reklamy ukryte
reklamy ukryte
Będą hejty, ale to nie pierwszy raz, kiedy ktoś mnie zmiesza z gównem. Parę osób z mojego otoczenia zna moją historię i tak właśnie zareagowali. Opowiem ją i tak, może ten pomysł przyda się dziewczynom, które nie mogą namówić swojego chłopaka na dalszy krok w związku. Ja z moim byliśmy parą od ponad 6 lat, nie mogłam się doprosić, żeby w końcu mi się oświadczył, chciałam mieć dzidziusia, ale on miał w głowie imprezowanie, konsolę i ja stanowiłam tylko "dodatek". No to postarałam się o "spoważnienie" we własnym zakresie.

Raz "w żartach" zagroziłam mu, że chcę mieć dziecko i zacznę dziurawić prezerwatywy, on chyba się przejął i zaczął dość mocno pilnować gumek, wyciągał je sam z opakowania, które nosił w swoim plecaku. Uznałam jednak, że to nie musi wcale być żart i DOSŁOWNIE wzięłam sprawy w swoje ręce.

Po skończonym stosunku wyrzucił prezerwatywę do kosza w ubikacji, ja "poszłam siku" i... jakby to ładnie powiedzieć, UMIEŚCIŁAM zawartość w sobie. Robiłam to przez kilkanaście dni pod rząd, bo często się kochaliśmy i za każdym razem próbowałam, bo wiadomo, to nie jest takie proste. Na szczęście udało się - po 3 tygodniach byłam pewna, że w brzuszku rośnie dzidzia. A on w końcu będzie musiał się ustatkować.

Oczywiście powiedziałam mu, że to wypadek, że na pewno mieliśmy wadliwe gumki, bo na początku się załamał. Urodziłam to dziecko, mam śliczną córeczkę, a on musiał mi się oświadczyć i w końcu planujemy ślub, w końcu wydoroślał. I teraz - zanim będą hejty - zastanówcie się. Ja go nie złapałam dla alimentów albo, nie wiem, dla własnej przyjemności.

Byliśmy parą kupę czasu i to było jasne, że weźmiemy ślub prędzej czy później, tylko tyle, że on się ociągał i w głowie miał dalej charakter nastolatka. A tak? Musiał spoważnieć i udało się. Jesteśmy razem, kochamy się, mamy dziecko. Przyspieszyłam to, co i tak miało nastąpić, a przecież on nie musi o niczym wiedzieć. I si ę nie dowie, bo wie to tylko moja siostra, przyjaciółka i szwagier. No ale mu nie powiedzą, bo obiecali.

