reklamy ukryte
reklamy ukryte
223 dni temu
Zadzwoniła do mnie moja dziewczyna w środku nocy. Zaryczana, roztrzęsiona, nie mogła nic wystękać poza "przyjedź, błagam, szybko", więc naciągnąłem spodnie na dupę i biegnę do samochodu, skrobię szybę jedną ręką a drugą odpalam silnik, jadę, pędzę na czerwonym, bo ona nie odbiera telefonu.

Przerażony walę do drzwi, otwiera mi spłakana i drżącą ręką pokazuje na ścianę.

"BO TU BYŁ PAJĄK, ALE JUŻ GDZIEŚ POSZEDŁ".

I wiecie co?

Tak kocham tego czorta, że podczas kiedy ona spała w najlepsze, szukałem z latarką tego zasranego pająka do czwartej rano.

I znalazłem, i ubiłem, i zostawiłem przykryte szklanką truchło, żeby wiedziała, że jej nie oszukuję.
Chyba dobry ze mnie facet.


571 8
pozostało 1000 znaków
DevilnRolldodano 222 dni temu
Już cię lubię :-)
paula16dodano 222 dni temu
Kochany! Haha związek taki jak ten czyli pełen miłości ale również szalony to chyba marzenie każdego! :D
natalkadodano 222 dni temu
haha ja tez chce takiego chłopaka jak ty ! zaaaazdro
1 odpowiedź
Przyczajona---dodano 222 dni temu
szacun
reklamy ukryte
reklamy ukryte
pabloo901dodano 222 dni temu
Jakbym Cię znał to bym Ci postawił piwo ;)
cataleyadodano 222 dni temu
Facet taki jak ty to prawdziwy skarb i marzenie każdej kobiety!
Dlaczego wszyscy tacy nie jesteście?
Ahhh, na prawde pełen podziw, szacunek i uznanie ;-)
... z odrobiną zazdrości :-P
1 odpowiedź
Nyanadodano 222 dni temu
Zostań moim mężem '-'
owllinedodano 222 dni temu
wow
Tevokadodano 222 dni temu
Zazdroszczę jej :3
WidzeZmarlychLudzidodano 222 dni temu
Wyjdz za mnie xD
Magicznagondoladodano 222 dni temu
najlepszy jaki może być ;) Gratuluję
LittleHoneyGirldodano 221 dni temu
Szacun :) Widać, że ci na niej zależy
ShadowXdodano 221 dni temu
Wow. Jeżeli "muj monsz" to czyta, to pozdrawiam. Adrvna forever.
ninka_anonimdodano 222 dni temu
A mój misiek straszył mnie biedronką, a boje sie wszelkich robaków.
Podobna reakcja, cała zapłakana. ale przeprosił, tak się tym przejął ^^ słodkoo
xbright_blackxdodano 221 dni temu
gdy u mnie jest pajak albo mucha to podsadzam kota najwyzej jak tylko siegne i biegam z nim po pokoju za cholernym szkodnikiem XD
HelloOriginalSWdodano 61 dni temu
krzysiu by tego nie zrobił
xdddddodano 221 dni temu
słodko
tanonimowadodano 221 dni temu
Ooo
AJM_LPdodano 222 dni temu
wow
Sushidodano 221 dni temu
o jezu, jaki kochany!
ritta_jagielonskadodano 221 dni temu
Dziewczynu już takie są
wyznaniowaxadodano 221 dni temu
Dobry? Zajebisty :'D
aniol98dodano 192 dni temu
kozak i bohater . rozumiem bo jako kobieta mam ten sam problem :D
pati_stuudodano 191 dni temu
tez chce takiego chlopaka ;(
AnonimowaKoniaradodano 38 dni temu
słodko:)
Queen_Of_Wolwesdodano 197 dni temu
ze świecą takiego szukać :D zazdroszcze tej szczęściarze :)
konto usuniętedodano 214 dni temu
Mistrz XD Pozdrów dziewczyne
dinosaur62dodano 221 dni temu
No pewnie, że dobry z Ciebie facet.Dziewczyna powinna być dumna z Ciebie," pogromco pająków"
Mufinkadodano 218 dni temu
Awww jaki słodziak
Zuziqqdodano 221 dni temu
Truchło pod szklanką xD
Zuziqqdodano 221 dni temu
Awww <3
ViKarasudodano 220 dni temu
Oooo
dagamaradodano 221 dni temu
Jesteś kochany tez chce takiego chłopaka
Miguelpdodano 218 dni temu
gratuluje
dla glupiej dupy odebrales zycie innej istocie
smerfetka125dodano 220 dni temu
do mnie kiedys kolega przyjechal 50 km zabic pajaka, bo tez zaplakana dzwonilam xd
1 odpowiedź
Kotuuuudodano 31 dni temu
o kurwa
smerfetka125dodano 220 dni temu
tak kolega ;p
Takasebeznazwydodano 188 dni temu
No..kupuje ci żelki , szacun. xD
Inna_Anonimowwdodano 221 dni temu
Zazdroszcze! Też chciała bym takiego partnera, ale chyba nie jest mi to dane ;)
Bella15dodano 221 dni temu
❤️❤️❤️
dominikdjdfjfkktkdodano 78 dni temu
wyjdz za ta wariatke
persfazjadodano 221 dni temu
ooo
zosiaxoxododano 221 dni temu
Ojeeeeeeezu!!!
Mysia_2003dodano 221 dni temu
ooooo jak ja jej zazdrosze <3
Grubaszinternetufdodano 221 dni temu
pierdolony...
PowiemWamdodano 221 dni temu
pojebany pantofel jesteś. ona widocznie nie szanuje twojego czasu
-12
1 odpowiedź

reklamy ukryte

następne wyznanie
nasze nowe forum
Nieopublikowane wyznania, jeszcze więcej emocji, dyskusje, problemy i porady. Szukasz inspiracji? Przejrzyj działy i zdecyduj, gdzie podzielisz się swoją przygodą.


reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni
260 dni temu
Dzisiaj w pracy pierwszy raz zdecydowałem się pokazać swój piękny wytatuowany rękaw na prawej ręce. Zazwyczaj w... czytaj dalej
189 dni temu
Pamiętam, jak mój tata odprowadzał mnie do szkoły i chował się za murem, żeby moi rówieśnicy nie... czytaj dalej
194 dni temu
Jestem jedną z tych osób, które nie wyobrażają sobie życia bez pizzy. Ostatnio przeczytałam w internecie o dniu... czytaj dalej
4 dni temu
Jestem młodym mężczyzną, potrafię zarobić na siebie, ale powiem szczerze, że nie przelewa mi się za bardzo.... czytaj dalej
4 dni temu
Ostatnio wybrałam się z moim partnerem do McDonalda. W pobliżu nas siedziały trzy dziewczyny w wieku mniej więcej... czytaj dalej