reklamy ukryte
reklamy ukryte
Od około trzech lat regularnie posuwam matkę mojej dziewczyny. Z Olą, dziewczyna, jestem prawie od 5 lat. Zaczęło się od tego, że jej mama jest naprawdę atrakcyjna i wyluzowana, może nawet bardziej, niż sama Olka, która jest raczej zachowawcza.

Były imieniny ich ciotki, zjazd rodzinny i alkohol, oczywiście. Olka jest typem takiego strasznego ponuraka, wypindrzona laleczka, której wiecznie nic nie pasuje - tak było i w ten dzień, zachowywała się beznadziejnie. Przed kuzynkami chciała pokazać się z jak najlepszej strony, zapominając całkowicie o mnie.

W tym czasie Beata, mama Olki, zaczęła mi dawać znaki, że jej się podobam. Zaczęła mnie potajemnie macać, mówić bardzo sprośne rzeczy i żartować w erotyczny sposób. Pamiętam, że zaczęła ssać kiszonego ogórka patrząc mi prosto w oczy, podniecała mnie bardzo, jak w pornolu. No i tak właśnie doszło do tego, że posuwałem ją na pralce w łazience jeszcze tego samego wieczoru.

Później ja i Beata milczeliśmy. Zero tematu do czasu, aż po kilku dniach akcja się powtórzyła. I tak przez kolejne miesiące, lata...

Za każdym razem mówimy, że już tego nie będzie, że nie możemy, że to ostatni raz, ale i tak do tego dochodzi. Jest boska w tym, co robi i mimo że to jest złe, podnieca jeszcze bardziej. A Olka?

