reklamy ukryte
reklamy ukryte
Będzie mocno, bo tak lubię.

Jestem suką i jest mi w życiu łatwo. Wystarczy, że dowiem się, że jakiś facet, który wpadł mi w oko jest zajęty i diametralnie zyskuje w moich oczach jeszcze więcej.

Kocham to uczucie kiedy widzę, że ich kuszę, jestem zakazanym owocem dla nich, pragną mnie, jestem lepsza od ich dziewczyn. Nie rozbijam ich związków, bo to bez sensu, chyba, że któryś zacznie nazbyt cwaniakować. Jestem gorzką czekoladą, przy której zapominają o tym pojebanym świecie i problemach w związkach.

Mój były, który ma obecnie nową partnerkę, regularnie przyjeżdża do mnie na bzykanie.

Przeleciałam znajomego, który był w długim związku i nie stawiał wtedy żadnego oporu.

Miałam dwóch żonatych, którzy mówili, że jestem dla nich numerem jeden i nigdy nie mieli w łóżku lepszej.

Odbiłam faceta znajomej, której nie lubię, bo chciałam jej zrobić na złość - oczywiście problemów też nie było, facet był na skinienie palcem.

Bzyknęłam kiedyś faceta koleżanki, która o tym wie i jesteśmy obecnie przyjaciółkami.

Tańczyłam w klubie z zajętym facetem i wszystko byłoby ok, gdyby mnie nie pocałował na środku parkietu i widzieli to wszyscy jego znajomi.

Miałam seks-relację z kolegą, a w międzyczasie patrzyłam w oczy jego dupie i piłam z nią browara.

Chcecie morał?
Będzie inny niż zawsze.

