reklamy ukryte
reklamy ukryte
456 dni temu
Kochani, proszę o lajki dla mojej żony, która właśnie urodziła czworaczki!

Ja się boję pójść na pobranie krwi, a ta wspaniała, silna kobieta wydała na świat cztery zdrowe, energiczne maleństwa.

Dziewczyny, jesteście nieocenione.
566 42

pozostało 1000 znaków
Neovisadodano 455 dni temu
ogarnijcie sie z tym żebraniem, kuzwa facet aie cieszy, a wy "nie żebraj o lajki". Mozecie sie w dupe ugrysc^^
1 odpowiedź
Syntezdodano 455 dni temu
Twoja żona urodziła, a ty prosisz o "lajki"?
1 odpowiedź
maskaaadodano 455 dni temu
Powiedz jej to, daj jej kwiaty, a nie żebraj o lajki ! Świat schodzi na psy
1 odpowiedź
kachutekdodano 455 dni temu
No ba :)
reklamy ukryte
reklamy ukryte
fakdojczdodano 455 dni temu
omg poprosił o lajki, świat schodzi na psy!!!! poprosił nas o kliknięcie w znaczek, omg omg omg
2 odpowiedzi
Tajladodano 455 dni temu
Ja szczerze trochę współczuję czworaczkow. Ale like masz jeśli to ma poprawić wam humor. Tak wgl to GRATULACJE!!! :*
BleBleBlaBladodano 455 dni temu
Facet chce po prostu pokazać żonie odzew społeczeństwa. Ale nie... Dajecie tzw. "lajki" jakiemuś głupiemu wpisowi, a nie wysiłkowi tej kobiety.
Kochanakiziadodano 455 dni temu
Gratulacje :)
tempteddodano 454 dni temu
Dumny Tato ja Ci gratuluję i radzę nie czytać tej fali nienawiści powyżej.
Pxtkadodano 454 dni temu
Zdrowka dla żony i dzieciaków :)
Tajemnicza80812dodano 403 dni temu
A co jej kurwa dadzą te twoje lajki?
wiki684dodano 451 dni temu
Ja mam 17 lat i za każdym razem na pobraniu krwi płacze jak mała dziewczynka :D czy tylko ja tak mam?
KingaQueendodano 404 dni temu
brawa dla żony My zawsze twarde :)
serfgawertygte5w45yhdodano 442 dni temu
NO FAKT , JESTEŚMY NIEDOCENIANE , ALE WSPÓŁCZUJE CI TYLU BAHORÓW !
Komiksowo65dodano 401 dni temu
Życzę im i jej dużo zdrowia i szczęścia
zkidondodano 453 dni temu
Wow!!!
zapomniana97dodano 455 dni temu
Faceci troche rozumu !
Zdrówka dla mamy i maluchów !
Neovisadodano 454 dni temu
ameba to ty jestes co najwyzej ^^
PomogeJakMogedodano 454 dni temu
Gratulacje :)
Żona dała radę, ale urodziła bo nie miała wyboru. A ty masz wybór: albo iść na pobranie krwi albo nie.
Powodzenia w wychowywaniu ;)
Neovisadodano 454 dni temu
Nie obrazaj mnie, to po pierwsze, a po drugie polecam zapoznac sie z zawartoscia slownika zanim zaczniesz pisac komantarze ;)
Stoicki_Spokojdodano 372 dni temu
JPRDL
CO!
ZA!
DEBILSTWO !!!!
WYZYWAĆ TYCH CO DOBRZE GADAJĄ , CO ZA ŻENADA !! ZEBRZENIE O LIKE TO DNO ! CZYŻBY KTOŚ MAJĄC RÓŻOWE OKULARY MYŚLI ŻE LIKEM WYZYWI RODZINE ? EHHH LUDZIE KOCHAJĄ SIE CZOŁGAĆ ... rozwiń komentarz
Blackssleepgirldodano 407 dni temu
Trzymam Kciuxy. Pozdrowienia dla zony i dzieciaczkow
Komentatorka123dodano 455 dni temu
Mnie bardziej w oczy razi ,,ja się boję pójść na pobranie krwi".
Lucyq3dodano 333 dni temu
Haha no raczej wyboru nie miała.
Wiktorrdodano 454 dni temu
jakie to jest glupie, ze tak zalosne "wyznania" trafiaja na te strone
Miguelpdodano 455 dni temu
biedny dzieciak
z uposledzonym ojcem
autyzm ma w banku
1 odpowiedź
acVaporydodano 455 dni temu
Like nic nie dadzą, proszenie dziś o like jest jak żebranie, aż tak ludzie nisko upadają by żebrać o takie coś co nic nie daje
-17
1 odpowiedź
Cocadodano 455 dni temu
Urodziła bo nie miała wyboru...
Jak by faceci byli w ciąży też by musieli urodzić. Tym bardziej, że nie ona jedna. Każdy ojciec teraz będzie chciał lajka bo mu żona dziecko urodziła?
-17
1 odpowiedź

reklamy ukryte

następne wyznanie
nasze nowe forum
Nieopublikowane wyznania, jeszcze więcej emocji, dyskusje, problemy i porady. Szukasz inspiracji? Przejrzyj działy i zdecyduj, gdzie podzielisz się swoją przygodą.


reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni
0 dni temu
Od czwartej klasy dostałam od rodziców taki profit, aby i nie wracać samej, ani broń Boże laskiem (w tamtych... czytaj dalej
0 dni temu
Jako młody chłopak sprawiałem pewne problemy wychowawcze, uchylałem się od służby wojskowej, wpadłem w... czytaj dalej
0 dni temu
Piszę to tylko dlatego, żeby sprawdzić, czy ja sobie coś wmawiam, czy jest serio tak jak myślę.
Poznaliśmy się... czytaj dalej
dziś
Moja siostra jest kompletnie uzależniona od telefonu i praktycznie wcale nie wypuszcza go z ręki. Już nawet nie... czytaj dalej
0 dni temu
Mam ćwierć wieku, od pięciu lat jestem/byłam w szczęśliwym związku. Dlaczego ten ukośnik? Bo już sama nic nie... czytaj dalej