reklamy ukryte
reklamy ukryte
Miałem wtedy 16 lat, a ona 17.

Przedstawił nas sobie nasz wspólny znajomy. Było to na dyskotece. Pamiętam nawet dokładnie, jak była ubrana, chociaż było to z 10 lat temu.

Wspólna pogawędka, tańce… Była naprawde fajną, ładną dziewczyną, zakochałem się w niej chyba od pierwszego wejrzenia. No i najważniejsze - przeklinam ten dzień, w którym ją poznałem.

Moje uczucie nie zostało odwzajemnione, a siedzi mi ona w głowie do dzisiejszego dnia. Zjadło mi to mnóstwo nerwów.

Bardzo często zastanawiam się, dlaczego tak wyszło i nie mogę tego pojąć. Gdy się widywaliśmy to mieliśmy o czym gadać, myślę że swobodnie czuliśmy się w swoim towarzystwie. Zawsze starałem się być miły wobec niej, zawsze starałem się ją pocieszać i rozumieć.

Fakt, może i nie jestem za piękny, może i skończyłem mniej szkół od niej, ale zawsze starałem się coś mieć w życiu. Zawsze pracowałem ciężko, mam samochód, mam swoje mieszkanie, na które ciężko zapracowałem.

Wiele osób w moim wieku może sobie pomarzyć o takich rzeczach, ale ja zawsze chciałem mieć coś swojego. Nie jestem typem kolesia, jak goście z jej zdjęć, którzy lubią pokazywać na ręku podróbki drogich zegarków, wożą się drogimi samochodami, wiecie o co chodzi.

I to jest chyba mój błąd - nie pasuję do dzisiejszego świata palantów w rurkach z wyżelowaną głową i telefonem większym od ich pustego łba.

Wiele razy powtarzałem sobie, że nie będę już o niej myślał, ale niestety jest inaczej. W sumie nie wiem czy ona zasługuje na to, by obdarzać ją takim uczuciem. Zawsze mnie olewała, zawsze wymyślała jakieś preteksty, żeby się nie spotkać, chociaż proponowałem setki razy i nigdy nie ukrywałem, że mi się bardzo podoba.