Pilnujcie swoich facetów, bo jeśli myślicie, że Wasz partner nigdy Was nie zdradzi, to znaczy, że nie poznał mnie.
70 201
pozostało 1000 znaków
KeepCalmAndBeKIRAdodano 111 dni temu
nie wiem czy się śmiać czy płakać... i te wszystkie teksty jestem "gorzką czekoładą", "jestem zakazanym owocem". Nie wytrzymałam XD
2 odpowiedzi
Psychopatekdodano 112 dni temu
Ty masz najebane w bani ... Powiem tak .... rozpedz sie i jebnij glowa w sciane. " lepsza "??? tak lepsza w braku mózgu , obyś ty się w kims zakoxhala i ktos ci odbije faceta ;v nie pozdrawiam
2 odpowiedzi
MyślącaInaczejdodano 111 dni temu
A mój facet akurat gardzi takimi jak Ty :-D A każdy kto poszedł z Tobą do łóżka jest poprostu popierdolony jak każdy inny który zdradza. To samo tyczy się lasek. Może powinnaś od razu pracować jako p... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
haloziemiadodano 111 dni temu
uwierz, że każdy facet który zdradził swoją dziewczynę z tobą , zdradziłby ją również z kimś innym, nawet z jeszcze bardziej pustą szmatą, szmato
2 odpowiedzi
reklamy ukryte
reklamy ukryte
incia1993dodano 112 dni temu
Założyłam konto, tylko po to, aby zminusować
Verisadodano 111 dni temu
Ciekawe czy złapałaś syfa jakiegoś :))))
1 odpowiedź
daiyanoqueendodano 111 dni temu
"To jeszcze nie poznał mnie"
Tak, jesteś taka zajebista i wspaniała że każdy tylko o tobie marzy...
Komentarze wyżej takie prawdziwe...
confession123dodano 111 dni temu
Dajesz dupy każdemu, kto ma na to ochotę i kto później ma cię, no własnie, w dupie. Brawo, moje gratulacje :V
Tommoxdodano 111 dni temu
Prosta zasada :) suka nie da, pies nie weźmie. Jak dajesz to biorą. Ale to chłopaczki Cie biorą, nie mężczyźni. Ty myślisz jak wspaniale kusisz i jaka to seksowna nie jesteś, a oni myślą tylko o tym że spuścili z kija w ... rozwiń komentarz
2 odpowiedzi
pojebydodano 111 dni temu
ach te kurwy i ich wyznania... no coz tez jestem ciekawa czy twoja cipa jest zdrowa bo glowa to raczej chyba nie
Myszerejdodano 111 dni temu
Specjalnie założyłem konto, no musiałem podzielić się reakcją moich kolegów z pracy: trzech padło ze śmiechu, jeden poszedł wymiotować, pozostali skwitowali krótko "od takiej z daleka bo nawet gumka ni... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
Mr_xRalkdodano 111 dni temu
Nie no jesteś zajebista, może dostaniesz raka to Ci sie zmieni :)
1 odpowiedź
iwkasliwka3222222dodano 111 dni temu
A mnie się wydaje ze tak się po prostu dowartosciowujesz Masz satysfakcję z tego ze potrafisz posiąść czyjegoś mężczyznę i myślisz ze jesteś wtedy lepsza od innej kobiety ale tak nie jest . Facet to pies jak dajesz to ... rozwiń komentarz
xczbzdodano 111 dni temu
'jestem lepsza od ich dziewczyn." no zajebiście, bo każdy normalny facet marzy o szmacie, która na zawołanie daje dupy gdzie popadnie XD Jeszcze nigdy nie spotkałam się z taką pustą laska o tak wysokim mniema... rozwiń komentarz
NiebieskiMotylekdodano 111 dni temu
Mam wrażenie, że ten post napisali modzi wyznajemy żeby wywołać gównoburzę :D. Ciężko mi uwierzyć w to, że istnieją tak popierdoleni i tępi ludzie xD.
1 odpowiedź
xlenadodano 111 dni temu
Taka zajebista a na prawdę fajnego faceta dla siebie nie umie znaleźć, tylko innym musi zabierać na chwilę xD
Jak złapiesz jakiegoś syfa i Cię krostami z bąblami zasypie to dopiero będzie czekoladka...bąbelkowa ^^
1 odpowiedź
sheenazdodano 111 dni temu
jesteś żałosna słonko xd masz nawalone we łbie jak cyganka w tobole
Paweł97dodano 111 dni temu
Castorama otwarta, kup sznur i się powieś szlaufie
1 odpowiedź
AnonimowyKot2017dodano 111 dni temu
To kiedy sie widzimy na ruchanko?? hah.. Sorki, ale nie interere mnie dziwki - jak ciebie mozna inaczej nazwac?
