reklamy ukryte
reklamy ukryte
299 dni temu
Powiedziałem koleżance, że rysuje sobie brwi zdecydowanie za wysoko.

Była bardzo zdziwiona.
1089 44
pozostało 1000 znaków
Minty5dodano 300 dni temu
Fajny żart , na początku nie zajarzyłam ale potem uświadomiłam sobie o co tu chodzi XD
Pozdrawiam
Adzinkadodano 300 dni temu
Hahhaahhahahh
Wieslawdodano 298 dni temu
Zajebista rozkima. Teraz nwm czy to fake bo chciałaś opowiedzieć dowcip czy to zdarzenie wydarzyło sie na prawde.
melameladodano 298 dni temu
hahahahah mega XDD
reklamy ukryte
reklamy ukryte
niezapominajka90dodano 296 dni temu
po przeczytaniu tego nie moge powstrzymac sie ze smiechu gdy widze kobiety z takimi brwiami pracy spotykm
Amnezjaadodano 298 dni temu
9 zdziwionych osób ;D
thekrowadodano 298 dni temu
XD
KsiegowyMafiidodano 298 dni temu
hahaa dobre
lukeddodano 242 dni temu
Napisałabym: "Byla bardziej zdziwiona niż zwykle" xD
hantickdodano 230 dni temu
pozdro dla kumatych
mifunedodano 280 dni temu
odpadłam... buahahahahahahahhaha
ZakreconaPsychopatkadodano 226 dni temu
Ciesz się, że nie była uśmiechnięta xD
smutecz3kdodano 298 dni temu
Aha
Dobra kumam haha
Human12dodano 36 dni temu
1050 like jak to czytam.
Camiliamododano 226 dni temu
pewno cały czas chodzi zdziwiona i zdziwiona idzie spać ;v
Agniecha1645dodano 297 dni temu
Nie rozumiem, ktoś wytłumaczy?
1 odpowiedź
owieczkadodano 121 dni temu
Najwspanialsza historia jaka slyszalam
Kamaadodano 89 dni temu
Arieelkadodano 296 dni temu
rozkmina po 5 minutach czytania tekstu XD
1 odpowiedź
Czausikdodano 293 dni temu
Nie rozumiem, wytłumaczy ktoś?
1 odpowiedź
Kiwi_kiwidodano 236 dni temu
;D
Nekotelefondodano 234 dni temu
Świetne. :')
black_lady_dodano 252 dni temu
hahahahaaha padłam
dariaxxxxx91dodano wczoraj o 15:13
Haha
little_girldodano 234 dni temu
hahahahhhah
AyakoHattoridodano 295 dni temu
Padłam xd
estera321dodano 289 dni temu
^^
melaniamareckadodano 297 dni temu
Chyba
Kalkadodano 267 dni temu
nie rozumiem :D
1 odpowiedź
dziewczyna_a00dodano 228 dni temu
Brwi wysoko sa ok. xD Pozdrawiam moja kolezanke z wysokimi brwiami
WariatLdzdodano 215 dni temu
wyznanie jak na gimnaZjum
guczolekdodano 298 dni temu
to nie wyznanie tylko krotka sytuacja/anegdotka
-10
1 odpowiedź
smutecz3kdodano 300 dni temu
Aha
I co w tym niezwyklego
-74
1 odpowiedź

reklamy ukryte

następne wyznanie
nasze nowe forum
Nieopublikowane wyznania, jeszcze więcej emocji, dyskusje, problemy i porady. Szukasz inspiracji? Przejrzyj działy i zdecyduj, gdzie podzielisz się swoją przygodą.


reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni
260 dni temu
Dzisiaj w pracy pierwszy raz zdecydowałem się pokazać swój piękny wytatuowany rękaw na prawej ręce. Zazwyczaj w... czytaj dalej
189 dni temu
Pamiętam, jak mój tata odprowadzał mnie do szkoły i chował się za murem, żeby moi rówieśnicy nie... czytaj dalej
194 dni temu
Jestem jedną z tych osób, które nie wyobrażają sobie życia bez pizzy. Ostatnio przeczytałam w internecie o dniu... czytaj dalej
4 dni temu
Jestem młodym mężczyzną, potrafię zarobić na siebie, ale powiem szczerze, że nie przelewa mi się za bardzo.... czytaj dalej
4 dni temu
Ostatnio wybrałam się z moim partnerem do McDonalda. W pobliżu nas siedziały trzy dziewczyny w wieku mniej więcej... czytaj dalej