Jestem anonimowa i uwaga - w dupie mam wasze hejty, to nie wasze życie, nie wasze dziecko i nie wasza decyzja. Chciałam to tylko napisać jako formę porady dla innych dziewczyn, że jeśli są pewne uczuć i faceta i wiedzą, że się po prostu "ociąga", to polecam to jako metodę "usidlenia" takiego niedojrzałego faceta.
110 207
pozostało 1000 znaków
Arinadodano 127 dni temu
Musisz być beznadziejna skoro facet nie chciał się z Tobą normalnie ożenić. Dopiero na brzuch go złapałaś... Ot typowa Karyna ze wsi.
137
2 odpowiedzi
Dariannadodano 127 dni temu
To naprawdę zalatuje desperacją ;-;
2 odpowiedzi
SilverLeedodano 127 dni temu
Złapałaś go na dzieciaka, wiedząc, że on nie chce mieć potomstwa? Nie dziwię się mu,że bardzo pilnował tych gumek- z taką głupią pindą jak ty też nie chciałabym mieć dzieci. A poza tym, nie pomyślałaś, że pasowały mu im... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
Ourododano 127 dni temu
Na początku piszesz,że wiesz ,że będą hejty ale i tak piszesz wyznanie, czyli Jesteś świadoma tego jak głupio postąpiłaś? Byłaś dodatkiem do rozrywki? To nie brzmi jak udany związek nawet jak trwał długo, ja bym się wsty... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
reklamy ukryte
reklamy ukryte
maergerydodano 126 dni temu
Jak można być tak egoistycznym?! Dziecko to nie jest tylko Twoja sprawa, partner też powinien mieć coś do powiedzenia. Jeśli on nie czuł się gotowy, nie powinnaś niczego na nim wymuszać, a tym bardziej działać za jego p... rozwiń komentarz
Mraddiksdodano 126 dni temu
JA-PIER-DOLE może nie był pewny, może cię zdradzał idiotko? nie dziwie sie ze zmieszali cię z gównem.
ZakazanaCzekoladadodano 126 dni temu
Brak słów... Skoro facet nie decydował się na takie kroki to znaczy, że nie był na to gotowy. A to że byliście ze sobą od 6 lat o niczym nie świadczy. Może czuł się jeszcze za młodo na takie kroki i chciał korzyst... rozwiń komentarz
madzia282dodano 126 dni temu
lol wlewać sobie spermę. czy tylko mnie to bawi :-D
Kwaśnydodano 126 dni temu
Żal mi takich Karyn. "To nie wasze życie, nie wasze dziecko i nie wasza decyzja. Chciałam to tylko napisać jako formę porady dla innych dziewczyn" Ty musisz mieć coś z głową sp#&&$e ! Skoro to nie nasza... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
Grabekdodano 126 dni temu
Teraz trzeba zadbać by sie o tym dowiedział i zostawił ja w cholerę . Co prawda dziecka szkoda bo niczemu nie jest winne ale jej mi nie żal.Związek to dwie osoby i obie podejmują wspólne decyzje a nie oszukiwanie... rozwiń komentarz
Nyanadodano 125 dni temu
Gratulacje z calego serca :) Udalo ci sie byc moze zniszczyc mu zycie! ^^ wspaniale, nie? :'D
1 odpowiedź
Abcdefdodano 126 dni temu
Szczerze mówiąc mam nadzieję, że facet sie dowie i kopnie Cie tak w dupsko, że ślad zostanie Ci do końca życia ..jak mozna mieć tak durny pomysł.. mów co chcesz ale zmusilaś go do tego wszystkiego..jesli Ci... rozwiń komentarz
omotaniedodano 126 dni temu
caly czas sie zastanawiam jak ona to wlewala ? :D
tempteddodano 124 dni temu
Najgłupsze jest to, że tyle osób poza Tobą wie. Niejedna kobieta złapała męża na brzuch, ale nawet sobie nie chce wyobrazić jego wkurwa jak pozna prawdę :/
gabrielka0903dodano 121 dni temu
"Bylismy parą kupe czasu i to bylo jasne ze wezmiemy slub, predzej czy pozniej, tylko tyle ze on sie ociągał i w glowie wciaz mial charakter nastolatka" Po pierwsze nie bylo jasne ze wezmiecie slub po kilku lat... rozwiń komentarz
4 odpowiedzi
Papier110dodano 123 dni temu
