reklamy ukryte
reklamy ukryte
To były zeszłoroczne wakacje - dzień jak co dzień, nagle dzwoni kumpel i zaprasza na domówkę. Pojechałem tam, było kilku znajomych i jakieś nowe dziewczyny, których nie znałem. Siedzieliśmy sobie tak z 2 godzinki, połowa towarzystwa już lekko wstawiona, a ja oczywiście siedziałem pijąc pepsi bo prowadziłem. Z reguły zawsze dobrze się bawię i nie muszę pić alko, tak samo było tym razem. To była całkiem zajebista imprezka, zbierało się coraz więcej ludzi.

I nagle słyszę wywody pijanej 16-stki: jak to ona nienawidzi chłopaków i ma zamiar się teraz bawić, nie wiadomo co jeszcze. Nie zwracałem na nią uwagi, a ona przysuwała się coraz bliżej i bliżej, a po chwili siedziała już na moich kolanach. Ta dziewczyna była już tak nawalona, że musiałem za nią czytać smsy od rodziców. Przeczytałem, że ma wracać do domu maksymalnie o pierwszej, więc powiedziałem jej, że ma się ogarnąć i jak chce to jej zamówię taksę albo sam ją odwiozę, bo mieszkała chyba tylko z 10 km od miejsca imprezki. A ona szła w zaparte i chciała dalej pić, tak więc stwierdziłem, że to chyba czas na mnie, bo robiło się już jakoś dziwnie.

Pożegnałem się ze wszystkimi, idę w stronę drzwi wyjściowych, ubieram buty i nagle ona WSKAKUJE na mnie i zaczyna mnie całować. No to nie odmówiłem jej, w końcu to nic złego. Wiadomka, jakieś tam fikołki były i nazwijmy ją Marta - Marta była tak najebana, że pytała się mnie czy to jej się nie śni czasami! Serio, dziewczyna prawie nie kontaktowała i chciała się bzykać, a ja jako dobrze wychowany chłopak i to na dodatek starszy o 2 lata powiedziałem jej, że ma się ogarnąć bo będzie tego jutro żałować - no kurwa nie będę pukać drewna.

A ta dalej swoje, zaczęła mi ściągać spodnie. Nagle do pokoju wbili kumple - ta mina wszystkich bezcenna. W końcu przemówiłem lasce do rozsądku i wyszedłem z imprezy. Chwilę z nią jeszcze pogadałem i pojechałem do domu. Myślę, że zrobiłem dobrze, ale z tego co się dowiedziałem to na każdej imprezie Marta dawała się dupczyć jakiemuś typowi....
143 6

pozostało 1000 znaków
TeenSpiritdodano 192 dni temu
Mądra decyzja, jeszcze by Cię czymś zaraziła.. Od takich osób jak tamta dziewczyna trzeba się trzymać z daleka.
kubekczekoladydodano 192 dni temu
"No kurwa, nie będę pukać drewna" umarłam
CzarnaSowadodano 193 dni temu
Mądra rada
5179024dodano 192 dni temu
przynajmniej jesteś zdrowy ;p
reklamy ukryte
reklamy ukryte
erineledodano 192 dni temu
moim zdaniem nie powinno sie w ogóle takich rzeczy robic po pijaku...ale takim kompletnym, ze nawet nie wiesz czy ci sie to sni czy nie xd niech kazdy robi co chce, to prawda, ale no są jakies granice...
1 odpowiedź
konto usuniętedodano 192 dni temu
Bardzo dobrze zrobiłeś :D
DSBMdodano 190 dni temu
Tłumaczyć szlaufowi żeby przestał się puszczać to jak powiedzieć hienie żeby przestała jeść mięso.
carpenterdodano 190 dni temu
Brawa dla Ciebie. Nie jeden wykorzystałby upojoną młodą dziewczynę. Szacunek!
ksiezniczka8989dodano 191 dni temu
i bardzo dobrze
09Asia09dodano 190 dni temu
Oj oj brawa i gratulacje i może jeszcze medal dla autora. Według mnie każda szanująca się osoba powinna tak postąpić wiec nic w tym nadzwyczajnego. Ciekawa jestem czy gdyby dziewczyna opisała jak nawalony facet się do ni... rozwiń komentarz
Azorrrdodano 192 dni temu
co za debilka.nie zadawaj sie z takimi ludzmi.
Kino579064dodano 190 dni temu
Panna lubi sprawiac przyjemność innym widocznie haha
Rozgwiazdadodano 190 dni temu
Szanuje
Darciaa1234dodano 190 dni temu
brawa dla ciebie bo drugi to by się na nią rzucił jak reksio na szynkę widać że normalni faceci jeszcze są
malwinka420dodano 187 dni temu
Haha co drugie wyznaniu o zdradzie albo szmaceniu się a potem każdy uważa to za normalne...

reklamy ukryte

następne wyznanie
Nasza nowa książka
Prawdopodobnie najlepsza książka roku. Setki niepublikowanych wyznań. Zamów przedpremierowo!

reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni
dziś
Moja 18-letnia córka zaszła w nieplanowaną ciążę, bo wynalazła w internecie przepis na "ziołową mieszankę... czytaj dalej
0 dni temu
Moja córka ostatnio oznajmiła mi, że ona wie, skąd się biorą dzieci. Ma dopiero 5 lat, nie opowiadaliśmy jej z... czytaj dalej
0 dni temu
Któregoś wieczoru siedzieliśmy z chłopakiem przed komputerem i jak zwykle oglądaliśmy jakieś głupoty w... czytaj dalej
0 dni temu
Może powiecie, że zrobienie w jednym miesiącu prawa jazdy, a także patentu sternika jachtowego i skok na bungee to... czytaj dalej
0 dni temu
Mój brat zapytał, czy może pożyczyć moją maszynkę do golenia - chciał mi zasadzić ten żart, że się zgodzę,... czytaj dalej