Wiem, że na pewnej domówce przespała się z chłopakiem swojej kuzynki, ale nie poruszam tego tematu. Nasz związek dawno wygasł i jest tylko fikcją.
67 95
pozostało 1000 znaków
maikadodano 190 dni temu
To po co go ciagnac jak wygasł
1 odpowiedź
SzaryObywateldodano 189 dni temu
To z nią zerwij. Takie trudne?
konto usuniętedodano 189 dni temu
Przecież to jakieś bzdury. Kiszony ogórek, pralka, co? A księżniczka nie miała okazji, aby was złapać, albo chociaż się domyślić od kilku lat...
Leenikadodano 188 dni temu
JPRDL CO ZA PATOLOGIA. Dobrze, ze was nie znam...
reklamy ukryte
reklamy ukryte
Kaśkabaskaaskadodano 188 dni temu
Ty to dopiero masz bujną wyobraźnie XD
KolanaMatkiPoezjidodano 189 dni temu
Skoro wygasł, jest fikcją, to się kurwa rozstańcie. Na chuj z nią jesteś, skoro uczucie wygasło i bardziej podnieca Cię jej matka? Zwłaszcza, że dobrze wiesz o tym, że i Twoja dziewczyna (tak samo popieprzona, jak Ty) Ci... rozwiń komentarz
monika8822dodano 190 dni temu
Zgadzam się z Maiką, po cholerę to ciągniecie..., jesteście takimi idiotami czy co..., Wy nie cierpicie, ale potem się okaże, że któraś jest w ciąży i zwalicie całe cierpienie na niewinne dziecko, jesteście popier... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
konto usuniętedodano 188 dni temu
Serio? Wiesz jak się kogoś nie kocha to nie powinno się z nim być. Rozstańcie się i nie krzywdzie siebie nawzajem. A co do bzykania matki swojej dziewczyny to po prostu uważam to za jedną z najgorszych rzeczy jaką mogłe... rozwiń komentarz
malina88dodano 190 dni temu
japierdole to z nia zerwij co za problem
konto usuniętedodano 189 dni temu
Szkoda słów- Panu już dziękujemy!
pozytywniezakreconadodano 188 dni temu
ten monpment kiedy masz na imie Ola, a twoja mama Beata XD
karolcia9401dodano 188 dni temu
skoro jest to fikcja nie związek to zerwijcie
Obrzezany69dodano 188 dni temu
Szkoda czasu marnować na coś co I tak nie ma przyszłości, rozstańcie się I niech sobie każdy, poukłada życie na nowo.
Olaaaaaaadodano 188 dni temu
Dobry zięć, córkę raz teściową pięć :D
strumykplyniezwolnadodano 188 dni temu
Ssanie ogórka kiszonego. <333
AvrilAprildodano 188 dni temu
Po co razem jesteście? Chociaż w sumie oboje jesteście siebie warci
asusdodano 188 dni temu
Bzykaj MILFetkę jak długo tylko się da, ciężko potem o podobną jakość seksu. Młode dupeczki myślą, że słit figurka w lustrze i rozłożone nogi wystarczy :D
1 odpowiedź
Shade90dodano 188 dni temu
Bzyknełam mą siostrę kolczatke kiedyś i wyszło że jednak woli mą przyjaciółkę...gdzie ta logika xwx
PomogeJakMogedodano 188 dni temu
Skoro ten związek wygasł i to fikcja to w końcu go skończcie. Skoro oboje się zdradziliście to nie ma sensu się tak oszukiwać i być razem. Nie musicie rozmawiać dokładnie o tym wszystkim bo to na pewno byłoby trudne. Moż... rozwiń komentarz
Nenadodano 188 dni temu
Co za pierdoły czytam
Realistadodano 188 dni temu
Kurde - jak Olka jest wypindrzonym ponurakiem, któremu ciągle coś nie pasuje - to jak to świadczy o tobie, który był (przez jakiś czas na poważnie) jej facetem? Podpowiem - przemega chujowo. Co do sytuacji,... rozwiń komentarz
nigoldodano 188 dni temu
TO PO CHUJ Z NIĄ CHODZISZ
jak posuwasz matkę to posuwaj ale zerwij z dziewczyna
Kornela15dodano 188 dni temu
Powinnam poczuć niesmak po przeczytaniu tego, prawda? Tym czasem w pewnym sensie Cię rozumiem. Związek, w którym cała chemia, namiętność itp. wygasły to już nie związek, a jak napisałeś fikcja, więc po co ją ciągn... rozwiń komentarz
gqrekdodano 186 dni temu
Nie rozumiem tego typu ludzi jak ty. Do niczego to nie zamierza. Życie to nie tylko seks.
Summerwinedodano 188 dni temu
Wszyscy troje jesteście siebie warci ty, twoja panna i jej matka
zlawrednabrzydkadodano 188 dni temu
Skoro wygasł to sie rozstańcie i weź się za mamuśkę
Kochanakiziadodano 187 dni temu
Japierdole :V To sie z nią rozstań a nie za plecami robisz takie rzeczy ona nie lepsza i to jest związek?
DemonicDreamdodano 188 dni temu
Masz się czym chwalić... :p

reklamy ukryte

następne wyznanie
Nasza nowa książka
Prawdopodobnie najlepsza książka roku. Setki niepublikowanych wyznań. Zamów przedpremierowo!

reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni
239 dni temu
Moja 28-letnia córka zadzwoniła dziś do mnie i powiedziała, że się zakochała.

5 lat temu w wypadku... czytaj dalej
211 dni temu
Ostatnio w przedszkolu mojej córki organizowano bal przebierańców. Rodzice również byli zaproszeni, więc udałam... czytaj dalej
34 dni temu
Ostatnio wybrałam się z moim partnerem do McDonalda. W pobliżu nas siedziały trzy dziewczyny w wieku mniej więcej... czytaj dalej
34 dni temu
Mam wspaniałą, mądrą i kochaną dziewczynę, którą cenię bo jest chodzącym prawie ideałem. Jesteśmy ze sobą... czytaj dalej
193 dni temu
Wydarzenie miało miejsce kilka dni temu. Wróciłam ze szkoły. Nadal pamiętam ten okropny zapach.
Spytałam się... czytaj dalej