Gratuluje udanej manipulacji ale nie pochwalam, miałaś po prostu szczęście że trafiłaś jednak na faceta który Cię kocha bez względu na wszystko ale on trafił tragicznie.
shanedodano 124 dni temu
powinni cie wsadzic do pierdla
SamotnyMordercadodano 123 dni temu
zapomnialas dodac "to nie byla tez jego decyzja". samolub poziom kurwa jebany hard
Whatever_0509dodano 122 dni temu
Dla własnej przyjemności? Boże to jest żałosne i głupie. Może on nie był gotowy na dziecko, może chciał poczekać do ślubu, nawet z nim o tym nie porozmawiałaś poważnie. Twoje zachowanie jest gorsze niż u 5-latki kt&oacut... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
Aryesdodano 124 dni temu
Straszne. Nigdy by mi nie przyszło na myśl robić takie rzeczy. Chłopak powinien od Ciebie wcześniej sp*erdolić jak najdalej.
Jinx666dodano 125 dni temu
To chore ;-;
Synonymdodano 126 dni temu
Zasadnicze pytanie. Czy wystarczająco ufasz osobom, którym o tym powiedziałaś? Patrząc na dzisiejsze czasy trudno jest cokolwiek komuś powiedzieć.
1 odpowiedź
Luna_11dodano 126 dni temu
To jest dramat kurwa
dabonidodano 121 dni temu
Tego co zrobiłaś nawet nie skomentuję. Ale głupotą wykazałaś się straszliwą mówiąc komukolwiek o tym. Siostra? Przyjaciółka?! SZWAGIER?!!! Jest taka życiowa zasada: jeżeli chcesz aby coś się bardzo szybko r... rozwiń komentarz
Everything_Nothingdodano 122 dni temu
Na jego miejscu, gdybym się dowiedział, wniósł bym o rozwód, potem zabrał ci dziecko na podstawie zarzutu niepoczytalności (przez to co zrobiłaś), wywaliłbym cię z mieszkania i kazał płacić alimenty.
Misia174095dodano 124 dni temu
No cóż trochę nie bardzo... bo mój maż też typ takiego wiecznego nastolatka z tym że dyskretnie dawałam mu do zrozumienia że pora na ślub itd i zajarzył oswiadczył się w kwietniu początkiem lipca braliśmy ś... rozwiń komentarz
Kwaśnydodano 126 dni temu
Żal mi takich Karyn. "To nie wasze życie, nie wasze dziecko i nie wasza decyzja. Chciałam to tylko napisać jako formę porady dla innych dziewczyn" Ty musisz mieć coś z głową sp#&&$e ! Skoro to nie nasza... rozwiń komentarz
adelajdadodano 121 dni temu
a ja się zastanawiam po co się w ogóle przyznawać do własnej głupoty i to jeszcze znajomym. Ciekawe czy nie trafiłaś na kogoś "serdecznego", kto uprzejmie doniesie radosną nowinę Twojemu "narzeczone... rozwiń komentarz
vka94dodano 121 dni temu
Normalnie gratuluje glupoty... Owacje na stojaco. Staranie sie o potomstwo to decyzja obojga parnterów, a nie tylko mojego "ja Chce"... Mam nadzieje, że jest to tylko Twoja inwencja tworcza to wymianie, ... rozwiń komentarz
MartiNowydodano 122 dni temu
Szatański pomysł ciekawy jestem tylko ale tak teoretycznie bo tego się pewnie nie dowiem czy gdyby wiedział co zrobiłaś czy by Cię nie zostawił ryzykowny ten pomysł bo moglas się przejechać
zuuuz7dodano 122 dni temu
Gdybyś miała nasze zdanie w dupie to byś tu nie pisała, to po pierwsze. Po drugie charakter nastolatka bo nie chciał z tobą dziecka? Charakter nastolatki to możesz mieć co najwyżej ty z takim podejściem do sprawy. Co za ... rozwiń komentarz
Isanadodano 123 dni temu
Napisz kiedy Cię zdradzi lub porzuci, bo nie wytrzyma tego toku życia lub uzależni się od gier i odsunie się od rodziny.
Gregoriusdodano 123 dni temu
I sie noe dowie? Przeczyta to gowno I zaraz skojarzy poczym skonczysz jak bezdomna matka w Osrodek dla takich. Jesteś debilem I tyle
niezniszczalny94dodano 121 dni temu
Dziecko musi byc swiadoma decyzja obojga rodzicow ale no coz szkoda gadac szkoda strzempic ryja na takie tepe psychopatki jak ty :)
