dodaj swoje wyznanie
3 dni temu
Moja 6-letnia, podła siostra, kiedy chce mi zrobić siarę, krzyczy do mnie: "Mamo, no weź!".

Mam 16 lat i zbieram wtedy spojrzenia staruszek, jakby chciały wysłać mnie na egzorcyzmy za puszczalstwo. Zawsze słyszę wtedy: "Taka młoda, nie panuje nad dzieckiem...".

Kiedyś zostawię ją w lesie i ucieknę.
5 dni temu
Moja matka robi mi wyrzuty, że ubieram się zbyt wyzywająco i "któregoś dnia przyjdę z brzuchem do domu".

Strasznie się obraziła, gdy zwróciłam uwagę, że mam szóstkę rodzeństwa.
pozostało 1000 znaków
Mam 15 lat i nie wytrzymuję z tym, co robi moja matka. To już dawno przekroczyło granicę moralności i tego, co powinien a czego nie powinien rodzic robić. Jestem chłopakiem, mam swoje potrzeby, obowiązki, zadania, a matka zdaje się w ogóle nie ogarniać, co do niej się mówi.

Kontroluje mnie patologicznie. Muszę się spowiadać z każdego najmniejszego wyjścia, choć to jeszcze nie jest takie dziwne, bo niby jestem dzieckiem. Gorzej że codziennie po lekcjach każe mi pokazywać zeszyt z każdego przedmiotu, potem patrzy, co jest zadane, każe mi odrabiać i na końcu sprawdza, czy odrobiłem. To nie koniec. Codziennie każe mi podać hasło, w razie je zmieniłem, na telefon i na Facebooka. Czyta moje wiadomości na messengerze, robi taką listę do sprawdzenia po nazwiskach i leci, czyta, po kolei z kim i o czym gadałem. Usuwam większość wiadomości, ale jak się zorientowała, to kazała mi przestać i teraz część neutralnych rozmów zostawiam, żeby miała... czytaj dalej
Cześć, mam 15 lat i coś mam dzisiaj opowiem. Mam dziadka rolnika, który wraz z moim wujkiem prowadzi 40-hektarowe gospodarstwo rolne. Przyjeżdżam tam 2-4 razy w tygodniu i na weekendy, a wakacje to spędzam tam całe! Ciężko pracuje, jeżdżę ciągnikiem i chodzę na siłownię. Po zakończeniu wakacji 2017 wróciłem do szkoły, wszystko było okej, aż do momentu, kiedy zaczęli się śmiać że jeżdżę taplać się w gnoju.

Oczywiście wyśmiewali mnie moi koledzy, jakoś to olewałem, ale zobaczyłem, że nie tylko ze mnie się śmieją, rok zleciał, zaraz mamy kolejne wakacje i wiecie co? Znowu jadę do dziadka do pracy, lecz postanowiłem was uświadomić jak wygląda nasz dzień.

W okresie, kiedy nie ma jeszcze żniw, wstajemy o 6, idziemy otworzyć kury oraz nakarmić świnie. Wracamy o około 7;30 i idziemy dalej spać. Wstajemy o 9, jemy śniadanie i pijemy kawę, następnie idziemy na podwórko, a tam trzeba robić coś cały czas, a to szykować maszyny do... czytaj dalej
3 dni temu
Moja dziewczyna ma słomiany zapał. Do wszystkiego. Zabiera się za jakieś rzeczy, a po tygodniu-dwóch rzuca to w diabły i nigdy nie wraca. Była już tancerką, malarką, była na kursie pisania, później uczyła się chińskiego przez dokładnie 8 dni, robiła biżuterię i lepiła garnki z gliny. Myślałem, że wielki kołowrót do toczenia garnków na środku domu to przesada, ale przesada nastąpiła dzisiaj.

Wszedłem do domu żeby zastać taki widok: moja dziewczyna na podłodze, a wokół jakieś olbrzymie metalowe gary wydające dziwne dźwięki.

Tym razem wzięła kredyt na "zestaw mis tybetańskich" na których planuje się nauczyć grać, bo czuje, że "to w końcu jej prawdziwa pasja". Ratunku.
4 dni temu
Założyłem siostrze hasło na laptopa, bo jest gówniarą a przesiaduje non-stop na necie. Postanowiłem ją zmusić do nauki i powiedziałem, że hasło to wynik równania: 9:2(1+3) = ...

Trzeci dzień płacze i skarży się matce, a nadal nie umie rozwiązać. Ma 14 lat.
nasze nowe forum
Nieopublikowane wyznania, jeszcze więcej emocji, dyskusje, problemy i porady. Szukasz inspiracji? Przejrzyj działy i zdecyduj, gdzie podzielisz się swoją przygodą.

najlepsze w poczekalni
0 dni temu
Około rok temu uratowałam małego, trzytygodniowego szczeniaka przed uśpieniem. Przywiozłam go do domu i zaczęło... czytaj dalej
Ile wart jest mój chłopak przekonałam się w momencie, gdy rodziłam dziecko, a on zemdlał na widok krwi. Po tym,... czytaj dalej
Choruję na chorobę lokomocyjną. Zawsze jak gdzieś jadę, czy to autobusem, czy samochodem muszę wziąć leki i... czytaj dalej
0 dni temu
Zapewne każdy z Was w swoim życiu, chociaż raz nocował w jakimś hotelu. Każdy z was korzystał z łóżka,... czytaj dalej
Wracałem po imprezie późnym wieczorem i niedaleko mojej kamienicy z bramy wylazło trzech dresów. Wielkie chłopy,... czytaj dalej