reklamy ukryte
reklamy ukryte
Z moją ukochaną jestem od ponad roku, miłość kwitła do czasu, aż zamieszkaliśmy razem. Z początku było świetnie, seks w każdym pokoju, wspólne posiłki, każda chwila razem. Jednak od pewnego czasu coś się psuje, nie wiem co mam dalej robić. Według mojej dziewczyny nie staram się jak kiedyś, nie walczę o nią, według mnie ona wymaga ode mnie rzeczy niemożliwych.

Musiałem znaleźć pracę, by utrzymać się na studiach. Gdy już ją znalazłem niestety jestem zmuszony pracować po 12 godzin dziennie i wracam bardzo zmęczony, bo to praca fizyczna. Każdego dnia przed pracą staram się ogarnąć w domu tyle na ile mi czas pozwoli, a po pracy wracam najszybciej jak mogę tylko po to, by spędzić z nią dodatkowe minuty. Staram się zabierać moją ukochaną w różne ciekawe miejsca, robię wszystko na co ma ochotę, często odmawiając sobie własnych przyjemności. Niestety w zamian otrzymuje tylko kłótnie, złość i ciągłe narzekanie, że nie staram się, że nie poświęcam jej wystarczająco dużo czasu, że już jej nie kocham, że przestała się mi podobać, że na pewno ją zdradzam, że mam ją gdzieś i chcę, żeby ten związek się rozpadł.

Według niej najlepiej by było gdybym nie chodził do pracy, robił wszystko za nią, kochał się z nią co najmniej 3 razy dziennie, a wieczorem zabrał na imprezę. Dziewczyny czemu właśnie takie jesteście? Nie doceniacie tego, że robimy wszystko by was zadowolić? Nie wiem ile jeszcze to wytrzymam, każdego dnia powstrzymuje się, by nie nakrzyczeć na nią, ale z pokorą przyjmuję to wszystko, bo ją kocham i boje się, że mnie zostawi.
91 10
pozostało 1000 znaków
kiki222dodano 281 dni temu
Trzeba znaleźć złoty środek. Skoro ja kochasz to na pewno ma jakieś zalety. Zaproś ja na spece, porozmawiajcie spokojnie poza ścianami mieszkania. Moze sie uda :)
aoieydodano 265 dni temu
To wyznanie brzmi identycznie jakby pisał je mój facet. On tez uważa, że robi dla mnie wszystko, ale prawda jest taka, że wraca z pracy, idzie spac, wstaje, jeśli ma czas to zmywa kilka naczyń i wychodzi do pracy.... rozwiń komentarz
1 odpowiedź
monika8822dodano 283 dni temu
Porozmawiaj z nią o tym szczerze :P
szafadodano 272 dni temu
Jak bedziesz mial troche wolnego czasu wyjdz gdzies z nia z domu, przedstaw swoja sytuacje i porozmawiaj szczerze i na spokojnie. Wydaje mi sie ze ona sama do konca nie wie czego chce i czuje sie z tym sama dlatego sie t... rozwiń komentarz
reklamy ukryte
reklamy ukryte
nie_ogarniamdodano 256 dni temu
Nie jesteśmy takie. Twoja ukochana jest taką dziewczyną.
Weź pomyśl, pracujesz, potem wracasz do domu i ogarniasz jeszcze dom? A ona co? siedzi i pachnie? W dodatku ma pretensje?
Może się mylę, ale chyba tak nie... rozwiń komentarz
CZORTdodano 250 dni temu
POCAŁUJ ŻABKĘ W ŁAPKĘ!
LenaXxdodano 159 dni temu
Nie każda dziewczyna taka jest ;_; to wam sie takie podobają ;_;
Franco345dodano 267 dni temu
Musisz jej szczerze powiedzieć,że nie będziesz tańczyć,jak ona Ci zagra-pokazać granicę.Ty się starasz,a ona tego nie docenia-powiedz jej szczerze,co Ci lezy na sercu,to jedyny sposob.Ale nie daj sobą pomiatać,bo będzie ... rozwiń komentarz
BrakNazwyUzytkownikadodano 151 dni temu
Pogadaj z nią szczerze, wytłumacz to. Ale pieniądze jakie zarabiasz nie wynagrodzą jej tego czasu bez ciebie.
misiapysiaklaudysiadodano 141 dni temu
Moim zdaniem powinieneś " uciec" od niej walka z dwóch stron ma sens ale ty sam nic nie zdziałasz
PomogeJakMogedodano 245 dni temu
I podjąłeś jakieś kroki do poprawy swojej sytuacji?
Napisz jak sobie poradziłeś. Jeśli nie tu, to priv, jestem bardzo ciekawa ;)
Quitkadodano 265 dni temu
Może i jakieś tam "powody" ma do narzekania, ale prawda jest taka że my kobiety też nie zauważamy drobnych czynności. Mój np. ostatnio mnie uświadomił, że ja ciągle narzekam. Pomyślałam nad tym i okazało... rozwiń komentarz
SamotnyMordercadodano 258 dni temu
Nie bój się że Cie zostawi. Znajdź taka która to doceni.
PchliRycerzdodano 277 dni temu
Bardzo mi jest przykro, ale musz
2 odpowiedzi

reklamy ukryte

następne wyznanie
Nasza nowa książka
Prawdopodobnie najlepsza książka roku. Setki niepublikowanych wyznań. Zamów przedpremierowo!

reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni
243 dni temu
Moja 28-letnia córka zadzwoniła dziś do mnie i powiedziała, że się zakochała.

5 lat temu w wypadku... czytaj dalej
243 dni temu
Mam młodszego brata, który zawsze robi mi na złość. Zawsze kiedy wpadają do mnie przyjaciółki on specjalnie... czytaj dalej
249 dni temu
Moja dziewczyna jest gruba. Tak, jest gruba, bo jest chora. To efekt uboczny ogromnej dawki hormonów, które musi... czytaj dalej
228 dni temu
Jestem jedną z tych osób, które nie wyobrażają sobie życia bez pizzy. Ostatnio przeczytałam w internecie o dniu... czytaj dalej
39 dni temu
Ostatnio wybrałam się z moim partnerem do McDonalda. W pobliżu nas siedziały trzy dziewczyny w wieku mniej więcej... czytaj dalej