konrelyadodano 126 dni temu
Psychopatka
kinga15dodano 121 dni temu
padłam desperacja poziom w chuj zaawansowany... nie lepiej bylo porozmawiac? w zyciu bym tak nie zrobila, rada dla dziewczyn? raczej dla desperatek.
Stoicki_Spokojdodano 125 dni temu
oj tak kolejna historia gdzie młoda 22 latka pragnie dziecka mimo że mają przed sobą cale Zycie , niedługo będą 16 zachodzily w ciążę .... , sory , już 16 latki zachodzą w ciążę , teraz tylko czekać aż 15 będą rodzić
1 odpowiedź
Marekkdodano 122 dni temu
chora psychicznie,Ty się jebnji w głowę
Modlishka69dodano 122 dni temu
Cud poczęcia sprowadzony do domowej metody in vitro :/
confession123dodano 121 dni temu
On niedojrzały? To ty masz nasrane w głowie, kretynko. Prawodpodobnie unieszczęśliwiłaś człowieka na całe życie, dla zapsokojenia swojej wsiurskiej ambicji rozprucia sobie dupy noworodkiem. Brawo!
małomównydodano 121 dni temu
A tak zawsze myślałem czy jakaś kobieta była by w stanie tak zrobić. Niedługo to po niezobowiązującym lodziku jakaś dziewczyna chcąc złapać na brzuch po zakończeniu zatrzyma spermę na później XD
1 odpowiedź
Zwyczajna23dodano 121 dni temu
Idiotka :/
Abby2721dodano 121 dni temu
Podziwiam... twoją głupotę. Jak można żyć ze świadomością, że twój facet ożenił się z tobą tylko ze względu na dziecko? Mój miał odrazu zaznaczone, że gdybym zaszła z nim w ciążę a on chciał się oświadczyć ... rozwiń komentarz
Blackssleepgirldodano 120 dni temu
Większośc kobiet o ile nie kazda chca miec dziecko, no ale bez przesady nie mozna tak. skad wiesz czy w trakcie twoich ,,poczynan" on by cb nie zostawil i co wtedy. na dziecko obie strony musza byc gotowe, jak bys p... rozwiń komentarz
prawilnychłopakdodano 126 dni temu
Wy źli hejterzy tak po niej ciśniecie a pomyśleliście przez chwile jak matka będzie mieć ciężko jeśli córcia odziedziczy po niej geny będzie na przykład wyjmować puste opakowania po danonkach i dokańczać zawartość
amylishadodano 120 dni temu
mój też się ociągał, ale zrobiłam się bardziej lajtowa w różnych kwestiach i sam zaciągnął mnie do kościoła bez oswidczania żeby ustalić datę. bierzemy ślub we wrześniu w moje urodziny!
hilarytrumpdodano 121 dni temu
Zabralas mu czas, w ktorym mial szanse sie wyszalec. Brawo, idiotko.
dobrodziejdodano 125 dni temu
Żałosne
szymon1dodano 121 dni temu
"nie wasza sprawa nie wasze zycie"
to po choj piszesz to na wyznaniach
Guardiandodano 121 dni temu
Jedyną niedojrzała osobą jesteś ty pani Karyno. Zatrzymałaś faceta przy sobie na siłę w taki sposób a nie inny. Zresztą skoro był taki niedojrzały przez tyle lat to co cię przy nim trzymało? Brak słów by sk... rozwiń komentarz
Zajepasztetdodano 121 dni temu
Świat schodzi na psy.... właściwie to ta laska schodzi na psy .-.
NIE, JESZCZE GORZEJ! ;-;
Jufudodano 81 dni temu
dziewczyno. To jest łapanie na dziecko. Zabierasz mu czas i wolną wole. 18 lat i więcej. powinien cię zostawić
Mikiosdodano 120 dni temu
Przypomniało mi się wyznanie kolesia który hejtował kobiety bo uważał że każdej zależy tylko na dziecku. To wyznanie to potwierdza
JebacValveISamsungadodano 120 dni temu
Jebany debil troszkę z niego bo nie pilnował do końca, ale z ciebie szmata, co by było jakby nie "wydoroślał"?
Franco345dodano 118 dni temu
Życze by zło ktore czynisz do ciebie wrociło.
Alergiczkadodano 121 dni temu
Wiecie co, to jest tak durne, że aż niemożliwe. Nie wierzę, że ktoś w ogóle mógłby być tak niesamowicie samolubny i zapatrzony w siebie żeby zrobić coś takiego. Absurd :D
Brzydaldodano 114 dni temu
słabe jak "Klan"
