reklamy ukryte
reklamy ukryte
10 dni temu
Wczoraj moja najukochańsza suczka odeszła. Przeżyła ze mną 10 lat, od mojego wieku gimnazjalnego po obecny wiek, 25 lat.

Wiedziała więcej o mnie niż ja sama o sobie, jeździła ze mną na imprezy, razem ze mną poznawała chłopaków - jak jej się któryś nie podobał, od razu dawałam mu kosza. Zawsze była ze mną, pokochała mojego syna, a dziś odeszła, pokonała ją żółtaczka.

Będę tęsknić.
169 17
pozostało 1000 znaków
MartiNowydodano 10 dni temu
Dawalas kosza chlopakowi bo nie spodobał się psu chyba po tym wyznaniu już nic mnie nie zdziwi
Igwldodano 9 dni temu
Kolejne wyznanie o psach, przecież to są zwykłe zwierzęts jak inne. A wybieranie faceta i jeżdżenie na imprezy pozostawię bez komentarza, żenujące wyznanie.
1 odpowiedź
PchliRycerzdodano 9 dni temu
Dawałaś kosza chłopakom bo się twojemu psu nie podobali.

W sumie to lepiej dla nich, z kretynką się nie zadawali
skunksdodano 10 dni temu
Pies za ciebie wybierał faceta. Co za idiotyzm
2 odpowiedzi
reklamy ukryte
reklamy ukryte
Gregoriusdodano 9 dni temu
damy jej na imie "lessi" I tu sie tworzy konwersacja na imprezie :
-Lessi, co myslisz o nim?
Lessi na to:
-Hau Hau
-Acha no spoko a ten?
-Hau Hau
-Możesz powtorzyc? Muzyka za glosna ... rozwiń komentarz
2 odpowiedzi
GirlOnlinedodano 9 dni temu
KTO ZABIERA PSA NA IMPREZY
1 odpowiedź
kubaaabdodano 9 dni temu
fajna osobowość masz kobieto :))
lissa055dodano 8 dni temu
współczuje
magdalena9804dodano 8 dni temu
☹️
wiiktoriiadodano 9 dni temu
Dajcie człowiekowi spokój, ma prawo zeby sie tutaj wygadac i to zrobila wiec nie rozumiem tutejszych hejtow.☺
natti201dodano 9 dni temu
Jeju widzę tyle negatywnych komentarzy typu co za kretynka i idiotka, nie przejmuj się ja cię w pełni rozumiem bo z moim psem tak jak ty wiąrze większość mojego życia naprawdę ci współczuję
cyckiseusmazdodano 9 dni temu
Ja dzisiaj też straciłam pieska, była ze mną 12 lat :(. Trzymaj się!
1 odpowiedź
beetle1709dodano 7 dni temu
Pies wybierał Ci chłopaków? Ciekawie :D
Obrzezany69dodano 9 dni temu
Doskonale cię rozumiem.
eisteqsdodano 8 dni temu
Dostałam moją psinkę na 10. urodziny, przeżyła z nami 16 lat. Sporo czasu minęło od jej śmierci, a nadal chce mi się płakać na wspomnienie o niej. Chyba ból nigdy nie minie i żaden pies jej nie zastąpi... A każdem... rozwiń komentarz
TheDzojododano 9 dni temu
wyjdź za tą wariatke
-10
1 odpowiedź
Krolldodano 9 dni temu
Pozwolę sobie skomentować twoje zachowanie 24 literą polskiego alfabetu przedstawianą graficznie jako "Z" 1 literą polskiego alfabetu przedstawianą graficznie jako "a" 13 literą polskiego alfabetu p... rozwiń komentarz
-11
2 odpowiedzi
anna10dodano 10 dni temu
Rozumiem Cie.
Jesli moje koty kogoś nie lubią ja tez przestaje go lubić bo wierze, ze zwierzęta czują czy człowiek jest dobry czy nie. I nie raz sie sprawdzilo.
Wspolczuje straty
-17
1 odpowiedź

reklamy ukryte

następne wyznanie
nasze nowe forum
Nieopublikowane wyznania, jeszcze więcej emocji, dyskusje, problemy i porady. Szukasz inspiracji? Przejrzyj działy i zdecyduj, gdzie podzielisz się swoją przygodą.


reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni
146 dni temu
Dzisiaj w pracy pierwszy raz zdecydowałem się pokazać swój piękny wytatuowany rękaw na prawej ręce. Zazwyczaj w... czytaj dalej
75 dni temu
Pamiętam, jak mój tata odprowadzał mnie do szkoły i chował się za murem, żeby moi rówieśnicy nie... czytaj dalej
95 dni temu
Moja 28-letnia córka zadzwoniła dziś do mnie i powiedziała, że się zakochała.

5 lat temu w wypadku... czytaj dalej
101 dni temu
Moja dziewczyna jest gruba. Tak, jest gruba, bo jest chora. To efekt uboczny ogromnej dawki hormonów, które musi... czytaj dalej
95 dni temu
Mam młodszego brata, który zawsze robi mi na złość. Zawsze kiedy wpadają do mnie przyjaciółki on specjalnie... czytaj dalej