reklamy ukryte
reklamy ukryte
593 71
pozostało 1000 znaków
Sindydodano 103 dni temu
wyznanie w formie filmu = nie oglądam
przestańcie dodawać ten syf
2 odpowiedzi
sokcytrynowydodano 103 dni temu
Boże widzisz i nie grzmisz.
1 odpowiedź
Zwyczajna23dodano 103 dni temu
Jednak nie było takiej " tragedii " jak myślałeś na początku, że bedzie :D
black____angeldodano 103 dni temu
Przestańcie dodawać wyznania w formie filmów !!!!!!!!!!!
reklamy ukryte
reklamy ukryte
Fraisdodano 124 dni temu
XD
ZakreconaPsychopatkadodano 102 dni temu
Czemu wszystkie wyznania w formie filmików są tak pojebane?
AllukaZoldickdodano 103 dni temu
a potem ona zaciążyła i wszyscy wiedzieli że puściła się z losowym gościem z katolickiego obozu, koniec :)
Obrzezany69dodano 102 dni temu
Krzyż na drogę.
JebacValveISamsungadodano 102 dni temu
Dostał kasę, poruchał za darmo. Żyć nie umierać!
nigoldodano 101 dni temu
Powodzenia!
Kochanakiziadodano 102 dni temu
Bosze...tez jestem katoliczką ale zachowuje sie normalnie nie jestem święta itp ale takie rzeczy to juz jest po prostu nie smaczne.
BlaZedodano 102 dni temu
Uuuu to ładnie daj numer do koleżanki i powiedz że ja chetny :) (nieżartuje)
lunaluviadodano 102 dni temu
nie no spoko xD ja na rekolekcjach poznałam mojego obecnego chłopaka i jakby to powiedzieć święci nie jesteśmy ;)
Marymaniadodano 74 dni temu
Oazowicze... znam ludzi i nie są jacyś niewyzyci.

reklamy ukryte

następne wyznanie
nasze nowe forum
Nieopublikowane wyznania, jeszcze więcej emocji, dyskusje, problemy i porady. Szukasz inspiracji? Przejrzyj działy i zdecyduj, gdzie podzielisz się swoją przygodą.


reklamy ukryte
najlepsze w poczekalni
133 dni temu
Pamiętam, jak mój tata odprowadzał mnie do szkoły i chował się za murem, żeby moi rówieśnicy nie... czytaj dalej
153 dni temu
Moja 28-letnia córka zadzwoniła dziś do mnie i powiedziała, że się zakochała.

5 lat temu w wypadku... czytaj dalej
153 dni temu
Mam młodszego brata, który zawsze robi mi na złość. Zawsze kiedy wpadają do mnie przyjaciółki on specjalnie... czytaj dalej
147 dni temu
Leżałam ostatnio w szpitalu, spędziłam tam cały tydzień. Przez ten czas codziennie odwiedzał mnie mój kochany... czytaj dalej
150 dni temu
Ten moment, gdy chcesz napisać jakieś fajne wyznanie, ale w twoim życiu nie dzieje się nic ciekawego.... czytaj dalej