reklamy ukryte
reklamy ukryte
188 dni temu
Mieszkam w małym mieście i mam problem - chodzi o mój związek. Jestem poukładanym facetem, który ma "plan" na przyszłość. Chcę mieć pracę, a najlepiej firmę, chcę też mieć dzieci z najwspanialsza kobietą jaką znam i z jaką jestem. Nie pasuje mi w niej tylko to, że co rusz wraca do nałogów, szczególnie do tytoniu i alkoholu.

Nie jesteśmy pełnoletni i mamy wiele czasu przed sobą, tak ja sobie to tłumaczę. Wiem, że moja ukochana mnie rozpozna, ale chcę Waszej podpowiedzi jak mam się zachować? Już naprawdę nie wiem jak mam jej przemówić do rozsądku. Kocham ją i nie wyobrażam sobie życia bez niej, ale też nie wyobrażam sobie tylu lat obok dziewczyny, która pije i pali. Nie mam nic przeciwko alkoholowi, ale z umiarem, raz na 2 tygodnie. Nie oszukujmy się, jesteśmy tak naprawdę szczylami. A przede wszystkim uprawiany sport i wkurza mnie to, że później moja dziewczyna się żali, że jej nic nie idzie. Nie umiem jej tego wbić do głowy. Tytoń jest dla mnie przerażającą używką, a jego skutki są w pewnych sytuacjach drastyczne.

Pomóżcie!
65 41
pozostało 1000 znaków
ZakreconaPsychopatkadodano 189 dni temu
Wyrośnie z tego. Jak niepełnoletnia, to zakładam, że macie góra 16-17 lat. I nie, nie jesteś facetem, tylko nastoletnim chłopakiem.
typowyhejterdodano 189 dni temu
alkohol nie dla dzieci kurwa
konto usuniętedodano 189 dni temu
Ludzie jakie smakuje zycia?! Gdzie sa rodzinc? Nie wyobrazam sobie zebym ja w wieku ponizej 18 lat pila i palila... to jest przerażające że teraz takie zachowanie nastolatkow jest dla sporej ilości ludzi normalne.... a... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
konto usuniętedodano 189 dni temu
Tak jak reszta mówi - jesteście nastolatkami. Nie jesteś jeszcze facetem, ziom, a ona nie jest kobietą, jest dziewczyną xD. Zachowujesz się, jakbyś te dwójkę dzieci już teraz miał do wychowania. Domyślam si... rozwiń komentarz
reklamy ukryte
reklamy ukryte
kikiriki92dodano 187 dni temu
Chlopie, nie jestescie jeszcze pelnoletni, ile macie lat? 16? 17? Ja rozumiem zdrowy rozsadek, odpowirdzialnosc i dojrzale podejscie do zycia, ale kaman... Jestescie mlodzi! Kiedy jak nie teraz bedziecie mieli czas na ro... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
januszkododano 187 dni temu
ja bym postawił ultimatum
albo szlugi albo ja
PchliRycerzdodano 188 dni temu
Powiedz jej "[tytuł wyznania]"
gqrekdodano 190 dni temu
Jesteście młodzi, ona smakuje życie jak większości nastolatków. Wyrośnie z tego z czasem.
2 odpowiedzi
Obrzezany69dodano 187 dni temu
Trudno żeby jej coś szło na fazie :D Szukaj takiej która ma podobny punkt widzenia jeśli chodzi o używki, bo zawsze to będzie sferą kłótni u was.
urieldodano 187 dni temu
Powiem CI przyjacielu tak ,widzę że się naprawdę pierwszy raz zakochałeś ... to widać mocno
Ktoś wmówił CI że tylko ona jest na świecie i czujesz się odpowiedzialny ? Rodzice ,znajomi ... ona ?
Mam nadzie... rozwiń komentarz
dannildodano 187 dni temu
Jak ją naprawdę kochasz to za akceptujesz. Cały czas bądź przy niej będzie trudno ale życzę wam szczęścia i wytrwałości.
xPolaxdodano 187 dni temu
masz problem... jak ci nie pasuje to sie zabij xD
DzikieWezedodano 187 dni temu
To nie strona od dawania rad -,-
alxxdodano 187 dni temu
Jesli chodzi o fajki, to powiem.. cieżko. Ale alkohol? Jak większość młodych nastolatków, rownież próbowałam sie bawić w ten sposob i wakacyjne zycie pod koniec gimnazjum i z początkiem liceum kończyło sie ... rozwiń komentarz
AnonimowyProblemdodano 186 dni temu
ciesz się że kryształów nie je :D a papierosy? no cóż jesteś przewrażliwiony,i chyba zbytnio do siebie nie pasujecie
nigoldodano 187 dni temu
Pozwól jej sie wybawić a nie o dzieciach myslisz. Sam możesz sie tez czasem napić
helihdodano 186 dni temu
ja pierdole nie sraj tak, jak chce palic i pic to niech to robi, a ty kurwa jej sie czepiasz
Kochanakiziadodano 187 dni temu
Współczuje dziewczyny...Nie dość ze jest nie pełnoletnia to widac ze masz coś w głowie nie trać sie przy niej...
monika8822dodano 189 dni temu
Jak przyjdzie dorosłe życie to jej przejdzie, u mnie też ponad połowa dziewczyn w klasie kiedyś paliła, a teraz... Mamy po 20 parę lat i wszystkie rzuciły palenie, alkohol okazyjnie, naprawdę rzadko, zwłaszcza, że niekt&... rozwiń komentarz
kalamarnicadodano 187 dni temu
Komuś by sie przydało myślenia jak u tego chłopaka bo już nie długo 30 ;)
PomogeJakMogedodano 187 dni temu
Jeśli Ci na niej bardzo zależy, to spróbuj przekonać ją żeby chociaż narazie ograniczyła używki. Tak od razu wiadomo że całkiem z nich nie zrezygnuje, więc cierpliwości! Może z czasem zmądrzeje ;)
A co do dziec... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
TakaSobieJa1dodano 188 dni temu
Może seks pochłonął by ją bardziej niż używki
Radek96dodano 188 dni temu
Zostawiła mnie dziś dziewczyna, na koniec wyznała mi, że bzykała się z innymi od pół roku...
Dlatego ja też zostawiam dla was nagie zdjęcia: http://upshare.pl/c8979889
Róbcie z tym co chcecie :/
1 odpowiedź
gqrekdodano 190 dni temu
Jesteście młodzi, ona smakuje życie jak większości nastolatków. Wyrośnie z tego z czasem.
-16
1 odpowiedź

reklamy ukryte

następne wyznanie
Nasza nowa książka
Prawdopodobnie najlepsza książka roku. Setki niepublikowanych wyznań. Zamów przedpremierowo!

reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni
243 dni temu
Moja 28-letnia córka zadzwoniła dziś do mnie i powiedziała, że się zakochała.

5 lat temu w wypadku... czytaj dalej
243 dni temu
Mam młodszego brata, który zawsze robi mi na złość. Zawsze kiedy wpadają do mnie przyjaciółki on specjalnie... czytaj dalej
249 dni temu
Moja dziewczyna jest gruba. Tak, jest gruba, bo jest chora. To efekt uboczny ogromnej dawki hormonów, które musi... czytaj dalej
228 dni temu
Jestem jedną z tych osób, które nie wyobrażają sobie życia bez pizzy. Ostatnio przeczytałam w internecie o dniu... czytaj dalej
39 dni temu
Ostatnio wybrałam się z moim partnerem do McDonalda. W pobliżu nas siedziały trzy dziewczyny w wieku mniej więcej... czytaj dalej