reklamy ukryte
reklamy ukryte
191 dni temu
Dla mnie czas gimnazjum był ciężki. Możecie się domyślić dlaczego, typowy powód. Byłam osobą, na którą się uwzięli, a zwłaszcza moja niby "przyjaciółka". Mimo, że wylałam przez nią wiele łez, to jedno jej zawdzięczam. Miłość mojego życia.

Mam 21 lat, a jestem w związku już 7. I chcę spędzić z nim resztę mojego życia, bo dzięki niemu otworzyłam się na świat, zmieniłam się z cichej dziewczynki w pewną siebie i szczęśliwą kobietę. Wiem, ze każdy nasz dzień będzie lepszy.

Kocham Cię nad życie.
105 14
pozostało 1000 znaków
TakaSobieJa1dodano 190 dni temu
Czepiacie się takich wyznań i czepiacie. I ktoś się pochwali to zaraz wszyscy mają ból dupy. A prawda jest taka że o prawdziwą miłość jest coraz trudniej i niedługo 7 letni związek to będzie mega wyczyn a ludzie c... rozwiń komentarz
3 odpowiedzi
KolanaMatkiPoezjidodano 190 dni temu
Fajnie, też kocham swojego faceta, czy to wystarczający powód, by napisać o tym wyznanie?
PowiemWamdodano 190 dni temu
i każdy teraz niech napisze jak mu ciężko w życiu było i ile lat ma dziewczyne/chlopaka
DziewczynyToSmrutdodano 190 dni temu
Kurwa ile takich wyzwań jeszcze będzie
tyle ludzi to przeżywa więc każdy ma to w dupie
Jesteście tylko matrixem w tym świecie
1 odpowiedź
reklamy ukryte
reklamy ukryte
Fortunnadodano 190 dni temu
KOCHAM TEGO BABOLA!

reklamy ukryte

następne wyznanie
Nasza nowa książka
Prawdopodobnie najlepsza książka roku. Setki niepublikowanych wyznań. Zamów przedpremierowo!

reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni
245 dni temu
Moja 28-letnia córka zadzwoniła dziś do mnie i powiedziała, że się zakochała.

5 lat temu w wypadku... czytaj dalej
245 dni temu
Mam młodszego brata, który zawsze robi mi na złość. Zawsze kiedy wpadają do mnie przyjaciółki on specjalnie... czytaj dalej
251 dni temu
Moja dziewczyna jest gruba. Tak, jest gruba, bo jest chora. To efekt uboczny ogromnej dawki hormonów, które musi... czytaj dalej
230 dni temu
Jestem jedną z tych osób, które nie wyobrażają sobie życia bez pizzy. Ostatnio przeczytałam w internecie o dniu... czytaj dalej
40 dni temu
Ostatnio wybrałam się z moim partnerem do McDonalda. W pobliżu nas siedziały trzy dziewczyny w wieku mniej więcej... czytaj dalej