1 odpowiedź
virancadodano 111 dni temu
Chyba napisalas na zlej stronie - to nie zgloszenia burdel online, tam sie zgladzaj xd
teawhoyoudodano 111 dni temu
O rany , że też taki pustak chodzi po ziemi... w głowie to ci się echo odbija. Fajna to ty nie jesteś , raczej żałosna. Myślisz , że jesteś super sztuką, i że faceci jedzą ci z ręki. A tak na prawdę jest odwrotnie . Wyk... rozwiń komentarz
magdaalenadodano 111 dni temu
Przecież oni wszyscy traktują Cie jak dziwke, która właściwie jesteś. Żaden normalny facet nie będzie chciał zbudować związku z taką dupodają.
cichawodadodano 111 dni temu
Zwierzeta tez bzykasz? Widze, ze po prostu lubisz ten sport. Moze polacz przyjemne z pozytecznym i zacznij brac za to kase. Az nie wiem co mam powiedziec. Zal mi Cie dziewczyno
lola1009dodano 111 dni temu
Droga autorko. Czytajac twoje slowa mam ochote zapoznac cie z moim chlopakiem ktory pokazalby ci co sie robi z takimi jak ty
Alekssadodano 111 dni temu
Nie jesteś w niczym lepsza, tylko zachowujesz się jak laska, której się w główce poprzewracało, brak mózgu tylko siano pozostało. Jeśli myślisz, że każdy zajęty facet pójdzie z Tobą do ł&oacut... rozwiń komentarz
Noonec4resdodano 111 dni temu
Nie każdy facet zdradza i nie ma zasad. Tamci przespaliby się z każdą inną gdyby im dala jak ty. Jesteś szmatą i tyle. Nie ma się czym chwalić.
CoJaRobieTudodano 111 dni temu
Dziki zakazany owoc polany gorzką czekoladą dająca dupę każdemu zajętemu Brajanowi w klubie.... tak to jest to o czym pragnie każdy facet w szczęśliwym zwiazku ;)
Sofjendodano 111 dni temu
Mylisz się. Ostatnie zdanie prawie, że mnie rozbawiło. Szczerze? Nigdy nie zdradzę swojej kobiety. Jesteś lepsza? W czym? Wiesz, że to, co robisz to zwykła prostytucja? Tylko, że za darmo, a nie za kasę. Z tego, co opisa... rozwiń komentarz
sylwuss108dodano 111 dni temu
Dziewczyno, porządny facet, który jest zajęty nie spojrzy na taką latawice jak ty.. Aż przykro się na takie wyznania patrzy..
Sindydodano 111 dni temu
ciekawi mnie, skąd u ciebie wysokie ego, skoro nie umiesz utrzymać przy sobie faceta na dłużej niż 5 minut seksu
1 odpowiedź
KOCHAMWYZNAJEMYdodano 111 dni temu
Gdybym przedstawiła najpierw to wyznanie mojemu facetowi a potem zaproponowała mu spotkanie z tobą to prędzej by poszedł na randkę z własną babcią niż tobą, suko pierdolona
Alatdodano 111 dni temu
Chwalisz się tym, ze nie masz nic poza dupą do zaoferowania? Nie szkoda Ci jej tak dawać na prawo i lewo?
siła_grawitacjidodano 111 dni temu
Ojejku, jakbym chciała zobaczyć jak jakiś facet Cię olewa, tak totalnie. Chyba byłoby słychać krzyk twojego ego w całym kraju.
Karolkaroladodano 111 dni temu
Żaden normalny facet, który kocha i szanuje swoją kobietę nawet by na Ciebie nie spojrzał. Jesteś zwykła dziwką. Zobaczysz, jak będziesz chciała w końcu się ustatkować żaden facet nie będzie chciał sie związać ze ... rozwiń komentarz
Anonimowa36dodano 111 dni temu
Żałosne
logindonedodano 111 dni temu
Chcesz ostro? Będziesz miała ostro. Mój facet brzydzi sie takim przeruchanym mięsem jak ty. Myslisz że to ty ich uwodzisz i są dla ciebie na skinienie palcem? Nic bardziej mylnego. Dla nich jestes pierwszą lepszą ... rozwiń komentarz
patynadodano 111 dni temu
trafi kosa na kamień ;) mało tego zawsze znajdzie sie ktoś lepszy od ciebie takze jak juz bedziesz w związku o ile dorośniesz do tego to uważaj zeby jakas łaska nie bzyknela twojego faceta :)
nasti0204dodano 111 dni temu
jesteś tylko od ruchania czekam az nadejdzie taki dzień, w którym nie bedzie ci tak łatwo. Oberwiesz za wszystko :D jestes zwhkłą szmatą i trzeba cie zresetować ... śmieje się i płacze jednocześnie jesteś żałosną ... rozwiń komentarz
