reklamy ukryte
reklamy ukryte
261 56

pozostało 1000 znaków
Mandraxdodano 384 dni temu
jak normalna i w miare myslaca kobieta jest w stanie obiecać pierwszemu lepszemu facetowi ze mu zrobi loda za podwozke do domu no poprostu patologia
1 odpowiedź
Ygritte29dodano 384 dni temu
Jak można dać dupy brudnemu zawszonemu pijakowi?Bleee aż mnie w żołądku ściska ;/ i nie wierze w tą bajeczke.
sebiXDdodano 384 dni temu
okej, nie oceniam.....
chomik123dodano 383 dni temu
Nie uwierzyłabym gdybym nie widziała czegoś podobnego na własne oczy. Parę lat temu w trakcie Woodstocku byłam świadkiem podobnej sceny. Facet, zachlany żul, dobierał się do najebanej laski prawiąc jej komplementy, na kt... rozwiń komentarz
reklamy ukryte
reklamy ukryte
Kapsaadodano 384 dni temu
Ciężko Takie Coś Skomentować, fujjj!
konto usuniętedodano 383 dni temu
A badalas się czy czasem AIDS nie złapałaś oprócz wesz i pcheł? Na twoim miejscu bym już nie pila więcej nigdy!
1 odpowiedź
cichoismutnododano 383 dni temu
Albo "fejk", albo autorka jest (przepraszam za wyrażenie) pierdolni*ta.
adelajdadodano 384 dni temu
prostan słowo klucz:) pustostan mógł wymyśleć taką historyjkę:)
Sarkazmdodano 383 dni temu
Uuu... Nie oceniam, bo myślenie gdy jest się uchlanym rządzi się swoimi prawami...
ogarludziedodano 383 dni temu
laska pijana dupa sprzedana
szatynadodano 383 dni temu
"Świat schodzi na psy, razem z nim Ty..."
gdybymbyladodano 383 dni temu
ty sprawdz czg hiv nie masz
ania1608dodano 383 dni temu
Jestes ohydna i nie masz szacunku do siebie
998877665544332211dodano 383 dni temu
fuuuuj, wspolczuje
XxxYalixxXdodano 92 dni temu
xDD
czarnaczarnadodano 383 dni temu
Nie Wien co napisać
Brunetka0705dodano 384 dni temu
Dziwka
Milka1978dodano 383 dni temu
Żałosne

reklamy ukryte

następne wyznanie
nasze nowe forum
Nieopublikowane wyznania, jeszcze więcej emocji, dyskusje, problemy i porady. Szukasz inspiracji? Przejrzyj działy i zdecyduj, gdzie podzielisz się swoją przygodą.


reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni
0 dni temu
Około rok temu uratowałam małego, trzytygodniowego szczeniaka przed uśpieniem. Przywiozłam go do domu i zaczęło... czytaj dalej
dziś
Cześć, mam 15 lat i coś mam dzisiaj opowiem. Mam dziadka rolnika, który wraz z moim wujkiem prowadzi 40-hektarowe... czytaj dalej
0 dni temu
Ile wart jest mój chłopak przekonałam się w momencie, gdy rodziłam dziecko, a on zemdlał na widok krwi. Po tym,... czytaj dalej
0 dni temu
Zapewne każdy z Was w swoim życiu, chociaż raz nocował w jakimś hotelu. Każdy z was korzystał z łóżka,... czytaj dalej
0 dni temu
Choruję na chorobę lokomocyjną. Zawsze jak gdzieś jadę, czy to autobusem, czy samochodem muszę wziąć leki i... czytaj dalej