reklamy ukryte
reklamy ukryte
Czwarty raz zostałam zdradzona przez tego samego mężczyznę.

Przespał się ze swoją szefową i chce mi wmówić, że zrobił to dla nas. Dzięki temu ma dostać podwyżkę i będzie się nam lepiej żyło.

Takie są jego argumenty.
63 66

pozostało 1000 znaków
LozaSzydercowdodano 96 dni temu
Przykre, gdy kobieta nie ma w sobie tyle szacunku do samej siebie, by odejść od kolesia, który ją zdradza na prawo i lewo.
3 odpowiedzi
SfenconcyStrupdodano 95 dni temu
Tak naprawdę już po pierwszej zdradzie powinnaś była być świadoma, że na jednym razie się nie skończy i z każdym kolejnym coraz mniej będzie się starał dobre wymówki wymyślać.
bububudodano 96 dni temu
Ponury żart, facet ewidentnie pokazuje, że ciebie nie szanuje.
Cypisdodano 95 dni temu
chłop cudo, takich to ze świecą szukać
reklamy ukryte
reklamy ukryte
Pierniczkedodano 95 dni temu
Ciekawe, czy i piąty raz też zdradzi...
Zfrustrowanadodano 95 dni temu
Nie zawsze wina leży po stronie osoby która zdradza. Skoro zrobił to już czwarty raz, to warto się zastanowić, czy może z tobą jest coś nie tak
1 odpowiedź
kazumadodano 95 dni temu
wybacz ze tak powiem ale "Zostaw go " jezelu zrobil to 4 raz to i zrobi to 5 6 7 a moze juz zobil . pewnie on ci teggo nie powiedzial tylko ktos tobie to powiedzial lub jakos sie dowiedzialas. to mogl to zrobi... rozwiń komentarz
takitamdoradcadodano 95 dni temu
Chyba większość została już powiedziana. Jak raz zdradził i go nie zostawiłaś zdradzał kolejne razy. Ty wiesz o 4 razach a może być tego o wiele więcej. Nawet jeśli masz z nim dzieci, to wierz mi lepiej Ci będzie samej w... rozwiń komentarz
Abcdefdodano 94 dni temu
A ty glupia łykniesz to czwarty raz, prawda?
Ogarnij sie...
beminedodano 95 dni temu
to po chuj z nim jesteś?
moniu123dodano 94 dni temu
zostaw go. najlepsza rada
Nikolcia333dodano 93 dni temu
Jeśli się kochacie to następnym razem złam mu przyrodzenie i zapytaj czy szefowa tez tak potrafi a potem olej gościa bo nie jest ciebei wart
Arek36dodano 90 dni temu
Dziewczyno przecież on to robi dla ciebie :)
Pieniądz rodzi pieniądz.
Jeśli masz szacunek do siebie samej to już dawno powinnaś odejść od niego.
Ewentualnie wypłacz się w poduszkę tylko przywyknij że tak już ... rozwiń komentarz
moniu123dodano 94 dni temu
eh aż wstyd że to facet
pulo01dodano 93 dni temu
a później powie, że zaliczył sąsiadke też dla Ciebie, a jak będziesz za dużo gadać to pewnie dostaniesz.
Ale to Twój wybór
Halreddodano 95 dni temu
a jak kobieta jest "bizneswumen" to ok, moze sobie dobrze zarabiac i awansowac?
1 odpowiedź

reklamy ukryte

następne wyznanie
nasze nowe forum
Nieopublikowane wyznania, jeszcze więcej emocji, dyskusje, problemy i porady. Szukasz inspiracji? Przejrzyj działy i zdecyduj, gdzie podzielisz się swoją przygodą.


reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni
0 dni temu
Postanowiłem przejść się do sklepu. Ot, codzienny spacerek. Po drodze mijałem na oko pięcioletnią dziewczynkę.... czytaj dalej
0 dni temu
Z moim partnerem byliśmy przez ponad osiem lat. Planowaliśmy wspólną przyszłość, nie było konfliktów, były... czytaj dalej
0 dni temu
Mój facet stwierdził, że nadszedł odpowiedni czas żeby zaszaleć w łóżku. Byłam przekonana, że chce już... czytaj dalej
0 dni temu
Żona się na mnie obraziła, bo według niej za mało pomagam w domowych obowiązkach. Uparłem się, że nie ma... czytaj dalej
0 dni temu
Od zawsze byłam inna, niż reszta mojej rodziny. Zawsze podłoga wydawała mi się bardziej wygodna, niż najdroższe... czytaj dalej