redhead96dodano 111 dni temu
Aż specjalnie założyłam konto, aby te wypociny ostatniej szmaty skomentować. Dziewczynko droga, chyba Ci się w tej pustej łepetynie popierdoliło. Jakbym Cię spotkała na mojej drodze to byś taki wpierdol dostała, że od ra... rozwiń komentarz
białybutdodano 111 dni temu
Fajnie masz , bo z tego co o sobie piszesz jesteś ponad inne ale skończy sie to tak że jakaś miła pani da ci po kubku tak delikatnie że jedynie pana od rehabilitacji może na litość poderwiesz *_*
Johnudodano 111 dni temu
Zawsze bawiły mnie takie niunie co to twierdzą, że są w stanie mieć każdego. Te niunie nigdy nie poznały mnie.
GasaiMiraidodano 111 dni temu
Brawa chcesz czy dać Ci kasę za to co robisz? bo nie ogarniam :) życzę by ktoś ci zaje*ał może coś Ci się poprzestawia, a innym miłego dnia :D
WeedSkundodano 111 dni temu
Jak bys byla taka cudowna to by ktos chcial zostacna dluzej z Toba a nie sie bawic. BO SZMATAMI TYLKO TAK SIEMOZNA BAWIC. Specjalnie zalozylam konto. masz jakis problem? Z dziecinstwa moze? Jestes zwykla dziwka i co w ty... rozwiń komentarz
zmnfzjdodano 111 dni temu
Oj kochanie. Na prawdę myślisz że kogokolwiek tym wpędzisz w zazdrość? Byłam dokładnie taką samą kobietą jak Ty i tak jak Tobie było mi z tym dobrze, jednak muszę Cię zmartwić - jak już dorośniesz i zdasz sobie sprawę z ... rozwiń komentarz
Rudzia91dodano 111 dni temu
Jak lubisz mocno to zaaplilukj sobie petarde w tylek i odpal. Żałosne jest to co piszesz. Myślisz, że jak uwiedziesz zajętego faceta to jesteś kimś? Sorry ale jak dla mnie zwykła puszczalska szmata bez szacunku do siebi... rozwiń komentarz
Brunetka0705dodano 111 dni temu
Wara od mojego pizdo .
Kaaasidodano 111 dni temu
Kiedyś karma wróci. Teraz nazywasz siebie najlepszą, a przyjdzie czas gdy będziesz sie sobą brzydzić. Kiedy zrozumiesz co jest w życiu najważniejsze-rodzina, a nie puszczanie. Gdy kogoś pokochasz zrozumiesz wszyst... rozwiń komentarz
Amulet21dodano 111 dni temu
Aaa to Ty. Pamiętasz jak dostałaś z liścia gdy próbowałaś mnie pocałować gdy niedaleko była moja dziewczyna? O tym się nie mówi xD
eeemakarenadodano 111 dni temu
Przeczytaj co napisałas i odpowiedz sobie na pytanie dlaczego jestes sama;) Moze i potrafisz na chwile uwieść faceta ale nikt z nich raczej nie traktuje cie ani powaznie ani nie chce byc z toba w związku hmmm ciekawe dla... rozwiń komentarz
eeemakarenadodano 111 dni temu
no jedno Ci sie na pewno pomyliło:) nie jestes lepsza od tych dziewczyn tylko grosza ale o tym dowiesz sie jak zostaniesz sama na palec:)
Szaramyszka98dodano 111 dni temu
specjalnie Założyłam konto żeby to skomentować. Jeszcze żadne wyznanie tak mnie nie ruszyło jak twoje żebym musiała komentować.
Nie mogłam się przestać śmiać jak czytałam to wyznanie. Mój facet stwierdził tyl... rozwiń komentarz
Volt12dodano 111 dni temu
Typowy szlauf. Myśli ze jak da dupy facetom to jest zajebista. Gardzę tobą i podobnym do ciebie. Jesteś lepsza? Tak, lepsza pierwsza a to raczej jest powód do wstydu szmato. I mam receptę na twoją glupote;) je... rozwiń komentarz
Zboczenicadodano 111 dni temu
"Zakazany owoc"? xD Mam wrażenie, że jesteś tego przeciwieństwem :D Nie porównuj się do gorzkiej czekolady, bo to obraza dla wszystkich gorzkich czekolad! X'D
skunskunwybuchdodano 110 dni temu
Chwalisz sie czy zalisz ? : ) tylko pokazujesz jaka jestes nic wiecej .. ciezko jest mieszac łyżka wiadro jeszcze tak kilka lat i zaden cie nie bedzie chcial bo będziesz jak wiadro i juz zaden nie bedzie chcial
Lionessdodano 111 dni temu
I ty się tym szczycisz? Wyrywasz znudzonych facetów, którzy nie widzą w tobie nic poza ulżeniem sobie i to dla ciebie powód do dumy? Oni są na twoje skinienie? Proszę cię... Tak to sobie możesz tłuma... rozwiń komentarz
