reklamy ukryte
reklamy ukryte
W ostatni weekend poszedłem z kumplami na piwo. Nie widzieliśmy się już dość długo, więc trzeba było nadrobić męskie rozmowy przy browarze. Oczywiście nie ma czegoś takiego jak "jedno piwo", dlatego skończyło się na dziesięciu. Ogólnie nie mam w zwyczaju dużo pić, ale raz na jakiś czas mi się zdarzy i to był jeden z tych "razów", kiedy trochę mnie poniosło. No życie. W każdym razie możecie sobie wyobrazić jak wyglądał mój powrót do domu tego wieczoru, a może już ranka.

Bałem się reakcji mojej dziewczyny, z którą mieszkam dopiero kilka miesięcy. Wiem, że należy do stanowczych osób. Kocham ją i dobrze nam się układa, ale jeszcze dużo przed nami. Musimy poznać się lepiej w różnych sytuacjach. Nigdy wcześniej na przykład nie zdarzyło mi się wrócić do naszego mieszkania w takim stanie jak wtedy. Moja Ola opowiedziała mi jak to wyglądało.

Zataczając się na boki recytowałem nieustanne: "przepraszam, przesadziłem". Ola zdjęła mi buty i kurtkę, po czym pomogła dojść do łóżka. Rozebrała mnie, podstawiła miskę, która na szczęście się nie przydała, po czym pocałowała mnie w czoło i wtuliła się we mnie, przymykając oko na moją alkoholową woń. Kolejnego dnia śmiała się ze mnie, że trochę "poleciałem z tematem" i nie rzuciła ŻADNEGO dogryzającego tekstu. Była w świetnym humorze, uśmiechnięta, jak zawsze. Szczerze? Byłem w szoku.

Z tego co widzę to laski co chwilę robią jazdy o bzdury. Każdemu facetowi życzę tak wyrozumiałej kobiety. Jestem szczęściarzem, że mam blisko tak wspaniałą osobę. Marzę, aby została na zawsze. Kocham Cię, Olu.
396 13

pozostało 1000 znaków
jaaoladodano 469 dni temu
Ale dlaczego niby byłeś w szoku? Czego się spodziewałeś? Że wściekła dziewczyna czeka na Ciebie z awanturą? Jezu ludzie, nie przesadzajmy. Reakcja dziewczyny jest normalna, taka jak powinna być, bo jesteście młodzi i nie... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
nawiedzona25dodano 469 dni temu
Pamietaj tylko zeby nie nadużywać jej zaufania ,bo juz nie bedzie taka wyrozumiala i szczesliwa na Twoj widok. Ja tez kiedyś byłam taka ale moj facet tego nadużywał i zmienilam sie w ta wredna babe , ktora czeka na męża ... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
filemonadodano 468 dni temu
Jej zachowanie było kompletnie normalne, a twój szok jest spowodowany internetowa wizja kobiety. Jest ona sprowadzana strasznej jedzy która potrafi się tylko obrażać, odmawiać seksu i zabierać kasę. Mniej ... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
gwiazdka450dodano 467 dni temu
Too dbaj o to co masz. ...
reklamy ukryte
reklamy ukryte
Nyanadodano 468 dni temu
No bo może nye wiecie, ale kobieta to też człowiek! I tez moze grać w lola czy w csa! Może nyenawidzieć makijażu, ploteczek, interesowac się motoryzacją itd... To z pijanym mężem i wściekłą żoną to jeden z miliona głupic... rozwiń komentarz
CZORTdodano 461 dni temu
POCAŁUJ ŻABKĘ W ŁAPKĘ!
romekdodano 463 dni temu
Fajną masz dziewczynę, moja nie dość, że strzeliłaby focha, to jeszcze przez kolejne parę lat wypominała ten wieczór. Wiem co mówię, bo do dziś mam przypominany ostatni raz, kiedy się tak skułem, a było to ... rozwiń komentarz
CoJaRobieTudodano 463 dni temu
Ja bym cie opierdoliła za to że nie zabrałeś mnie ze sobą ;p
czaarnaowcadodano 469 dni temu
jak dla mnie zaden wyczyn z jej strony.
2 odpowiedzi
Przyczajona---dodano 469 dni temu
Dla mnie to nie jest dziwne. Jeśli się z kimś jest i się kogoś kocha to na tym to polega, by sobie pomagać i się sobą opiekować. Każdemu niekiedy zdarzy się za dużo wypić i przesadzić. Ale jesteśmy tylko ludźmi. Jeśli ta... rozwiń komentarz
KajkaG1234dodano 464 dni temu
Może też była pijana?
jalapeniakdodano 464 dni temu
Oczywiście taka reakcja powinna być normalna ale nie mówcie, że każda dziewczyna jest taka.
Mam bratową, która nigdy by tak nie zareagowała ^^
Znałem kiedyś taką, która nie znosiła alkoholu i... rozwiń komentarz
pocałościdodano 462 dni temu
Ja się wcale nie dziwię, że facet uważa to za coś wspaniałego. Teraz pełno się mówi o tym, jak to ciężko znaleźć wyrozumiałą kobietę lub dojrzałego mężczyznę. Coraz trudniej o nietoksyczny związek z przyszłością. ... rozwiń komentarz
Nikki12dodano 463 dni temu
A co zlego jak facet idzie sie napic z kumplami? Albo kobieta z kolezankami.
adriannn17dodano 463 dni temu
Chciałbym to samo napisać, niestety moja Ola uważa, że nasz związek by nie wyszedł..
PrawdeNapiszedodano 437 dni temu
pf. ja tez tak robie, a jeszcze rozkladam lozko w salonie, uchylam okno, zostawiam jemu napój i tabletkę na ból głowy .. a rano słyszę że jestem najgorsza i że to przeze mnie tak się zaprawił..
LadyLadodano 465 dni temu
za dużo kawałów o wkurzonej starej z wałkiem czekającej na pijanego męża - nie bierz ich na poważnie :D
Yolododano 464 dni temu
Dziennie człowiek powinien wypić około 2 litry płynów. Gość pisze że wypił 5 litrów w jeden wieczór. Aha
Psychopatekdodano 467 dni temu
cfgyhu
miki52dodano 467 dni temu
to chyba nie jest kobieta

reklamy ukryte

następne wyznanie
nasze nowe forum
Nieopublikowane wyznania, jeszcze więcej emocji, dyskusje, problemy i porady. Szukasz inspiracji? Przejrzyj działy i zdecyduj, gdzie podzielisz się swoją przygodą.


reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni
dziś
Od czwartej klasy dostałam od rodziców taki profit, aby i nie wracać samej, ani broń Boże laskiem (w tamtych... czytaj dalej
dziś
Jako młody chłopak sprawiałem pewne problemy wychowawcze, uchylałem się od służby wojskowej, wpadłem w... czytaj dalej
dziś
Piszę to tylko dlatego, żeby sprawdzić, czy ja sobie coś wmawiam, czy jest serio tak jak myślę.
Poznaliśmy się... czytaj dalej
dziś
Mam ćwierć wieku, od pięciu lat jestem/byłam w szczęśliwym związku. Dlaczego ten ukośnik? Bo już sama nic nie... czytaj dalej
dziś
Dzisiaj zostałam przepuszczona w Biedrze w kolejce, która ciągnęła się na milion kilometrów, a otwarta była tylko... czytaj dalej