reklamy ukryte
reklamy ukryte
Zacznę od tego, że kocham i zawsze kochałam mojego męża nad życie. Do tego stopnia, ze wybaczyła mu zdradę. Kiedy powiedział, że odchodzi, bo zakochał się w 16-letniej sąsiadce, myślałam, że pęknie mi serce. Po czasie wróciliśmy do siebie, ale ból pozostał. Ciągle stawał mi przed oczami obraz ich dwojga, obściskujących się... Niedawno minął rok. Myślałam, że już przebolałam.

Pewnego dnia zostałam zaproszona na wieczór panieński mojej przyjaciółki. I tu zaczyna się moja historia. Wiadomo, alkohol, zwiedzanie klubów.. Już miałyśmy wychodzić z jednego, kiedy jedna z koleżanek postanowiła jeszcze skorzystać z toalety. Czekamy przy wyjściu, zaczepia mnie dość przystojny brunet, pyta która to z nas wychodzi za mąż, więc wskazałam koleżankę, która stała nieopodal i żartowała z innym chłopakiem.

Wstawiona, zaczęłam żartować, że ona wychodzi za mąż, a ja zapewne niedługo się rozwiodę. Coś tam pożartowałam z nim, wyszłyśmy. Poszłyśmy do innego klubu. Traf chciał, że spotkałam tam kuzyna, z którym baaaardzo długo się nie widziałam. Więc koleżanki tańczyły, bawiły się, a ja piłam z kuzynem, kieliszek za kieliszkiem i wspominaliśmy stare, dobre czasy.

W pewnym momencie zeszliśmy z kuzynem do palarni, a tam... Był on. Ten sam brunet, z którym żartowałam sobie przed poprzednim klubem. Uśmiechnęliśmy się do siebie, zapytał, czy wyjdę z nim na chwile na zewnątrz. Zgodziłam się, zaczęliśmy rozmawiać, opowiadać o sobie. On mnie przytulił, zaproponował spacer, a ja... Zgodziłam się. I tak wyszłam z obcym mężczyzną z klubu, bez kurtki, torebki, telefonu... Bez niczego.

Wszystko zaczęło się tak szybko dziać, pocałunki, taksówka, hotel, namiętny seks, później znów rozmawialiśmy, znów seks... Czas momentalnie upłynął, spojrzałam przez okno, a tu już się rozjaśnia. Stwierdziłam, że czas wracać, bo na pewno dziewczyny już się niepokoją. Wyszliśmy z hotelu. On jeszcze mówił, że ma nadzieje że nie żałuję, pytał, czy jeszcze się spotkamy, przytulił mnie znów...

I nagle zobaczyłam, jak podbiega mój mąż, krzyczy ze znalazłam się, spojrzałam, a tu radiowóz. Nigdy nie zapomnę tego wstydu, kiedy policjanci pytali, co się tu wydarzyło, tego wzroku recepcjonistki z hotelu... Okazało się, że koleżanki dobre 3 godziny mnie szukały, w końcu zadzwoniły do mojego męża, że zaginęłam, że wszystkie moje rzeczy zostały, więc coś się musiało stać. Znaleźli mnie, bo kuzyn widział, gdzie się oddalam z tym facetem.