Isabeladodano 110 dni temu
Mój partner nigdy by mnie nie zrdadził i gdyby Cię spotkał głupia, narcystyczna dziewcznko, to olałby Cię ciepłym moczem, bo mój fcet wie, że życie nie opiera się tylko na ruchaniu, miał nie jedną, imprezow... rozwiń komentarz
Lovely76dodano 111 dni temu
Hmm, no jesteś dziwką, co tu dużo mówić. "To dla mnie przyjemność, po prostu ją odbieram, jednych kręci to, innych tamto, a mnie zajęci faceci." To nie fetysz, to dziwkarstwo. Mój ukochany nawet b... rozwiń komentarz
dinosaur62dodano 111 dni temu
Przepraszam, że to powiem, ale jesteś żałosna. Wiedz o tym, ze kiedyś, z upływem czasu role się odwrócą i jak wtedy będziesz się czuła.Pamiętaj, że wyrządzone zło powraca ze zdwojoną siłą, bo to co robisz jest b... rozwiń komentarz
Malutka69dodano 111 dni temu
Zobaczysz ze jak sie w koncu zakochasz inna dziewczyna moze chciec zemsty na Tobie. Więc na Twoim miejscu trzy razy bym się zastanowiła.
kulaluladodano 111 dni temu
wszystkie takie jak szmaty jak ty powinni na stosie palic albo na krzesło elektryczne
AROG18dodano 111 dni temu
haha boje sie xD
SamotnyMordercadodano 110 dni temu
Chciałbym Cie zmartwic. Nie wiem czy zdajesz sobie z tego sprawę ale jesteś gorsza od dziwek które stoją przy ulicach. Mam bardzo rozbudowany słownik wulgaryzmów i obraźliwych określeń. Aczkolwiek w stosunk... rozwiń komentarz
Kookidodano 111 dni temu
Czy tylko mi się wydaje, że jest to zwykłe prowo napisane przez znudzone dzieciaki?
Jeśli to na poważnie to... No współczuję, bo taką szmatą to tylko podłogi czyścić.
xakapirdodano 111 dni temu
I co chciałaś tym udowodnić..? że jesteś tylko zabawką, chwilową przygodą.. dumna jesteś z siebie, że krzywdzisz innych ludzi.? co tym zyskujesz? moim zdaniem nic tylko miano "pani do towarzystwa" to żadna sztu... rozwiń komentarz
Lusia123456789dodano 111 dni temu
Nie ty pierwsza nie ostatnia lubisz sie zabawić czyimś kosztem. Znalam pare takich przypadków które nic sobie nie robily z tego ze facet jest zajety a jakie to dziwne ze ktos cie jednak nie chce... Mowie ci... rozwiń komentarz
Yukazandodano 111 dni temu
Jesteś "gorzką czekoladką" tak jak myślałem facetów pociągają murzyni :/
Skyviidodano 110 dni temu
Nie żeby coś ale za przeproszeniem dziwki to chociaż zarobią... Po za tym ja swojego partnera nie muszę pilnować za to Ty powinnaś pilnować własnej dupy bo za nim się obejrzysz a będziesz ćpać leki żeby przeżyć dłużej...... rozwiń komentarz
sylwuś65421dodano 111 dni temu
Jest się czym chwalić...pewnie Twoja cipka jest tak rozjebana, że widać w niej podwójne dno. :)
Na prawdę nie wiem, czy Twój facet będzie chciał Cię taką rozepchaną,nawet nie poczuje , czy to już :)
MYSZEK4dodano 111 dni temu
Wow to było serio mocne,jak przeczytałam to mojemu facetowi to jeszcze nie przestał się turlać po podłodze ;)))
Żal mi cie serio. Weź zastanów się nad tym co robisz?! To wcale nie jest zabawne. Lepiej pracuj j... rozwiń komentarz
niewidzialnydodano 111 dni temu
Nie bądź usatysfakcjonowana, bo faceci nie lecą na ciebie tylko na twoja darmową pizde, ktora udostepniasz kazdemu szmato.
fanwyznajemydodano 111 dni temu
No i co tu dużo pisać. Jesteś zwykłą kurwa
Kalinka18dodano 111 dni temu
Widocznie faceci tyle samo warci co ty, wiedzą gdzie dzwonić kiedy ich laski nie są na tyle głupie żeby za każdym razem robić to na co oni mają ochotę, nie wiem jak można się z tym tak "fajnie" czuć ...
superbcakeydodano 111 dni temu
Dziekuje :D wreszcie zmotywowałaś mnie do założenia konta zeby napisac ci jak głupia jestes i zminusowac :D sa dupki którzy lubią takie jak ty ale uwierz mi ze sa tez prawdziwi faceci dla ktorych seks liczy sie ty... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
