reklamy ukryte
reklamy ukryte
Nie wiem co myśleć o historii, która mi się ostatnio przydarzyła. Trzymajcie się.

Jestem singielką już od dłuższego czasu, wcześniej byłam w poważnym związku, który zakończył się zdradą ze strony ukochanego, więc nic dziwnego, że nabrałam trochę dystansu do facetów. Oczywiście nie wsadzam wszystkich do jednego worka i nie zrezygnowałam z randkowania ani seksualnych ekscesów, ale jakoś nie natrafił się jeszcze ten właściwy z którym mogłabym wejść w związek. Właściwie to lepiej mi było gdy mogłam się bzykać z kim chcę.

W każdym razie, apropo randek i adoratorów - trochę się ich zebrało. No i jeden z nich jest dość specyficzny... Nie wiem co o tym myśleć. Pamiętam doskonale jak jakieś 3 miesiące temu wróciłam z pracy i zdziwiłam się mocno, bo na klamce od drzwi wejściowych do mieszkania wisiało papierowe serduszko. Na odwrocie widniał napis: "Jesteś piękna". Naprawdę mnie to mile zaskoczyło i nie powiem, ucieszyłam się z gestu, który umilił mi dalszą część dnia. Kilka dni później ta sama sytuacja, znowu serduszko, a z tyłu tym razem inny napis: "Zajrzyj pod wycieraczkę". Zaintrygowana podniosłam wycieraczkę a tam koperta. Wzięłam tę kopertę i otworzyłam w domu. To, co zobaczyłam, LEKKO mnie zdziwiło.

To było zdjęcie gołego penisa jakiegoś gościa. I podpisane: "Marzę o Tobie".

Dodam, że sprzęt był w całkiem niezłej kondycji, oczywiście cały naprężony i ogolony. W pierwszej chwili byłam oburzona i pomyślałam sobie: "Jak tak można? To jakiś zbok!" Ale kiedy emocje już opadły, to zaczęłam odbierać to jako komplement. W końcu muszę nieźle jarać tego faceta, skoro mu staje na mój widok i jest na tyle odważny, żeby podarować mi taką fotę.

Po tym incydencie przez chwilę była cisza, to był chyba taki czas dla mnie do przemyśleń, czy mi się jego wacek podoba i czy chcę więcej. Po jakiś 2 tygodniach pojawiła się koperta z nowym zdjęciem. Było na nim widać oczywiście penisa, ale poza tym już trochę więcej: kaloryfer i umięśnione uda. Widać chłopak się rozkręcał i odkrywał coraz więcej. Do zdjęcia dołączył kartę z pytaniem: "Czy chcesz więcej?" Na początku nie wiedziałam jak mu odpowiedzieć, przecież nie mam pojęcia kim on jest. Ale na odwrocie kartki było miejsce na moją odpowiedź. Bez namysłu napisałam tam magiczne: "TAK!" i zostawiłam kopertę na wycieraczce pod drzwiami. Kiedy wróciłam z pracy już jej nie było.

I to był przełomowy moment w naszej tajnej znajomości. On podrzucał mi coraz więcej zdjęć, z czasem doszło do tego, że ja też zaczęłam się fotografować dla niego. Widziałam jego "małego" (a raczej WIELKIEGO) w każdej scenerii: gładki, w buszu, w majtkach, na balkonie, przy tulipanach, przy moim zdjęciu. Ja też zafundowałam mu troszkę atrakcji, zdjęcia w seksownej bieliźnie i bez, różne pozycje mojej psiochy. Znamy swoje ciała nawzajem doskonale. Ale on ma tę przewagę, że zna też moją twarz.

A ja? Wiem, że koleś jest niezłym mięśniakiem i potrafi świetnie złożyć zdanie, ale nie mam pojęcia czy nie ma zdeformowanej twarzy albo odstających uszu. Wiem, że jest jednym z moich sąsiadów, ale mieszkam w ogromnym wieżowcu wśród tylu lokatorów, że istnieje spora szansa, że nigdy się nawet nie minęliśmy. Szczerze, to nie kojarzę nikogo z takim ciałem.

