reklamy ukryte
reklamy ukryte
209 dni temu
Ostatnio założyłam sobie aparat na zęby. Strasznie tego nie chciałam, było to dla mnie przekleństwo, nie tylko z powodu wygody ale również z powodów estetycznych... Ale rodzice się uparli. No nie oszukujmy się życie z aparatem nie jest bajką. Szczególnie gdy stać Cię tylko na ten najtańszy, metalowy druciak. Byłam załamana.

Marudziłam mojemu Wojtkowi od dłuższego czasu, że strasznie nie chcę tego zakładać. Trochę się bałam, że nie będę się mu już podobać tak jak przed założeniem. Kiedy mnie pierwszy raz zobaczył, uśmiechnął się od ucha do ucha i spontanicznie mnie pocałował, bo był ciekawy jak teraz nasze pocałunki będą wyglądać. Był wręcz podekscytowany moim metalowym nieszczęściem. Potem spojrzał mi głęboko w oczy i wyszeptał, że jestem najpiękniejszą kobietą na Ziemi.

Ale ze mnie szczęściara!
181 18
pozostało 1000 znaków
Wickydodano 208 dni temu
Ja uwielbiam aparaty na zęby, nie masz się czym martwić! Wyglądają naprawdę uroczo :)
quaqidodano 208 dni temu
ja bym tak chciała aparat, mega mi sie podobaja
3 odpowiedzi
PsychoLoszkaKcdodano 203 dni temu
o bosz najpierw przeczytalam wujkowi i mysle co to za patola
3 odpowiedzi
Nyanadodano 205 dni temu
Zadna szczesciara, tak zachowaloby się 90% chlopakow
reklamy ukryte
reklamy ukryte
mala_czarna_wrednadodano 179 dni temu
"Z powodow estetycznych"? to lepiej mieć krzywe zęby?:) Sama nosiłam aparat, poza tym, że jedzenie w towarzystwie innych jest krępujące, to nie widzę jakiś wiekszych
1 odpowiedź
mimi09dodano 28 dni temu
Szczęściara bo koleś nie rzucił jej z powodu aparatu na zęby...
Yukidodano 201 dni temu
Brawo dla chłopaka! Też noszę aparat i wiem jaka to udręka ale nie trafiłam na chłopaka któremu to się podoba :(
1 odpowiedź
czekolada69dodano 201 dni temu
też*
DOBRYdodano 130 dni temu
Ja tam lubię dziewczyny z aparatami nie wiem czemu po prostu kojarzy mi się to z uśmiechem ;D
hiixiixdodano 34 dni temu
Przestań straszyć ludzi. Noszę aparat ponad rok i ciekawe tylko gdzie jest ten ból, bo jakoś mnie nic nie boli.
hiixiixdodano 34 dni temu
Niewygodne? Przecież aparatu w ogóle się nie czuje.
Gentelmendodano 119 dni temu
Kobieta w której się zakochałem też miała aparat na zęby :) wyglądała w nim jak typowy aniołek :)
Awanadodano 106 dni temu
Meh.
Ja tam lubię swój aparat. Szczególnie, że pani doktor ma w zapasie pastelowe gumeczki.
Panna_Lupindodano 148 dni temu
Według mnie aparaty są OK. Szkoda tylko, że są niewygodne. Sama kiedyś miałam. A to co zrobił twój Wojtek było naprawdę urocze.
nieznajomyzpoznaniadodano 74 dni temu
W moim śnie widziałam kogoś, a rano zrozumiałam, że nie jestem od tej chwili sobą, choć wygląd mój nie zmienił się... jestem.. po prostu aparatką chłopcy.. wspominam o nich rzadko, przecież mam tylko naście lat...
PomocnaLubNiedodano 63 dni temu
he he, ale zabawne. Ja mam okulary, będę miała też ten najtańszy. I CHODZĘ DO PODSTAWÓWKI. Ja będę miała piekło.
zpatrycja92dodano 15 dni temu
Nosiłam aparat tylko przez rok. Płakałam jak musiałam go ściągnąć
Panna_Lupindodano 148 dni temu
Według mnie aparaty są OK. Szkoda tylko, że są niewygodne. Sama kiedyś miałam. A to co zrobił twój Wojtek było naprawdę urocze.
xdddddodano 44 dni temu
tu uczucie gdy kazdemu podobaja sie aparaty ortodontyczne a ty musisz go nosic bo wydalas duzoo na niego kasy (ok.6.000zl)
jestem_znajomadodano 176 dni temu
Też mam aparat ale tylko taki na noc :)) chciałabym mieć chociażby takiego "druciaka". Bo strasznie mi się podoba heh :D
1 odpowiedź

reklamy ukryte

następne wyznanie
nasze nowe forum
Nieopublikowane wyznania, jeszcze więcej emocji, dyskusje, problemy i porady. Szukasz inspiracji? Przejrzyj działy i zdecyduj, gdzie podzielisz się swoją przygodą.


reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni
260 dni temu
Dzisiaj w pracy pierwszy raz zdecydowałem się pokazać swój piękny wytatuowany rękaw na prawej ręce. Zazwyczaj w... czytaj dalej
189 dni temu
Pamiętam, jak mój tata odprowadzał mnie do szkoły i chował się za murem, żeby moi rówieśnicy nie... czytaj dalej
194 dni temu
Jestem jedną z tych osób, które nie wyobrażają sobie życia bez pizzy. Ostatnio przeczytałam w internecie o dniu... czytaj dalej
4 dni temu
Jestem młodym mężczyzną, potrafię zarobić na siebie, ale powiem szczerze, że nie przelewa mi się za bardzo.... czytaj dalej
4 dni temu
Ostatnio wybrałam się z moim partnerem do McDonalda. W pobliżu nas siedziały trzy dziewczyny w wieku mniej więcej... czytaj dalej