Chyba nigdy nie dowiem się, dlaczego tak wyszło, jak wyszło.
99 31
pozostało 1000 znaków
olga91dodano 176 dni temu
jak bedziesz skupiał sie caly czas na niej, może ominać Cie szansa na realny związek z jakas inna kobieta...cóż musisz sie pogodzic z tym, że ona poprostu nie chce. Powodzenia ;)
niktniewiedodano 175 dni temu
Skoro nie jesteś tym wyżelowanym palantem w rurkach, nie szukaj dziewczyny, która chce właśnie takiego palanta. W dzisiejszych czasach trudno o kogoś normalnego, ale jak spotkasz odpowiednią dziewczynę, na pewno d... rozwiń komentarz
whitepowerdodano 176 dni temu
Ale dlaczego obrażasz innych ? Ona Cie po prostu nie kocha;( Ale czy to jest powód do obrażania i wyzywania ? Jest mnóstwo subkultur i w każdej znajdzie się ktoś mnie rozgarnięty, ktoś chamski, ktoś intelig... rozwiń komentarz
gratkadodano 175 dni temu
To ze ona cie nie kocha nie znaczy ze musisz wyzywać innych :) Kazdy ubiera sie jak chce, robi co chce. Czy tolerancja jest taka trudna?
1 odpowiedź
reklamy ukryte
reklamy ukryte
ottettusdodano 174 dni temu
Gościu daj sobie spokój, co Ci da to zamartwianie? Masz prace, dom... Kobieta też się znajdzie ;) Problem jest taki, że póki skupiasz się na rzeczach które cię gnębią, to nigdy nie będziesz szczęśli... rozwiń komentarz
Kanadadodano 174 dni temu
Nie rozumiem. Nie kocha Cie to po co się męczyc. Nikt nikogo nie zmusi do miłości.
majka98dodano 174 dni temu
moim zdaniem jesteś dobrym przykładem na idealizowanie osoby która Ci się podoba .. zamiast babrać się w wyznawanie miłości co ci kompletnie nic nie da oprócz złamanego serca bo laska wydaje się być nie zai... rozwiń komentarz
TakaSobieJa1dodano 174 dni temu
Jak można zmarnować 10 lat na nieodwzajemnioną miłość?! Już dawno mogłeś ułożyć sobie życie z inną kobietą. Jak możesz mówić że błędem jest to że nie hasasz w rurkach i z żelem na głowie? Wiesz ile kobiet marzy o ... rozwiń komentarz
IvanHeardodano 175 dni temu
Do świata palantów w rurkach definitywnie nie pasujesz, ale w świecie friendzone'owców byś się odnalazł ;)
konto usuniętedodano 169 dni temu
Ty no jak bym siebie widzial , znam ten ból mordo no naprawde identiko , trzym sie, walcz no i trzymam kciuki bo ja chyba przegralem
Cupidoododano 172 dni temu
Po pierwsze jak dla laski twoja kasa jest najważniejsza (a chyba z takiego założenia wychodzisz pisząc o mieszkaniu i samochodzie) to po cholerę się z nią spotykać. Ale nie o tym chciałem. Napisales że zawsze starales by... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
konto usuniętedodano 169 dni temu
Może po prostu ona nic do Ciebie nie czuje? Jeśli ona jest bogata to normalne, że ma znajomych, którzy mają podobną sytuacje materialną więc nie wiem czemu obrażasz jej znajomych.
kalutadodano 173 dni temu
Nie mów o wszystkich facetach jednakowo.. Nie wszyscy w dzisiejszych czasach tacy są ;--;
CoJaRobieTudodano 168 dni temu
Bogaty ziomek, z furą, dbający o wyglad i pociągający kobiety vs facet harujący na wszystko, zdesperowany z miłości :/ who wins?
SzczerySkurwieldodano 169 dni temu
Jak chcesz z tym skończyć i zacząć poznawać laski 9/10 to napisz mi na priv, bo "kiedyś" (w 1 kuhwa gimnazjum) miałem taki sam problem XD żal mi cie że chciało ci się czekać tyle lat ale walić to pomogę ci z do... rozwiń komentarz
lukwy1dodano 169 dni temu
Nie każdy facet w rurkach musi być palantem...
Nyanadodano 175 dni temu
Dlaczego obrazasz gust i styl ubioru innych ludzi? '^'
1 odpowiedź
estera321dodano 173 dni temu
Też miałam w życiu taką osobę i moje myśli były podobnie ukierunkowane jak Twoje dopóki nie zdałam sobie sprawy, ze owa osoba tak bardzo przyciagala mnie myslami z powodu ze nie moglam Jej miev i z nią byc tak jak... rozwiń komentarz
eertvdodano 177 dni temu
wiem ze jest cieszko wyznac milosc ale musisz jej to wyznac wtedy zrobi ci sie lzej
-11
1 odpowiedź

reklamy ukryte

następne wyznanie
nasze nowe forum
Nieopublikowane wyznania, jeszcze więcej emocji, dyskusje, problemy i porady. Szukasz inspiracji? Przejrzyj działy i zdecyduj, gdzie podzielisz się swoją przygodą.


reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni
160 dni temu
Pamiętam, jak mój tata odprowadzał mnie do szkoły i chował się za murem, żeby moi rówieśnicy nie... czytaj dalej
180 dni temu
Moja 28-letnia córka zadzwoniła dziś do mnie i powiedziała, że się zakochała.

5 lat temu w wypadku... czytaj dalej
180 dni temu
Mam młodszego brata, który zawsze robi mi na złość. Zawsze kiedy wpadają do mnie przyjaciółki on specjalnie... czytaj dalej
174 dni temu
Leżałam ostatnio w szpitalu, spędziłam tam cały tydzień. Przez ten czas codziennie odwiedzał mnie mój kochany... czytaj dalej
186 dni temu
Moja dziewczyna jest gruba. Tak, jest gruba, bo jest chora. To efekt uboczny ogromnej dawki hormonów, które musi... czytaj dalej