Mandraxdodano 111 dni temu
skoro tak twierdzisz to widocznie zaden z tych facetów nie był wart swojej kobiety i zaden jej nie kochal gdyz zasada jest prosta jak kochasz to nie zdradzisz
MłodaPięknadodano 111 dni temu
Mylisz pojęcia koleżanko,nie jesteś gorzką czekoladą,a dziwką za "free".Jakie to uczucie myśleć,ze sie jest atrakcyjnym,a tak naprawdę jest się tzw.alternatywa? Coś w deseń" jak moja mi nie da,zadzwonie do... rozwiń komentarz
Goodgirl18dodano 111 dni temu
Jeśli mój facet poleciałby na kogoś takiego jak Ty ,to oznaczałoby że sam jest totalnym idiotą ...W dodatku dziewczyno zacznij się szanować ,a nie zachowywać jak dziwka . Mam nadzieję że kiedyś ktoś tak sam... rozwiń komentarz
Karolina_dodano 111 dni temu
Autorka wyznania ma po prostu wysokie mniemanie o sobie, a faceci którzy zdradzają swoje kobiety są bezwartosciowymi śmieciami. Oprócz penisa mają przecież mózg i ona raczej nie wpycha ich penis&oacu... rozwiń komentarz
huncwotka22dodano 110 dni temu
Brak słów. Poważnie. Znałam taką jedną, dwa lata młodsza, 14 , prawie 15 lat miała, jak dokładnie tak samo się zachowywała. Szkoda gadać. I wiesz co? Ufam swojemu chłopakowi. Dałam mu to przeczytać i cię wyśmiał. ... rozwiń komentarz
Chinatadodano 111 dni temu
Karyna? :D Zapytam tylko o jedno... Masz już HIV? :D
Pompateamdodano 111 dni temu
Głupia kurwa xd won pod latarnie idiotko xd
niennadodano 111 dni temu
hahaha moje czarne jak gorzką czekoladą glany na nogach też chcą Cię przelecieć
chorejazdydodano 111 dni temu
a dzialasz na zlecenie? np. bym ci wystawiła typa mojej kolezanki ktory i tak ja zdradza ale ona nie wierzy i bys sobie z nim zrobila selfie w lozku?
Makaroniuchdodano 111 dni temu
Chyba się szmata naoglądała za dużo pornoli i jej się wydaje, że związek to tylko seks. Mój facet gardzi takimi jak ty. Chodź, pokręć przy nim dupskiem, kurewko, zobaczymy czy taka najlepsza jesteś, skoro cię nawe... rozwiń komentarz
bananowadodano 110 dni temu
klaszczę ci stopą (Y)
Ann91dodano 110 dni temu
Cóż takie czasy nastały, że ludzie coraz częściej nie przywiązują wagi do swojej godności. Dostępne jest już praktycznie wszystko i nie wiadomo czemu każdy chce się bawić w złe gry. Faktycznie życie jest jedno, ni... rozwiń komentarz
Hazelekdodano 110 dni temu
Pogadamy jak się zakochasz. Jeszcze może wtedy też Cię zdradzi i zobaczymy jak będziesz się z tego cieszyć
białaStokrotkadodano 110 dni temu
Że tak powiem - specjalnie założyłam konto, aby to ,,wyznanie'' skomentować. Przecież tej qurwie chodzi o to, żeby powkur..ć ludzi :D Ehh... Pewnie ciężko jej dojść bez takich pochlebnych opinii jak ,,suka'' czy ,,szmata... rozwiń komentarz
Mysiacleododano 111 dni temu
Sory, nie jestes aż tak cudowna. Skoro ci faceci zdradzali z toba to nie dlatego zes taka cudowna tylko po prostu wykorzystali sytuacje bo sie trafila czyli zwyczajnie jakby sie trafila inna tez by to zrobili. To samo z ... rozwiń komentarz
komammadodano 110 dni temu
Chwalisz się czy żalisz tyfusie ? :)
Angeexdodano 110 dni temu
Dam Ci małą podpowiedź :) weź rozbieg i jebnij głową o ścianę. Sorry, ale ja nie chciałabym faceta, który rucha co popadnie. A Ciebie bzykają , bo jesteś łatwa i nie masz do siebie szacunku. Żaden nie chciałby być... rozwiń komentarz
Omi5115dodano 108 dni temu
Teraz sa do ciebie kolejki, ale kiedy kurwienie sie ci sie znudzi, i zapragniesz miec męza, to uwierz mi nie znajdą sie chetni.
rudaxx796dodano 108 dni temu
Chce jakiś kontakt do Ciebie
rudaxx796dodano 108 dni temu
Też tak mam ! ❤
krysnaElododano 108 dni temu
Chujowa jesteś ;D
missmysteriousdodano 107 dni temu
