodano 171 dni temu
Szczerze? Tylko akcja z moherem była ok. Reszta po prostu chamska i tyle w temacie. świeżo ubrane ubrania i wysypany brokat? A weź to potem sprzątaj. Akcja z tym nagraniem i rodzicami, tekst o seksie... Brak słów.... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
Halreddodano 203 dni temu
Moim zdaniem to nie jest zabawne, zachowuje się jak błazen który chce być śmieszny twoim kosztem.
Monika4mdodano 213 dni temu
Może i to zabawne, ale ja doszukiwała bym się drugiego dna. Dla mnie chłopak chce mieć cie tylko dla siebie i z tymi schabowymi w wierszu. Najpierw napisał o tobie " krowo " a chwilkę później usprawiedli... rozwiń komentarz
-22
1 odpowiedź
zmotoryzowanadodano 214 dni temu
Czego tu zazdrościć ? Facet kultura osobistą nie grzeszy
-42
1 odpowiedź
filemonadodano 215 dni temu
Ile on ma lat? 8?
-61

reklamy ukryte

następne wyznanie
nasze nowe forum
Nieopublikowane wyznania, jeszcze więcej emocji, dyskusje, problemy i porady. Szukasz inspiracji? Przejrzyj działy i zdecyduj, gdzie podzielisz się swoją przygodą.


reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni
169 dni temu
Dzisiaj w pracy pierwszy raz zdecydowałem się pokazać swój piękny wytatuowany rękaw na prawej ręce. Zazwyczaj w... czytaj dalej
98 dni temu
Pamiętam, jak mój tata odprowadzał mnie do szkoły i chował się za murem, żeby moi rówieśnicy nie... czytaj dalej
161 dni temu
Od zawsze bardzo lubiłem matmę, w szkole zawsze byłem do przodu z tematami. W 2 klasie technikum przerabiałem... czytaj dalej
118 dni temu
Moja 28-letnia córka zadzwoniła dziś do mnie i powiedziała, że się zakochała.

5 lat temu w wypadku... czytaj dalej
124 dni temu
Moja dziewczyna jest gruba. Tak, jest gruba, bo jest chora. To efekt uboczny ogromnej dawki hormonów, które musi... czytaj dalej