Dziś mąż stwierdził, że nie potrafi mi wybaczyć. I się mu nie dziwię. Wystarczyło trochę alkoholu i stałam się szmatą - taką, jakimi do tej pory gardziłam.
88 18
pozostało 1000 znaków
Queenzeldodano 126 dni temu
Trochę głupio nie pochwalam Twojego zachowania bo to zwykle szmacenie się ale Ty mu przebaczyłaś kiedy odszedł do 16 letniej sąsiadki.
2 odpowiedzi
Alwaysdiedodano 125 dni temu
Ty wybaczylas mu zdrade a on juz nie potrafi wybaczyc? Kutas jebany
1 odpowiedź
CzarnaSowadodano 125 dni temu
On przecież tez cie zdradził Wiec? MINDFUCK
NoCoTyGadaszdodano 123 dni temu
On to mógł bawić sie z inną i to zapewne przez długi czas
reklamy ukryte
reklamy ukryte
Daria1594dodano 123 dni temu
Napisz do tamtego jak masz jego nr :D moze wam wyjdzie.a temu chuj w dupe , niiech spierdala mogłaś mu powiedzieć jak kuba bogu tal Bóg kubie :p przynajmniej sie dobrze bawilas
1 odpowiedź
MendesArmy21dodano 123 dni temu
Nie pochwalam twojego zachowania, bo po prostu dałaś dupy pierwszemu lepszemu facetowi, no ale twój mąż to co, święty? Też cię zdradził z małolatą i teraz nie może Ci wybaczyć? No tak, on to mógł bzykać inn... rozwiń komentarz
penta_335dodano 123 dni temu
Hmm. Powiadasz, że policja zainteresowała się twoim zaginięciem kiedy niebywało cię zaledwie noc. Ciekawe.
1 odpowiedź
Dawac-Grabekdodano 123 dni temu
Jaka masa nie powiem jakiego typu pan nagle sie wylala pod tym wyznaniem. Waszym chorym rozumowaniem gdybyscie zdradzily chlopaka to pewnie byscie siedzialy z zamknietymi jadaczkami czy moze tez nie mialy klopotu skoro w... rozwiń komentarz
Bi_mikolajdodano 125 dni temu
Jak kocha to wybaczy. Ja swojej wybaczyłem zdradę (nie przespała się z nim co prawda) . Jest jej wstyd i teraz stara się odzyskać moje zaufanie. Wierzę, że będzie lepiej.
Daria1594dodano 123 dni temu
Napisz do tamtego jak masz jego nr :D moze wam wyjdzie.a temu chuj w dupe , niiech spierdala mogłaś mu powiedzieć jak kuba bogu tal Bóg kubie :p przynajmniej sie dobrze bawilas
BayHarborButcherdodano 123 dni temu
Nie pochwalam Twojego zachowania ale uważam, że twój mąż (pewnie już za niedługo były) to hipokryta
Realistkaadodano 123 dni temu
Ej ej ej, Jesli ty mu wybaczyłam to on ci nie moze? Jaki debil! Pozdro
Realistkaadodano 123 dni temu
Ej ej ej, Jesli ty mu wybaczyłam to on ci nie moze? Jaki debil! Pozdro
PchliRycerzdodano 122 dni temu
rozwut
1 odpowiedź
PchliRycerzdodano 123 dni temu
się dobraliście
missmysteriousdodano 121 dni temu
nie umie Ci wybaczyć mimo ze sam zrobił coś gorszego? XD to właśnie ta super logika facetów
1 odpowiedź
Soltysek1dodano 122 dni temu
Policja rozpoczyna szukanie po 24 h od zaginięcia. Więc jeśli będziesz chciała zmyślać kolejne wyznanie to sprawdź prawo
1 odpowiedź
szalonydodano 123 dni temu
nie obwiniaj sie 90% kobiety to szmaty ktore ktos dyma po %%. Nie masz sie czego wstydzic jestes kobietą. wg. powiedzenia kobieta pijana to dupa sprzedana. Poscilabys sie i tak i tak nie bylo szans. co do meza to ten ch... rozwiń komentarz
1 odpowiedź

reklamy ukryte

następne wyznanie
Nasza nowa książka
Prawdopodobnie najlepsza książka roku. Setki niepublikowanych wyznań. Zamów przedpremierowo!

reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni
dziś
Mój kuzyn skończył prawo tylko po to, żeby po fakcie pozwać swoich rodziców o to, że zmusili go do studiowania... czytaj dalej
0 dni temu
Znalazłam wczoraj kartkę wciśniętą w doniczkę z kwiatkiem. Wyjęłam ją ostrożnie i przeczytałam:

"Mamo,... czytaj dalej
0 dni temu
Kiedy dzwoni mój budzik, a ja nie wstaję, mój pies wskakuje na łóżko i zaczyna mnie lizać, ciągnąć za kołdrę,... czytaj dalej
0 dni temu
Miałam wtedy 18 lat i byłam w pierwszym związku z facetem. Byliśmy razem już długo, bo prawie 4 lata. Ta sytuacja... czytaj dalej
0 dni temu
Nasza nauczycielka od biologii słynie z tego, że... jest "inna", niż cała rada pedagogiczna.

Na przerwie kolega... czytaj dalej