Gdybyś chociaż spojrzała za miło na mojego faceta to rozpierdoliłabyn Ci morde o dziwie sie ze nikt jeszcze tego nie zrobił hahah jebać takie kurwy
Lusia32dodano 85 dni temu
A ja tam Cie rozumiem
MalaWiedzma2413dodano 97 dni temu
Wiesz co... Raczej jesteś osobą z kompleksami i chcesz udowodnić swoją wyższość... W ten żałosny sposób, bo na inny cię nie stać
MysteryGirldodano 109 dni temu
Jeśli facet niszczy swój związek zdradą z taką kurwą jak Ty, musi być równie tępy i płytki. I to nie jest tak, że nie niszczysz ich związków, bo to prędzej czy później i tak wychodzi na jaw.... rozwiń komentarz
Grey94dodano 110 dni temu
Jaki świat, takie femme fatale.
Ale chociaż się nie nudzisz :)
TylkoHejtydodano 110 dni temu
Widzę, że hejt wylewa się tu litrami xd Hejtują grube, brzydkie laski, które dobrze wiedzą, że ich facet poszedłby z autorką do łóżka! Go girl!
naaatkaaadodano 110 dni temu
Nie jestes lepsza od zadnej z nas jestes poprostu dzi***. A kazdy facet ktory jest zajety i spojzy na Ciebie to nie facet. Moj nie chcialby na Ciebie nawet splunac . Szanuj sie szma**. Pamietaj karma wraca
pandemoniumdodano 110 dni temu
Szczerze spodziewałam się innego wyznania.. Też mam taką sytuację, że kręcą mnie zajęci faceci. Niestety traktuje to jako problem, a nie powód do publicznego chwalenia. Nie wyobrażam sobie celowo spotykać się z za... rozwiń komentarz
magnetdodano 110 dni temu
Dobrze chociaż, że zdajesz sobie sprawę z tego kim jesteś. Może zacznij to robić za pieniądze będzie więcej korzyści. Lepiej być prostytutką niż szmatą...
iAnonimousdodano 110 dni temu
Przyjmuje wyzwanie... :v
NiebieskiMotylekdodano 111 dni temu
Mam wrażenie, że ten post napisali modzi wyznajemy żeby wywołać gównoburzę :D. Ciężko mi uwierzyć w to, że istnieją tak popierdoleni i tępi ludzie xD.
1 odpowiedź
KiciusieKociaczkidodano 110 dni temu
hahahahahahahaha autorka wyznania rozjebała system... co za "bijacz". Kurwo kijem przez szybę bym nie dotknął
MetaforaŻyciadodano 111 dni temu
Piosenka idealna dla ciebie
Wiśnia ZPW - szlaufy 2
Posłuchaj jej i oceń czy warto aby znajomi cię tak nazywali...
tonietosamododano 111 dni temu
poczekaj az Ty sie naprawde zakochasz i ktos zrobi Ci to samo, bo pamietaj ze KARMA WRACA :)
anenenenenenedodano 111 dni temu
Twoją wypowiedzią właśnie pokazałaś co masz w głowie dziewczyno. Życzę Ci samotnego życia :D
Sandra151dodano 111 dni temu
Idź do Mam Talent normalnie z takimi umiejętnościami ;)
Wierzba83dodano 111 dni temu
Chyba jesteś bardzo zakompleksiona
zdolnabestiadodano 110 dni temu
Jesteś zwykłą dupodajką... Czym tu się chwalić? Pamiętaj, że karma cię kiedyś dopadnie. Tyle w temacie.
Veronica12467dodano 111 dni temu
Tam gdzie niskie ceny, tam najwięcej klientów nie ma się co dziwić :P Miałam już koleżankę, która myślała tak jak Ty, aż spróbowała wyrwać inteligentnego faceta. Zawiodła się xD
blixinixiidodano 111 dni temu
Łaska jesteś extra
Nikola1234dodano 111 dni temu
Do loda Cię biorą zapewne tylko się nadajesz do jebania dziwko
Rudzitsudodano 111 dni temu
Jestes zwykłą tanią puszczalska cipą... Niwktorzy leca na takie jak Ty a inni na takie nie chcą spojrzeć... Zycze Ci zebys siw kiwdys zakochala tak porzadnie i zeby walil Cie w rogi non stop zebys wiedziala jak to jest c... rozwiń komentarz
Alix000dodano 77 dni temu
Błagam Cię ! Jebnij się w ścianę ! Mój facet nienawidzi takich szmat i dziwek jak ty ! Prędzej ja bym go zdradziła ( nigdy bym go nie zdradziła tylko tak mówię) niż on mnie , więc zamknij ryj pizdo bo na p... rozwiń komentarz
Nikola1234dodano 111 dni temu
Dziwko
natalalaladodano 111 dni temu
Ale beka xD
Reseligadodano 111 dni temu
