reklamy ukryte
reklamy ukryte
179 dni temu
Ten moment, gdy chcesz napisać jakieś fajne wyznanie, ale w twoim życiu nie dzieje się nic ciekawego.
411 135
pozostało 1000 znaków
ZakreconaPsychopatkadodano 177 dni temu
Ten moment, gdy chcesz napisać jakiś fajny komentarz, ale na tej stronie nie ma już żadnych ciekawych wyznań.
143
2 odpowiedzi
niktniewiedodano 178 dni temu
Ja tam czytając te wyznania, cieszę się, że nie mam takich przygód...
GirlOnlinedodano 176 dni temu
Ten moment gdy na główną znowu trafia beznadziejne wyznanie,więc rzucasz telefonem o ściane
1 odpowiedź
Rupert_Klopsdodano 176 dni temu
Człowiek pisze opowieść prosto z serca i z poczekalni nawet nie wyjdzie, a jakieś gówno od razu tu wpada.
reklamy ukryte
reklamy ukryte
justapieceofcakedodano 156 dni temu
Ten moment, gdy twoje życie jest tak nudne, że czytasz to wyznanie.
1 odpowiedź
jestem_znajomadodano 150 dni temu
Ten moment gdy marnuje 30 sekund swojego życia na czytanie bezsensownych wyznań :/
Tiramissadodano 169 dni temu
Znam ten ból.
Wikuchadodano 175 dni temu
Ten moment...nudno
dinosaur62dodano 174 dni temu
Jak jest dobrze, to i lepiej jak nic nowego nie przychodzi, bo nigdy nie wiesz, czym los Cię zaskoczy.
anonim9686dodano 135 dni temu
ten moment kiedy zastanawiasz sie kto wgl akceptuje takie ,,wyznanie"
Werciaxddodano 139 dni temu
Wzruszylam się. .
mengeledudele2137dodano 43 dni temu
tak było,tak jak pan jezus powiedział
_pizzatimedodano 121 dni temu
Utozsamiam się z Tobą
komentator515dodano 115 dni temu
kiedy zastanawiasz się co robisz ze swoim życiem. czy ktos jeszcze ma tak ze w wielu sytuacjach zastanawia sie co tu robi?
madryxczlowiekxdodano 85 dni temu
nie roznimy sie za duzo
ema123dodano 130 dni temu
Hahah xD
Larysaaadodano 21 dni temu
haha xD
SamotnyMordercadodano 99 dni temu
ja moglbym pomoc, tylko ze pozniej ja bede musial to wyznanie napisac.
armarteudodano 168 dni temu
mam tak samo
ania1608dodano 25 dni temu
I takie gówno dostało się na główną:))))))
p2000dodano 28 dni temu
Chuj ci w dupe
ZosiaMiszczykdodano 157 dni temu
toja
Gasparddodano 155 dni temu
Wow
melomandodano 98 dni temu
słabe

reklamy ukryte

następne wyznanie
nasze nowe forum
Nieopublikowane wyznania, jeszcze więcej emocji, dyskusje, problemy i porady. Szukasz inspiracji? Przejrzyj działy i zdecyduj, gdzie podzielisz się swoją przygodą.


reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni
162 dni temu
Pamiętam, jak mój tata odprowadzał mnie do szkoły i chował się za murem, żeby moi rówieśnicy nie... czytaj dalej
182 dni temu
Moja 28-letnia córka zadzwoniła dziś do mnie i powiedziała, że się zakochała.

5 lat temu w wypadku... czytaj dalej
182 dni temu
Mam młodszego brata, który zawsze robi mi na złość. Zawsze kiedy wpadają do mnie przyjaciółki on specjalnie... czytaj dalej
176 dni temu
Leżałam ostatnio w szpitalu, spędziłam tam cały tydzień. Przez ten czas codziennie odwiedzał mnie mój kochany... czytaj dalej
188 dni temu
Moja dziewczyna jest gruba. Tak, jest gruba, bo jest chora. To efekt uboczny ogromnej dawki hormonów, które musi... czytaj dalej