I tu pojawia się cel całego mojego wyznania. Czy ja powinnam się z nim spotkać? Dzisiaj to zaproponował. Trochę się obawiam, ale chcica jest już na najwyższym lewelu...
142 25
pozostało 1000 znaków
kinderka32dodano 128 dni temu
Ja bym sie spotkala i zobaczyla jak to wszystko bedzie jesli Ci sie nie spodoba to wiecej sie z nim nie spotkasz. Licze na wyznanie ze spotkania ^^
1 odpowiedź
mintkadodano 127 dni temu
Powinnaś być bardziej uważna. Skąd wiesz czy te zdjęcia rzeczywiście należą do któregoś z Twoich sąsiadów, a nie są to fotki znalezione w jakiejś losowej sex-galerii na internecie? Ktoś mógłby chcieć... rozwiń komentarz
3 odpowiedzi
konto usuniętedodano 127 dni temu
A potem się okaże, że to psychopata albo koleś będzie Cię szantażował. Te jego zdjęcia mogły być nawet wydrukowane z internetu
1 odpowiedź
milliftdodano 123 dni temu
przestańcie laski nazywać swoją cipkę psiochą, kurwa.
reklamy ukryte
reklamy ukryte
drakee144dodano 123 dni temu
*levelu kurwa mać
rak_internetudodano 124 dni temu
ale ty jestes glupia xd a potem bedzie ryk bo zdjecia "przypadkowo" znajda sie w sieci
Obrzezany69dodano 124 dni temu
Spotkaj się niech ci przetrzepie futro.
SamotnyMordercadodano 123 dni temu
mialem podobny pomysl z amputowanymi konczynami. ale mi nie odsylali zdjec ;'(
uwielbiambohunadodano 128 dni temu
dozował napięcie :P !
dobry jest :)
Ksiezniczkaxxxdodano 123 dni temu
To ze wysyłałaś mu gole foty nie jest mądre jak nawet go nie znasz.
Myshaa97dodano 123 dni temu
Spotkaj ale w publicznym miejscu, zeby Cie nie zgwalcil
oooooooookokdodano 123 dni temu
spróbuj,nie spodoba ci się to go więcej nie zobaczysz
kinderka32dodano 127 dni temu
Nie musi byc wcale zle
nigoldodano 123 dni temu
Powodzenia
Tylko wiesz
Nie zawiedź sie jakby coś xd
Zyciejestnoweladodano 127 dni temu
Spotkaj się
Tajladodano 123 dni temu
Idź i napisz nam jak było!
xPolaxdodano 123 dni temu
Spotkaj sie z nim
tempteddodano 124 dni temu
Pokolenia Ikea. Kobiety. Taka akcja tylko z rozmową telefoniczną, brzmi kusząco ;). Tylko po takim wstępie ciężko będzie się umówić na kawę...
wolf1129dodano 124 dni temu
tak. spotkaj się z nim
xanndodano 123 dni temu
Dawaj, spotkaj się B)
Mell2117dodano 122 dni temu
Spotkaj się! Nagietka fotki dajesz a w realu się wstydzisz pogadać :D jak to jego zdjęcia to chyba warto xD
milkakamilkadodano 123 dni temu
odsajace uszy to nic takiego przeciez...
spotkaj sie, zaszalej w zyciu i koniecznie napisz wyznanie z tego spotkania :D
Medison02dodano 123 dni temu
Spotkaj się
Olivki12dodano 123 dni temu
Potem jak go odrzucisz, będzie szantazował cię tymi zdjęciami.
anitka9dodano 123 dni temu
Umów się z nim w kawiarni czy pubie i wyślij koleżankę na zwiady, jak będzie okej to podejdź do niego, a jak nie to napisz mu że coś ci wypadło ;)

reklamy ukryte

następne wyznanie
nasze nowe forum
Nieopublikowane wyznania, jeszcze więcej emocji, dyskusje, problemy i porady. Szukasz inspiracji? Przejrzyj działy i zdecyduj, gdzie podzielisz się swoją przygodą.


reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni
258 dni temu
Dzisiaj w pracy pierwszy raz zdecydowałem się pokazać swój piękny wytatuowany rękaw na prawej ręce. Zazwyczaj w... czytaj dalej
187 dni temu
Pamiętam, jak mój tata odprowadzał mnie do szkoły i chował się za murem, żeby moi rówieśnicy nie... czytaj dalej
206 dni temu
Moja 28-letnia córka zadzwoniła dziś do mnie i powiedziała, że się zakochała.

5 lat temu w wypadku... czytaj dalej
207 dni temu
Mam młodszego brata, który zawsze robi mi na złość. Zawsze kiedy wpadają do mnie przyjaciółki on specjalnie... czytaj dalej
213 dni temu
Moja dziewczyna jest gruba. Tak, jest gruba, bo jest chora. To efekt uboczny ogromnej dawki hormonów, które musi... czytaj dalej