Czytając, na początku poczułam złość, później był śmiech,a na końcu smutek. Żal mi jest Ciebie dziewczyno. Młoda, atrakcyjna i mądra, a nosisz w sobie dużą pustkę. Albo ktoś Cię bardzo skrzywdził, albo zabrakło... rozwiń komentarz
mlodyidosiadodano 111 dni temu
Hah dziewczyno powiem ci tylko, że ci faceci chcieli ciebie tylko przelecieć bo im sie tak chciało....a nie dlatego ze jesteś lepsza niż inne dziewczyny, traktują cie jak dziwke z burdelu tylko darmową... Zresztą jestem ... rozwiń komentarz
Yupxotedodano 111 dni temu
Atencjuszka
Agnik_dodano 111 dni temu
Spróbuj z moim ;-) Życzę powodzenia, tylko nie płacz jak Cię oleje ciepłym moczem. :D
kochamojegochlopakadodano 111 dni temu
Hhahahahaha
Misiaczek25dodano 111 dni temu
Nie na widzę kobiet które przystawiają się do cudzych facetów. Czy ty zdajesz sobie sprawę z tego jak się czuje zdradzona kobieta. Pomyśl logicznie kobieto nie na się czym chwalić !
Mysz89dodano 111 dni temu
Specjalnie weszłam na tą aplikacje gdzie jestem zalogowana by to odszukać. Jezuu kobieto xd Co ty ze sobą robisz? Właśnie przez takie jak ty prostytutki tracą robote xdd Nie będe ci prawić morałów, karma wraca bej... rozwiń komentarz
adelajdadodano 111 dni temu
w mojej opinii kiedyś się zużyjesz, a wiesz jak to jest z towarem przechdozonym:), ale ogólnie ze swojego punktu widzenia jeżeli jara Cię robienie komuś krzywdy to życzę Ci wszystkiego najgorszego:)
sebiXDdodano 111 dni temu
Czyli wystarczy mieć dziewczynę żeby znaleźć dziewczynę, forever alone :D
Czarna12345dodano 111 dni temu
Bzyka się codziennie z innym syf gwarantowany ;)
Anonymous26dodano 111 dni temu
Chodź do mnie kochana!
myszkamiki2290dodano 111 dni temu
Hahaha no beka w chuj
myszkamiki2290dodano 111 dni temu
Noga rozchylona mina zadowolona do tego zostalas szmulu stworzona..
Nikola1234dodano 111 dni temu
Karma wróci
WysokiBrunet25dodano 111 dni temu
mmm muszę przyznać, że od zawsze mocno pociągały mnie takie kobiety jak Ty. Kobiety manipulantki są podniecające. Daje w górę ;*
zuzanna31dodano 111 dni temu
Bardzo dobrze dziewczyno ! Jak facet tak robi to mu wolno ale jak dziewczyna to nazwą ją szmatą albo dziwką. Ja nie miałabym na tyle odwagi żeby tak robić ale Ciebie podziwiam
sami71dodano 111 dni temu
kurwa laska nie wiem co tym ludziom dupe scicka! sam doskonale cie rozumiem bo lata robilem to samo z kobietami. wolna-zaden wyczyn zajeta-podwojna satysfakcja. mam gdzies co myslicie i nie bede sie usprawiedliwiac tym z... rozwiń komentarz
-11
2 odpowiedzi
mrsanonimdodano 111 dni temu
Jestem autorką wyznania i mam parę słów do wszystkich komentujących, niebolcowanych często pizd :)
Badam się regularnie.
Seks uprawiam w zabezpieczeniu i z ludźmi, których w jakimś stopniu znam, nig... rozwiń komentarz
-21
12 odpowiedzi

reklamy ukryte

następne wyznanie
nasze nowe forum
Nieopublikowane wyznania, jeszcze więcej emocji, dyskusje, problemy i porady. Szukasz inspiracji? Przejrzyj działy i zdecyduj, gdzie podzielisz się swoją przygodą.


reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni
147 dni temu
Dzisiaj w pracy pierwszy raz zdecydowałem się pokazać swój piękny wytatuowany rękaw na prawej ręce. Zazwyczaj w... czytaj dalej
76 dni temu
Pamiętam, jak mój tata odprowadzał mnie do szkoły i chował się za murem, żeby moi rówieśnicy nie... czytaj dalej
96 dni temu
Moja 28-letnia córka zadzwoniła dziś do mnie i powiedziała, że się zakochała.

5 lat temu w wypadku... czytaj dalej
102 dni temu
Moja dziewczyna jest gruba. Tak, jest gruba, bo jest chora. To efekt uboczny ogromnej dawki hormonów, które musi... czytaj dalej
96 dni temu
Mam młodszego brata, który zawsze robi mi na złość. Zawsze kiedy wpadają do mnie przyjaciółki on specjalnie... czytaj dalej