reklamy ukryte
reklamy ukryte
414 390
pozostało 1000 znaków
Kamyczek243dodano 183 dni temu
Boże jakie to jest głupie...
Nie jesteś żadnym ginekologiem. Wyłudzasz tylko hajs od nienormalnych kobiet które przychodzą do Ciebie i rozkładają nogi na chuj. Co ty niby wiesz ? Gówno wiesz , a do kro... rozwiń komentarz
4 odpowiedzi
konto usuniętedodano 182 dni temu
Bałabym się iść, do tego "ginekologa".
1 odpowiedź
PchliRycerzdodano 182 dni temu
Brawo, czekaj aż Sanepid zapuka do drzwi
Malolatadodano 182 dni temu
Mój kolega też chce zostać ginekologiem xD Pozdrawiam cie Eryk jeśli to teraz czytasz xD
reklamy ukryte
reklamy ukryte
mjjmmdodano 182 dni temu
aż sie oplułam
1 odpowiedź
rak_internetudodano 181 dni temu
jestes zwyklym zboczencem. nie masz swojej dziewczyny, wiec tlumaczac sobie, ze jestes ginekologiem gapisz sie miedzy nogi innym dziewczynom. jebnij sie czym w leb, chcesz sie tylko ruchac nic wiecej
Igwldodano 182 dni temu
To z wesołością i smutną waginą mnie rozjebało
Blackssleepgirldodano 182 dni temu
proponujesz jej sex z tb lub na dzi**ę wysylasz
Anoimkadodano 182 dni temu
chyba amator debilizmu
adeledodano 182 dni temu
i dlatego nigdy nie pojde do faceta ginekologa bo dla mnie nie sa lekarzami z powolania, to raczej zboczenie :/
1 odpowiedź
niezniszczalny94dodano 182 dni temu
co kurwa :o
BlaZedodano 182 dni temu
czlowieku jestes zjebany jakiś"hmmm no pipka jak pipka chyba potrzebuje seksu.....chce sie pani piepszyć
1 odpowiedź
RuchaczWyborowy_62dodano 182 dni temu
Wygryw xDD

reklamy ukryte

następne wyznanie
Nasza nowa książka
Prawdopodobnie najlepsza książka roku. Setki niepublikowanych wyznań. Zamów przedpremierowo!

reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni
0 dni temu
Jestem z moim mężem od 17 lat. Wiele dróg za nami, łez, złości, miłości, nerwów, kłótni i godzenia się. A... czytaj dalej
0 dni temu
Jadę sobie autobusem z pracy, dzień jak co dzień. Wsiadają chłopcy, lat może mieli po 12-14 maksymalnie.... czytaj dalej
0 dni temu
Jakiś czas temu zacząłem się spotykać z taką Justyną ze starszej klasy. To świetna laska - ładna, mądra,... czytaj dalej
0 dni temu
Wracałam ze szkoły, gdy on, chłopak o dobre kilka lat starszy ode mnie, zawołał mnie, żebym podeszła na chwilę.... czytaj dalej
0 dni temu
Jestem facetem, a nie raz szyję sobie sam dziurę w kieszeni i robię w domu pranie. Odkurzam i uwielbiam gotować... czytaj dalej