M6W8R9dodano 121 dni temu
Ej, ale tu wali fejkiem :v
geko19912dodano 114 dni temu
Hejtowac nie bede. Twoj.argument, ze to nie nasze zycie gra przeciwko tobie sam z siebie. Zadecydowalas za niego, nie dalas mu wyboru. Jestes woec hipokrytka.
julcia46790dodano 119 dni temu
jprd to jej sprawa i jej życie wiec sie z niej kurwa nie śmiej
Eniaa9835dodano 120 dni temu
Ale desperatka HAHAHA
katekddodano 120 dni temu
no to nie
Abby2721dodano 121 dni temu
Podziwiam... twoją głupotę. Jak można żyć ze świadomością, że twój facet ożenił się z tobą tylko ze względu na dziecko? Mój miał odrazu zaznaczone, że gdybym zaszła z nim w ciążę a on chciał się oświadczyć ... rozwiń komentarz
Matthew_kruldodano 121 dni temu
bardziej w pizdzie
anyonedodano 126 dni temu
Tylko tak mogę skomentować to wyznanie:
Hahahahahahahahah, jebłam xD
TheDzojododano 120 dni temu
plemniki umierają po kilku sekundach...
AdriannaJdodano 125 dni temu
Jeśli plemniki wyjdą z
Rokokokosdodano 121 dni temu
brawa siniore :D ja to nie mam takiego szczescia
zboczuszekdodano 123 dni temu
Genialny plan!
katekddodano 120 dni temu
ok zahowała się nie najlepiej ale to niezanczy że wszystkie takie jesteśmy ja też lubie imprezy i jesli chodzi o dzieci to dopiero po ślubie
Lolo95dodano 121 dni temu
Pomimo tego calego kwasu wylantego na Ciebie i zakladajac,ze ta historia jest prawdziwa,jestem w stanie zrozumiec,co Toba kierowalo. Niekiedy slyszy sie o mezczyznach,ktorzy latami by tylko za raczke chodzili,sama znam p... rozwiń komentarz
lubieplacki1262dodano 121 dni temu
Moim zdaniem jeśli ci na prawdę zależało żeby mieć męża i kochającą rodzine a on tez cię kochał to dobrze ze wzięłaś sprawy w swoje ręce. Przecież teraz jest jeszcze bardziej szczęśliwy ❤
-10
1 odpowiedź
MIJANNAdodano 125 dni temu
Bez sensu , ze mial Cie jako dodatek !
Chociaz drugiej strony moglas go rzucic , bo nie chcial miec z Toba dziecka / a taki niedorozwinięty facet roznie sie zachowuje w takich sytuacjach i tez co prawda mógł r... rozwiń komentarz
-11
jjforkdodano 123 dni temu
Przecież w prezerwatywach jest środek plemnikobójczy, cała historia to albo wypociny 13'latki albo urojona sytuacja 25'latki która spędza wieczory samotne
-13
Anonimka321dodano 121 dni temu
A moim zdaniem w twoim zachowaniu nie ma nic złego
-14
AdriannaJdodano 125 dni temu
Jeśli plemniki wyjdą z mężczyzny to automatycznie umierają, niemożliwe ze przez to zaszłaś w ciąże:)
-19
4 odpowiedzi
niebezpiecznamalolatdodano 124 dni temu
No ok tyle że plemniki po ,,wydostaniu" się z penisa w ciagu paru minut obumieraja
-19
2 odpowiedzi

reklamy ukryte

następne wyznanie
nasze nowe forum
Nieopublikowane wyznania, jeszcze więcej emocji, dyskusje, problemy i porady. Szukasz inspiracji? Przejrzyj działy i zdecyduj, gdzie podzielisz się swoją przygodą.


reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni
258 dni temu
Dzisiaj w pracy pierwszy raz zdecydowałem się pokazać swój piękny wytatuowany rękaw na prawej ręce. Zazwyczaj w... czytaj dalej
187 dni temu
Pamiętam, jak mój tata odprowadzał mnie do szkoły i chował się za murem, żeby moi rówieśnicy nie... czytaj dalej
206 dni temu
Moja 28-letnia córka zadzwoniła dziś do mnie i powiedziała, że się zakochała.

5 lat temu w wypadku... czytaj dalej
207 dni temu
Mam młodszego brata, który zawsze robi mi na złość. Zawsze kiedy wpadają do mnie przyjaciółki on specjalnie... czytaj dalej
213 dni temu
Moja dziewczyna jest gruba. Tak, jest gruba, bo jest chora. To efekt uboczny ogromnej dawki hormonów, które musi... czytaj dalej